Merhabaaaa😂😂😂
Bölüm şarkısı
Jessie J - Flashlight
Toprak'ın beni arabaya bindirmesinin üzerinden tam olarak üç saat geçmişti.Ve annemlerin evine en az daha üç saat vardı.
Onu yolda tekrardan aradığımda ciddi birşey olmadığını ancak gelmem gerektiğini söyledi.Ömrümde ilk defa bu kadar çok korkmuştum.Sonuçta o benim annemdi.Ve bu dünyada aynı kandan olduğum tek insandı.
İki sene boyunca beni aramamış olsada varlığım yokluğum onun için birşey ifade etmesede inkar edemedim gerçeğimdi.
Annemin eşinin yani Kemal Bey'in bir oğlu vardı.Benden büyüktü bayağı.Zaten onunla sadece bir iki kez konuşmuşluğum vardı.Şehir dışında okuduğu için çok fazla denk gelmiyorduk annemin evine gittiğimde.Ama yinede onun benden farkı yoktu.Aklıma onunla bir konuşmamız geldi.
5 yıl önce
Annemin yeni sevgilisinin evine annemle beraber gelmiştik.Zaten babam gelmezdi.Annemi seviyordu.En azından ben öyle hissediyordum.Zaten neden ayrıldiklarını bile bana söylememişlerdi.
Kesin o Kemal denen adam yüzündendi.Adamı şimdiden sevmiyordum.Ve nedense o adamdan bahsederken annemin suratında oluşan gülümsemeyi kerpetenle alıp atmak istiyordum.
Hizmetçi bir kadın kapıyı açınca annem beni yönlendirerek salona götürdü.Büyük ve ihtişamli koltuklara bakınca aklıma direkt salon olduğu gelmişti çünkü.
Evin ağır bir havasi mı vardı.Yoksa bana mı öyle geliyordu bilmiyorum.
Adam zaten bizi kapidan karşılamayınca -1 puaninı almıştı bile.Annem bana kendince salonu anlatirken 'sen nerden biliyon kadın' diyesim gelsede sustum.
Birkaç dakika sonra üvey babacığım(!) gelmişti.Ama beklediklerimin tam tersi bir adam karşımda duruyordu.Adam uzun boyu ve genç durusuyla çok fazla dikkat çekerken 40'lı yaşlarının başında olduğu belli oluyordu.Yani annemden bir iki yaş kadar büyüktü.
Adam anneme sarıldıktan sonra bana gülümseyerek elini uzattı.-Merhaba Deniz.Ben Kemal.
Bir uzattığı eline bir suratına baktım.Tabiki elimi uzatmayacağım deli misiniz?
Ben cool bir şekilde başımı yan tarafıma çevirince annemin 'geliyo terlik' diyen bakışınca adamın eline kuala gibi yapıştım.Adam memnun olmuş gibi gülümserken bizi önceden hazırlanmış olan yemek masasına yönlendirdi.
Masaya bakınca iştahım kat ve kat kabarmıştı.Yemekler çeşit bakımından fazla olduğu gibi görüntü bakımından da süperdi.
Ama beni kandıramazsın Kemal!
Masaya oturdum ve sanki ömrümde hiç yemek görmemiş gibi yemeye başladım.Tam sarmayı ağzıma atıyordum ki kapı çaldı.Orta yaşlarda bir kadın hemen kapıya yönelirken bende sarma aşkıma abandım.
Az ye az boğulcaksın!
Oha sen kimsin?Ne işin var içimde ?Hemen çık ordan!!
İlerde öyle demicen ama obur şey.
Git ama S ile canım.Hadi hadi!!
İçimdeki garip şey gidince annemlerin şaşkınlıkla baktıkları kapıya bende baktım.
Genç biri vardı.Ne var yani hiç mi insan görmediniz?Te Allam ya!!-Göktuğ!!
Benim üvey babacığım hızla ayağa kalkıp kapıdakı gence sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİTME...
ChickLit*** Bir yerde okumuştum.Unutulmaz alışılır yazıyordu.Ve ben aradan yıllar geçmiş olmasına rağmen ne unuttum ne de alıştım yokluğuna. Bizim hikayemiz yolunu bulmaya çalışan iki kalbin hikayesiydi... *** İyi okumalar... Not-İlk hikayem ve telefondan y...