Virheet korjattu 29.11.-16!
//word count: 1145//
Kävelen portaita pitkin alas Carter perässäni. Päässäni jyskyttää todenteolla. Tiedän saavani pian paniikkikohtauksen ellen rauhoitu. Nyt, tässä ja heti. Carter laittaa käden suojelevasti olkapäälleni. Käännän katseeni Carteriin mutta hän katsoo taakseni. Käännän itsekin katseeni eteisaulaan, jossa seisoo Danilo, John ja Galeb. En halua tietää mitä he ovat tehneet, sillä Johnin kädet ovat ihan veressä, Danilon hauislihaksen kohdalla on pitkä ja syvä viilto. Sitten katson vuorostaan Galebia, joka pitää puukkoa kädessään. Katson Johia suoraan silmiin ja niistä kuvastuu sanat: "Minä vain halusin suojella sinua. Olen pahoillani tästä."
Tiedän pystyväni puhumaan ajatusten voimalla, joten lähetän Johnille ajatuksellani viestin:"Miksi edes suojelet minua? Olen teille vain vähäpätöinen ihmislapsi! Ja muutenkin, olen tuleva ihmissusi. Jätä minut rauhaan!"
En tiennyt miksi kerroin Johnille olevani ihmissusi ja tämä ei todellakaan ollut yksi elämäni järkevämmistä päätöksistä, sillä tämä saa miehen silmät kiilumaan vihasena ja pian hän osoittaakin Marrakselle kysymyksen.
"Hänestä siis tulee ihmissusi?" John kysyy ääni vihaa ja inhoa täynä. Ei taida tulla kovin hyvin toimeen susien kanssa.
"Kyllä, hänellä on siihen erittäin pitävät syyt. Hän ei olisi sopinut meidän keskuuteemme." Marras sanoo yrittäen pitää äänensä vakaana mutta huomasin häntäkin harmittavan. Ja tällä herralla muka tunteetkin, haistakoot paskat! Yksi tunteeton pieru sanon minä.
Yhtäkkiä John vetää minut kulman taakse ja huomaan hänellä olevan selvästikin jotain asiaa minulle. Tai no mitä asiaa hänellä voisi edes olla? Varmaan vain moittii minua ja tekemisiäni, joihin en voi itse vaikuttaa paskan vertaa.
"Minne sinut sijoitetaan?" John kysyy minulta ajatusten kautta.
Pohdin pitkään vastaanko ja päätän lopulta kertoa kaiken ja tiedän olevani aivan sekaisin tehdessäni tämän.
" Lähden kolmen päivän pästä Alaskaan Delta Junction nimiseen kylään, josta puolet asukkaista on ihmissusia. Minä liityn Pohjoisenlaumaan. Olen Lily ja Adam Caryn lapsi, joten otan paikan lauman seuraavana alfana." Huokaisen lopuksi ja katson odottavasti Johnia, joka selvästikin miettii vastausta. Johnin silmät ovat hämmentyneet mutta hän tuntee itsensä petetyksi, näen sen hänestä. Hän varmaan odotti minua ruokapöytäänsä tai vähintäänkin paneskelukaveriksi. Toivotaan kuitenkin, että ei.
"Sinä varmaan et edes tiedä mitkä kriteerit pitää täyttää päästäkseen lauman alfaksi?" John kysyy närkästyneenä.
Se on kylläkin totta, en tiedä pitääkö minun tehdä muutakin kuin opiskella lauman säännöksiä ja lakeja, joita minulle määrättiin kirjapinon verran. Uskon kuitenkin siihen liittyvän jotain muutakin, miksi muuten John kysyisi jotain tuollaista.Katson hämilläni Johnia ja lähetän tälle ajatuksillani viestin.
"En, tiedätkö sinä?"
John katsoo minua huvittunut ja voitoniloinen katse silmillään. Hän selvästikkin odotti juurin jotain tälläista. Kustannuksilla pilaileva penikka.
"Sinulla täytyy olla kumppani, jonka kanssa olet luonut elinikäisen siteen." John kertoo.
Katsahdan järkyttyneenä Johniin enkä pysty enää ajattelemaan järkevästi. Silmissäni alkaa heittämään, tunnen jalkojeni pettävän alta ja rösähän lattialle istumaan selkä seinää vasten.
"Miksi minulle ei ole kerrottu tätä?" katsahdan kyyneleet silmissä kiiltäen Johniin, joka katsoo minua ihmeissään, kun aloin puhumaan.
"Sinua ei varmaankaan haluttu järkyttää liikaa." tämä sanoo huolettomasti ja istahtaa viereeni lattialle.
YOU ARE READING
What Am I Doing?
Werewolf~~~~~~~~~~ "Miten se voi olla mahdollista? " Kysyn äimistyneenä, oktaavia liian korkealla äänellä edessäni seisovalta vihreä silmäiseltä komistukselta. "Se on hyvinkin mahdollista. Sinä todellakin olet minun sielunkumppani. ~~~~~~~~~~~ Kirja sisältä...