5 - Niel

174 12 0
                                    

Behind_Your_Eyes

Probouzím se vedle ní, vedle té kterou miluji, hlavou mi probíhají slova, která mi našeptává: ,,Dobré ráno Lásko," a následně mě políbí.
Kéž by to nebyla poslední chvíle co s ní trávím. Do bytu nám vtrhla Gorgská jednotka, čas byl jako zpomalený a já slyšel Emilyn pláč, jak jí jejich velitel táhl za vlasy k sobě.
Nemohl jsem nic dělat, klečel jsem před nima, s pistolí u hlavy a musel se dívat na to jak jí přede mnou zastřelí. ,,
E-emily.!" nemohl jsem se pohnout, brečel jsem a naříkal.
Nevěřil jsem tomu, proč já, proč Emily? Vdvihl jsem hlavu a se škodolibím úsměvem jsem mu pověděl: ,,Zabiju tě!"

poklepání na rameno* ,,Niele?" stojí Rax předemnou a usmívá se.

,,Ano?" odpovídám.

,,Jsi tu sám, nebo už někdo další přišel?" ptá se zvědavě Rax.

*škrt* zápalu ji si cigaretu.

,,Jsi první," pousměji se, ,,
dochvilny jako vždy."

Sedám si a začínám si počítat nábojnice. Už mi jich moc nezbývá, jen pouhé tři zásobníky. Měl bych začít s nimi šetřit. Používat více nůž a nebo se vyvarovávat konfliktům.

Típl jsem cigaretu, strčil zásobníky do kapsy a zvedl se. ,,Jdu se projít," zavolal jsem na Raxe, který odpověděl jen kývnutím hlavy.

Procházel jsem se městem, dalo by se říct spíš tím co z něj zůstalo, všude samí žebrajicí lidé, hladovějící děti, které ryskují život pro kus chleba. Odporné..., zasraný Darius a jeho podělaná krutovláda. Vycpané prase, prahnoucí po moci.

Všichni si už dlouho brousíme nože na jeho hlavu.

Ve chvíli, kdy se chystám otočit a jít zpet, do mě vraží jeden Gorgodský voják a já mu následně vrážím nůž do krku. Krvácí rychle, nemá sebemenší šanci na přežití, štestí pro něj, že nebude moc trpět. Otírám si nůž o jeho uniformu a odcházím.

*Je to jenom špína, nic jiného*

ProzrazeníKde žijí příběhy. Začni objevovat