Yüzümü sonatın boynuna gömdüğümde tek tuşla bu anı ölümsüzleştirdim. Hemde sonsuza kadar!
İlk fotoğraf karemiz sevgilim.. Gülümsedim. Uyandırmak istiyorum seni.. Ama kıyamıyorum da.. Öyle masumsun ki.. parmak uçlarımı sakallarında gezdirmeye başladığımda gözlerini açtı."Günaydın." Diye fısıldadım. Uyku serseminin verdiği sarhoşlukla mırıldandı.
"Günaydın."
Günaydın diyebiliyorum sana..
Günaydın diyebildiğim sen varsın artık..
Günaydınını bahşettin bana..
Kalbimde açan kırmızı güllerin kokusunu duyabiliyor musun sevdiğim? Buram buram huzur kokuyor.Gözlerimi sımsıkı yumdum. Şimdi senden geriye kalan tek şey acı kokan anılar!
Elimdeki telefonu öfkeyle aynaya fırlattım. Aynanın ortasında kocaman bir çatlak oluşmuştu. Tıpkı kalbim gibi.. Kocaman bir çatlak.. Ve asla onarılmayacak..
Dizlerimi karnıma çekip hıçkırarak ağlamaya başladım. İçimdeki kuşun acı dolu feryatları dinmek bilmiyordu. Çırpınıyordu çaresizce.. acıyordu, kanıyordu. Kanatları koparılıyordu bir bir güçlü eller tarafından.. öyle bir ah çektim ki sızısı kemiklerime kadar yayıldı.
Ah! Kalbime kırmızı güllerin yapraklarını döken adam.. Bu ansızın gidişin niye? Tamda sana alışmışken tüm benliğimle teslim olmuşken..
Gidişinin birinci ayı bugün.. Günleri sayıyorum çaresizce..Takvimin yapraklarını koparıyorum. Paramparça ediyorum.. Hem güllerin yaprakları da kurudu.. Ölmelerini istemiyorum. Gelişinle yeniden yeşert onları hayata armağan et.. burukça gülümsedim. Ama gelmeyeceksin.. Biliyorum.. Yanımda duran kağıdı alıp tekrar okumaya başladım. Acılarım gözlerimden süzülürken boğazıma doluşan cam kırıklarıyla yutkunamadım.
Arev.. Tutamadım.. Engel olamadım.. Süzüldün uçurumdan.. Ve çok büyük bir hasarla ayağa kalkmaya çalışıyorsun biliyorum. Kalbimde can çekişlerini hissediyorum. Hissettikçe okyanus girdabımı ortadan ikiye bölüyor.. Bana daha fazla bağlanmana izin veremezdim.. Bunu sana yapamazdım.. Benim bir geleceğim yok. Hiçbir zaman olmayacak.. Ama sen kalbimde hep olacaksın.. Hep yaşatacağım seni.. Ve sakın unutma her şeye rağmen sen benimsin.. Bana aitsin.. Bunu sen inkar etsen bile bedenin asla inkar edemeyecek..
Yaralarını.. Acılarını.. Cesaretini.. Saçlarını ve minik perçemini sevdiğim kadın.. Benim savaşan aptal kuşum.. Hoşçakal..
Sonat.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözlerindeki Girdap
ChickLitArevin tek sevdası..biricik Sonatı.. Sonatın duvarları.. etrafına ördüğü dikenli telleri.. Ve kalbine vurduğu kalın zincirleri..