23.bölüm

751 59 3
                                    

Parmak uçlarımdan ,saç uçlarıma kadar yanıyor canım..

Yokluğunun çölünde titreye titreye adımlarını atıyor ayaklarım.. Nefes alamıyorum.. Boğazım kupkuru.. Muhtacım bir damla suya.. Senden gelecek tek bir umut damlasına muhtacım..

Duş başlığını sol göğsüme bastırdım. Buz gibi su bedenimi ürpertirken içimdeki yangını söndürmüyordu. Yere çöküp sırtımı duvara dayadığımda hıçkırarak ağlamaya başladım.

İçimde yangın var.. Tam burada.. Duş başlığını dahada bastırdım. Kalbimin ortasında.. Gittikçe dahada alevlenen bir yangın..

Başımı geriye yaslayıp gözlerimi sımsıkı yumdum. Boğazımdan kaçan hıçkırıklar dört duvarı da inletiyordu.

...

"İyi ki doğdun Arev.. İyi ki VARSIN.. "
Sonatın sesini duyduğumda gülümsedim. Buradaydı benim yanımda.. Doğum günümde yalnız bırakmamıştı beni..

"Sahiden iyi ki var mıyım?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Sahiden iyi ki var mıyım?"

"Evet benim aptal kuşum.. İyi ki VARSIN."

Dudaklarını dudaklarıma bastırdığı an gözlerimi açıp hızlıca yatakta doğruldum.
Duvarlar acımasızca gülüyordu yüzüme.. Rüyaymış meğerse..

Bugün doğum günüm gamzeli..
Ama ben mutlu uyanamadım sabaha.. Bir parçam eksik çünkü.. İkizimin yası var içimde..
Ben gözlerimi açarken hayata.. O gözlerini yumdu sonsuza..

Sende yoksun zaten.. Ne diye var ki bugün.. Varsın olmasın..

Saat 00:00 doğum günüm bitti sevdiğim.. Bütün gün bekledim seni ama sen ne geldin nede kutladın.. Bu kadar mı yokum ben senin için? Hatırlanmayacak kadar mı değerim yok gözünde.. Gözyaşlarım satırlarıma damlarken sözlerimin devamını getiremedim. Daha fazla yazacak ne gücüm nede halim vardı. Defteri kapatıp kaldırdım tozlu rafa..

Ah be gamzeli..
Kalbimin kırılan parçaları canıma battıkça kanıyorum..

Hani iyi ki vardım?

Gözlerindeki GirdapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin