Medya:
Müslüm Gürses - Sigara (en sevdiğim parçalardan biridir arkadaşlar şiddetle tavsiye ediyorum :)) )
Aradaki medyaları görmek için internet ile okursanız daha iyi olur.Bölüm arasında bir şarkı daha var.Onu dediğim yerde açarsanız daha çok zevk alırsınız okurken.
Deniz'in ağzından
Ağlıyordum...Her zamanki gibi ağlıyordum.Tam bir haftadır bu evdeydim ve artık burada olmaktan çok sıkılmıştım.Benim şuan olmam gereken tek yer sevdiğim adamın kalbinin sesini duyduğum yerdi.
Elimde tuttuğum yastığı yine duvara attım.Duvardan seken yastık iki adım ilerimde durdu.
Toprak ne haldedir simdi onu düşünüyordum ve kafayı yemek üzereydim.Diğerleri kesin her yerde beni arıyordur.Toprak zaten en başında yer alıyordur.Gerçi yarasının ne durumda olduğunu bile bilmiyordum.Gözümün önünden o yarası gitmiyordu bir türlü.
Dudağından öperken akan gözyaşı...
Kapı aniden açılınca yerimden sıćradım.Biri şu kapıları bu kadar ani açmamayı öğrenmeliydi artık.Malum her sesten korkar olmuştum.
-Deniz Hanım yemek hazır.
Bana sevecenlikle bakan yaşlı kadına soğuk bir bakıs attım.
O da bu bakıslarımdan ürkmüş olacak ki hızla kapıyı kapatıp gitti.
Arkasından söylene söylene merdivenlerden inmeye başladım.
Artık yerini ezberlediģim yere ve evde yerini bildiğim sayılı yerlerden olan salona yürüdüm.
Kapıdan girince beni tek karşılayan Burak ve soğuk bakısları oldu.O bakıların altında farklı bir anlam daha yatıyordu.Ama bu sefer ne dediğini ben bile anlamıyordum.
Sanki bütün bakışlarını biliyorsun Burak'ın da bu bakışı kaldı bilmediğin.
İć sesime onay verdim.
Masadaki yerimi aldıktan sonra sessizce yemeğime başladım.
Bu sefer konuşmak istemiyordum onunla.Tam dört gündür onunla konušadan yaşamıştım değil mi?Artık bundan sonrasını da yaşardım herhalde.
Aslında bir yandan Burak'a da teşkkür ediyordum.Beni kaçırdığı icin değil tabiki.Ama onun yerinde başkası olsaydı kesinlikle bana işkence falan yapardı.Aklıma bile getirmek istemiyordum ama tecavüz bile edebilirdi.Bu fikri aklımdan hemen sildim.
Her ne kadar söylesi kolay olsada yaşması en zor yüklerden biridir bence tecavüz.
Bir an için izleniyormuş hissine kapılınca bakışlarımı o yöne çevirdim.Burak bana bakıyordu.
Derin bir nefes aldı.Elindeki kaşığı yerine bıraktı.
-Ben...
Cümlelerini toparlamakta zorlanıyor gibiydi.Sessizliğimi korudum.
-Ben Toprak'ı buraya getirdim Deniz.
Söylediği cümleyi beynimde tekrar tekrar tarttım.
Ve hep aynı sonuca vardım.Bana Toprak'ı rahat birakacağını söylemişti.Onunla bir anlaşma yapmıstık.Ve o yine Toprak'ı geri getirmişti.Gozümün önüne onu en son gordüğümdeki hali geldi .
Sesimi yükselttim.
-Seninle bir anlaşma yaptık!Onu ne hakla geri getirirsin sen?!Yeter artik düş yakamızdan.Zaten hayatımızi mahfettin.İstediğin ben değil miydim?Aldın işte!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİTME...
ChickLit*** Bir yerde okumuştum.Unutulmaz alışılır yazıyordu.Ve ben aradan yıllar geçmiş olmasına rağmen ne unuttum ne de alıştım yokluğuna. Bizim hikayemiz yolunu bulmaya çalışan iki kalbin hikayesiydi... *** İyi okumalar... Not-İlk hikayem ve telefondan y...