Hoofdstuk twee.

696 26 4
                                    




Aan: LaurenVanDenBerg@gmail.com 
Van: Info@b-brave.nl
Onderwerp: Vakantie
______________________________________________________

Hallo dames!

Als eerst natuurlijk van harte gefeliciteerd met het winnen van de wedstrijd! Wij hebben er nu al zin in om een week met jullie door te brengen! Hier wat praktische info die wel handig is om te weten, en ook voor jullie ouders zodat er geregeld kan worden dat jullie mee kinnen gaan! ;)

Wie; wij natuurlijk, samen met jou en nog vier andere winnaars!
Wat; een weekje op vakantie
Waar; in het park Centerparcs het Meerdal
Wanneer; van maandag 12 augustus tot maandag 19 augustus.

Er is ook al een indeling gemaakt, dit gaat namelijk geen gewone vakantie worden, de jongens willen graag hun fans wat beter leren kennen. Zo hebben ze al eerder meet en Greets georganiseerd gehad, fotoshoots, evenementen, noem het maar op. Nu hebben ze besloten om het wat gezelliger aan te pakken, door vijf willekeurige meiden op vakantie mee te nemen, en jij bent een van de gelukkige die mee mag!
De indeling van de huisjes zal als volgt zijn;

Samuel & Lilly, huisje 301
Dioni & Ellis, huisje 302
Jai & Sofie, huisje 303
Cassius & Anna, huisje 304
Kaj & Lauren, huisje 305

We hopen hierbij genoeg informatie verleend te hebben, is dit nog niet genoeg? Mail ons gerust!

Mocht je deze week niet kunnen, laat het ons dan z.s.m. weten zodat we kunnen kijken hoe we dit gaan oplossen.

Tot dan!

x Sam, Kaj, Dion, Cass en Jai.


Ik begin bijna te gillen en kus zowat mijn telefoon als ik het mailtje eenmaal helemaal gelezen heb. Dit kan niet waar zijn, dit kan gewoon niet waar zijn! Dit is een van de beste dagen van mijn leven, nu al. En dan moet die week nog beginnen, die vakantie nog komen!
Ik druk gelijk het mailtje weg en pak mijn telefoon erbij. Ik draai het nummer van Sofie en gelijk neemt ze gillend op. 'Lauren!' Gilt ze. 'Heb je het mailtje gezien?' Gil ik terug. 'Ja!' Kiert ze. 'Ik zit met Jai in een huisje!' Gilt ze. 'Ja, ik zag het!' Roep ik terug. 'Dit gaat echt wat worden. Wie weet kan ik hem wel shirtless zien lopen!' Ik zie niet dat ze grijnst, maar aan de manier hoe ze praat kan ik het wel horen. 'Oh, dit gaat niet goed komen.' Lach ik. 'Dit gaat wel goed komen Lau, de hele avond tegen hem aan op de bank, films kijken, chips eten en wijn drinken...' Grijnst ze. 'Ja, dat gaat tussen jullie zeker goed komen. En dan hoop je dat als het moment aanbreekt dat er een romantisch stuk kom, hij je natuurlijk gelijk op je bek pakt.' Lach ik. 'Ja, duh.' Ik hoor geritsel op de achtergrond en dan gekraak. 'Soof, wat doe je?' Vraag ik verward. 'Chips eten.' Lacht ze. Ik schud mijn hoofd en zucht diep. 'Ik heb er nu al zin in!' Kier ik uit, en meteen humt Sofie instemmend. 'Ik kan niet wachten om naast Jai in bed te liggen.' Grijnst ze. 'Oh, heb je haar weer hoor. Ik hoop dat de bedden van mij en Kaj uit elkaar staan.' Mompel ik. 'Ja tuurlijk, wie wil er nu niet met Jai in een bed slapen?' Ik hoor gewoon hoe ze haar tong uitsteekt. Ik lach zacht. 'Ik ga hangen, ik moet even mama toestemming vragen, en ik ben bang dat ze het er totaal niet mee eens zal zijn.' Sofie humt zachtjes. 'Ach, vast wel joh!' Ik hum terug en dan neem ik afscheid van haar.

De weddenschap - Kaj van der Voort ✔.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu