13

349 32 2
                                    

Lynn

'All alone I watch you watch her
Like she's the only girl you've ever seen
You don't care you never did
You don't give a damn about me
Yeah all alone I watch you watch her
She's the only thing you've ever seen
How is it you never notice
That you are slowly killing me

I hate you I love you
I hate that I love you
Don't want to, but I can't put
Nobody else above you
I hate you I love you
I hate that I want you
You want her, you need her
And I'll never be her.'

De muziek begint af te sterven en ik zucht even. Louis loopt het opname-hok weer in, met een flesje water in zijn handen. 'Hier. Neem even een pauze en gun je stem wat rust. Na de pauze werken we aan het laatste couplet. Ik denk dat het mooier is als je een toontje hoger probeerd te zingen.' Ik knik en neem een slok van het water.

'Mag ik de opname weer terug kijken?' vraag ik Louis en hij knikt, waarna hij zijn mobiel uit zijn zak haalt en hem voor me houdt. Ik klik op "play" en luister aandachtig.

'Probeer nog wat meer kracht bij te zetten bij dat laatste couplet. Je stem sterft daar iets weg. En daarbij heb je je kracht ook nodig voor de hoge tonen.' Ik knik. 'Probeer het eens?'

'Wil je dan de muziek aanzetten?' vraag ik hem lachend. 'Anders lukt het me helemaal niet.' Louis knikt en loopt het mix-hok in. De muziek speelt door de boxen en ik begin weer het couplet te zingen, nu een toon hoger.

' All alone I watch you watch her
Like she's the only girl you've ever seen
You don't care you never did
You don't give a damn about me
Yeah all alone I watch you watch her
She's the only thing you've ever seen
How is it you never notice
That you are slowly killing me.'

'Dit klinkt al beter. Alleen nog werken aan de kracht van je stem, want je viel weer iets weg. Maar dat maakt niet uit! Het klinkt goed, Lynn!' Ik glimlach en bedank hem.

'Beter dat Riley het eens is met dit lied', zucht ik en kijk even op mijn mobiel, om de tijd te bekijken. 'Hij is zo thuis. Wil je me zometeen even naar hem brengen?'

'Weet je het zeker?' Ik knik en glimlach naar hem. 'Oke dan.'

Woorden: 415.

Broken promises *2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu