'Lauren? Lauren! Lauren, wordt wakker!' De stem is helder en schel. Ik schiet overeind en merk dat mijn ademhaling is versneld. Mijn hele lichaam voelt warm aan en mijn handen zijn strak vast geklampt in de lakens. Ik voel een druppel zweet over mijn voorhoofd lopen. 'Sssst, stil maar, ik ben bij je.' Ik voel Kaj zijn koele handen op mijn blote armen en zachtjes voel ik hoe hij er overheen strijkt. 'Ik ben bij je.' Fluistert hij nogmaals voor hij zachtjes een kus op mijn schouder drukt. 'Het is oké.' Fluistert hij nogmaals voor hij zijn armen rond mijn middel slaat. 'Je bent veilig.' Fluistert hij. 'Ik dacht echt... Ik dacht...' Ik kom niet verder in mijn woorden. Ik voel hoe Kaj zijn kin op mijn schouder legt als aansporing om me verder te laten praten, maar dat lukt niet. 'Wat dacht je?' Vraagt hij daarom ook gelijk. Ik schud mijn hoofd. 'Niets, laten we verder slapen. Morgen wordt een drukke, lange dag.' Fluister ik. 'Je weet dat je alles kan zeggen hé?' Kaj haalt zijn kin van mijn schouder af en strijkt mijn haren aan de kant. 'Dat weet ik, maar het maakt niets uit. Het is oké.' Fluister ik zacht. 'Oké dan. Welterusten.' Ik glimlach en druk een kus op zijn wang, voor ik weer terug in bed ga liggen. 'Is het echt oké?' Hoor ik Kaj nog fluisteren. 'Het is echt oké.' Dat is het eigenlijk niet, maar dat hoeft hij niet te weten, niet nu, aangezien hij zelf waarschijnlijk ook ontzettend ongerust is.'Ben je echt oké?' Ik kijk naar Kaj die langzaam zijn vingers over mijn wang streelt. 'Ja, het gaat wel weer. Gewoon een nachtmerrie.' Mompel ik zachtjes terwijl ik mijn handen onder mijn kussen vouw. Ik ben zo ontzettend moe, dat is niet normaal. En dan moeten we ook nog de hele dag rijzen... Of ik daar nu zo vrolijk van zal worden weet ik ook niet. 'Wil je erover praten?' Vraagt Kaj zacht. Ik schud gelijk mijn hoofd. 'Ik ben allang blij dat je hier bent, dat je bij me bent.' Ik voel dat ik bloos terwijl ik de woorden uitspreek. Kaj glimlacht alleen maar. Hij buigt zich naar me toe en drukt een kus op mijn wang voor hij opstaat. Grondig neem ik hem op. Misschien is dit wel de laatste keer dat ik hem kan bekijken, dat ik hem zo kan zien... Een zucht rolt over mijn lippen en gelijk draait Kaj zich om. 'Ik wil niet dat dit voorbij is. Ik vond het veel te leuk.' Fluister ik zacht. Kaj haalt zijn schouders op en trekt een pruillip. 'Ik ook niet, maar helaas komt aan alles een einde.' Mompelt hij waarna hij een shirt over zijn hoofd gooit. 'Ik moet gewoon weer de schoolbanken in, daar heb ik echt geen zin in.' Mompel ik. 'Snap ik, ik ben blij dat wij nog een paar dagen rust hebben voor ons eerste optreden is.' Grinnikt Kaj. 'Doe maar weer zo, meneer ego.' Lach ik, waarna ik de lakens ook van me afsla en opsta om mezelf om te kleden.
'Heb je alles?' Vraagt Kaj zodra ik mijn koffer dicht rits. 'Ik denk het wel.' Zeg ik en ik gooi nog een keer de deur van de badkamer open terwijl ik daar nog goed rondkijk of alles leeg is. 'Nee, je bent nog iets vergeten!' Verward maak ik de deur weer dicht en kijk naar Kaj die in de slaapkamer staat. 'Wat dan?' Vraag ik verward. 'Dit.' Kaj steekt een klein, roze tasje in de lucht. Verward kijk ik hem aan, terwijl hij het tasje naar me uitsteekt. 'Ik kan me niet herinneren dat dit van mij is?' Druk ik mijn verwarde gedachtes in woorden uit. 'Nu wel.' Zegt hij terwijl hij nog een keer met het tasje schudt als teken dat ik het aan moet pakken van hem. Ik doe braaf wat hij zegt en uit het roze tasje tover ik een rood doosje. Verward maak ik het open en kijk nog een keer naar Kaj, die alleen maar glimlachend naar mij kijkt. Voorzichtig open ik het doosje helemaal. Meteen vult mijn zicht zich met een zilverkleurig kettinkje. Er hangt een hangertje aan in de vorm van een vlam. 'Ik vond het in een winkeltje toen ik net ontbijt ben gaan halen. Ik vond het wel mooi om aan jou te geven. Als herinnering voor deze aparte, enge, maar toch ook wel superfijne week.' Mompelt hij zachtjes. 'Ondanks dat het een vlam is en ik er eigenlijk niet aan terug wil denken, vind ik het toch heel mooi.' Fluister ik zacht. Kaj glimlacht en zonder dat ik er echt over nadenk plant ik mijn lippen op die van hem. 'Dankjewel.' Fluister ik zacht. 'Voor alles.'
'Bedankt voor alles.' Ik sla mijn armen om Samuel heen en ik voel hoe hij zijn armen terug om mij heen slaat. Een raar gevoel ontstaat in mijn maag en ik loop naar Jai toe. Ook hem bedank ik terwijl ik hem een knuffel geef. Daarna geef ik ook Cassius en Dioni een knuffel en beland ik bij Kaj. Het is zo raar dat ik mijn idolen nu zo persoonlijk ken, dat ze meer als vrienden voelen dan als idolen voor me. Wat één week vakantie wel niet met je kan doen... Op Kaj na dan, hij betekent nog veel meer voor me dan alleen een goede vriend.
'Wat nu?' Vraag ik zachtjes, onzeker. Kaj kijkt me aan en bij top zijn onderlip. 'Ik heb geen idee.' Fluistert hij zacht. Ik wiebel op mijn voeten en kijk naar mijn schoenen die nu helemaal vies worden van de modder en mijn gewiebel. 'Lau?' Ik bijt op mijn onderlip en kijk omhoog. Kaj zijn handen vinden een weg naar mijn nek en grijpen hem vast. Hij trekt me naar voren toe en drukt zijn lippen gelijk op die van mij. Zonder twijfel sluit ik mijn ogen en grijp ik zijn polsen vast. Ik voel zijn tong zachtjes over de mijne strijken voor ik hem voorzichtig loslaat. Ik hap naar adem en zie dat Kaj hetzelfde doet. Nog zonder ik me ook maar iets bedenk buig ik me weer naar hem toe en druk ik mijn lippen weer op die van hem. 'Dit is geen tot ziens. Dit is een tot snel.' Fluistert Kaj zachtjes. 'Tot snel dan.' Glimlach ik, waarna ik nog een kus op zijn wang druk, voor ik hem loslaat, naar mijn koffer loop en het handvat vastgrijp. Ik trek mijn koffer mee richting de bus en wacht tot ik hem na Sofie in de achterklep kan zetten. Ik kijk nog een keer naar Kaj. Ik hoor hem niets zeggen, maar aan zijn lippen zie ik dat hij een tot snel fluistert. Ik glimlach naar hem en stap dan de bus in.
Dit was het dan. De week waar ik zo lang naar uit keek is nu echt voorbij.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ontzettend bedankt voor het lezen van dit verhaal! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en ervan genoten hebben! Het is mijn eerste verhaal op wattpad, en ik moet zeggen dat het echt heel gek is om hier op te schrijven. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en ervan genoten hebben, zo ja, dan komt dat mooi uit, want sinds afgelopen zaterdag is mijn tweede boek, het aller eerste boek over B-Brave uitgekomen bij Fanflicks! Ga naar www.welovefanfiction.com en bestel In De Nacht nu voor maar €7,50!
Verder ga ik opnieuw beginnen met een verhaal dat ik voor dit verhaal gestart ben, genaamd; body language! De eerst paar hoofdstukken heb ik al herschreven en zullen snel online komen!Iedereen super bedankt voor het lezen, ik hoop dat jullie dit een leuk verhaal vonden. Wie weet verschijnt deze ooit ook wel in de lijst van mijn boeken bij Fanflicks!
Dankjewel!
Solange.
https://www.wattpad.com/story/66472598-body-language-b-brave
http://www.welovefanfiction.com/collections/solange-litjes
JE LEEST
De weddenschap - Kaj van der Voort ✔.
FanfictionVijf tienerjongens zitten met z'n alle in een achtertuin. Ze hebben een drukke dag in de studio gehad en zijn aan het genieten van een heerlijk biertje onder de warme avondzon. Al snel veranderd hun onderwerp in ''meisjes'' en sluiten ze een wed...