26.bölüm

768 59 8
                                    

Kırgın olursun bazen en sevdiğine.. Öyle bir kırgın olursun ki.. Karşına çıksa gözlerini değdiremezsin gözlerine.. Ona doğru saçılan kırgınlıkları bir bir toplayıp kalbine doldurursun.. Belli etmeden usulca geçersin yanından.. Nasıl kırgın olduğunu hissettirmezsin.. Hissettirsende değişmez çünkü bazı şeyler..

Dizlerim titriyor.
Adımlarımı atamıyorum..
Bir yıl sonra ilk defa karşımda..
Çok değişmiş.. Saçları daha fazla uzamış.. Zayıflamış..

Seslice yutkundum. Yapma sonat tam iyileşmişken yapma bunu bana..

Geri dönüp gitse ayaklarım acır mı için? Kırılır mı kalbin? Hıçkırığımın kaçmasına izin vermeyip dudaklarımı birbirine bastırdım. Kalbinin saçılan her bir parçası beni paramparça eder..

Ama ne tuhaf değil mi? Gözlerimi değdiremiyorum gözlerine.. Korkuyorum.. Bakamıyorum! Kırgınım çünkü.. Çok kırgınım sevdiğim.. Hemde saç uçlarıma kadar kırgınım sana..

Özledin mi sende beni? İçim titreyerek bakabilmiştim gözlerine.. Gözlerin özlediğini haykırıyor sevdiğim.. Öyleyse neden koşup sarmıyorsun kırgın bedenimi?
Gözlerini kırpmadan bakıyordu bana.. Usulca çektim gözlerimi gözlerinden.. İçimden tekrar etmeye başladım.

İyileştin kuş.. Güçlüsün.. Geri dön ve uzaklaş buradan.. Uç kuş.. Uç..

Titreyen dizlerimle geri döndüm. Adımlarım öyle sarsaktı ki her an yere düşebilirdim.

"Yapamam.. Yapamam!" Başımı iki yana sallayıp sonata doğru koşmaya başladım. Boynuna atladığım an çarpıştı Kalbimizin bulutları.. Şimşek hızında saçıldı kırgınlıklarım etrafa.. Kesti! Paramparça etti bizi..
Elini enseme götürüp bastırdı yüzümü boynunun çıkıntısına..
Kulağına doğru fısıldamaya başladım.

Ben alev alıp tutuşurken.. İçim cayır cayır yanarken.. Kalbime tek kıvılcım bile sıçratmadım.. Neden biliyor musun? Çünkü sen oradaydın.. Kalbimde.. Ben baştan ayağa cayır cayır yandımda yine yakmadım seni.. Acıtmadım canını.. Ama sen öyle bir yaktın ki.. Üstüme girdabının serin sularını döksen bile geçmez yangının izleri.. Sızısı dinmez..

Kollarından sıyrılıp koşmaya başladım.

Geç kaldın sevdiğim.. Sen bize çok geç kaldın..

Gözlerindeki GirdapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin