S Raxem jsme dovedli Soru do metra, asi mu nedošlo, že k němu všichni nebudou vstřícní jako já. Já sama si zažila jejich nechutnou zlost k neznámým lidem.
Yuki s Raxem někam odešli a já měla pořád oči na stopkách, abych se ohlídala před dvouma nováčkama. Dnes máme nějak moc nových lidí. Ria nebude nadšená. Ze svého přemýšlení jsem si uvědomila, že kromě Sory je v místnosti ještě dívka, která je cizí. ,,A jak se jmenuješ ty?'' Snažila jsem se znít otevřeně a přátelsky. ,,Jsem Chloe.'' Odpověděla mi. Usmála jsem se. ,,Co tě sem zatáhlo? Bude to tentokrát zase pomstít někoho smrtí Daria?'' Zasmála jsem se. ,,Jak...?'' ... ,,Já vím všechno.'' Mrkla jsem na ni a Sora se zasmál. Chloe na něj vrhla zuřivý pohled. Z tohohle gesta jsem vybuchla smíchy. ,, Ty se mi líbíš holka ... ten pohled vážně dobrý.'' ... ,,Udivuje mě, jak jsi optimistická. V tomhle světě.'' Dodal Sora a podíval se na mne těma jeho pomněnkovýma očima. ,,Musíš být...'' Pohodila jsem rameny a seskočila z Yukiny postele, kterou jsem jí na těchto pár minut sebrala. ,, ...jinak se vším budeš akorát užírat. '' Zadívala jsem se do rohu místnosti. Když ti všichni umřou. Zamyslela jsem se, ale nad svou hloupostí vzpomínat na minulost jsem zatřásla rameny. ,,Odkud jsi přišla?'' Otočila jsem se najednou na Chloe. ,,Kousek od Pollisu.'' odpověděla.
Dále se naše debata vedla jen o dodávce zbraní pro Corgoďany, která má dorazit za dva týdny.
Z ničeho nic se ve dveřích objevil Rax a hned za ním Yuki. ,,Vy tady ještě strašíte?'' Udiveně se na nás podíval. ,,Problém?'' Zeptala jsem se se smíchem v hlase. ,, Yuki potřebuje odpočívat, tak vypalte!'' Rozzuřeně se na nás Rax podíval. Yuki nad jeho chováním protočila oči a chytla ho za ruku. Rax se na ni koukl a usmál se. ,,Jdete teda?'' Podíval se na nás.
Neochotně jsme se se Sorou zvedli a já vzala Chloe zezadu za svázané ruce a odvedla ji do vyslíchací místnosti. Se Soro jsme se vyšli vstříc provizorní kuchyňka. ,,Máš hlad?'' Zeptala jsem se ho s úsměvem. ,,Trochu.'' Pokrčil rameny a hrál si na tvrďáka, ale já věděla že jídlo nepozřel nějaký ten pátek. ,,Tak jdem pro něj!'' otočila jsem se na patě a rozešla se ven z metra. Jen jsem za sebou slyšela kroky mě následujícího Sory.
,,Taky máš takový pocit lítosti, když vyjdeš ven?'' Zeptala jsem se se smutkem na tváři. ,,Ne!'' Řekl rázně a mě tím překvapil. ,,Proč?!'' rychle jsem zareagovala ,,vždyť si to nezaslouží, co víš, co ti lidi zažili?'' .. ,,Jsi až moc hodná Ther! Zavinili si to sami!'' Nad těmito hlopými slovy jsem zavrtěla hlavou. Sora už byl pár kroků přede mnou.
Šli jsme tržnicí v oblasti 12. ,,Stánek se zeleninou! Dnes mají brambory.''... ,,Tam mají deky.'' Ukázal Sora na opačnou stranu tržnice. ,,Jdeš pro deky, já pro brambory kapí to? 3........2........1.............val!'' Řekla jsem trochu hlasitějia vyrzila ke stánku.
Čekala jsem na něj u mostu. ,,Kde vězíš?!''Sora právě běžel ke mě s plnou náručí dek. ,,Ther! Utíkej! '' ... ,,Proč jako...? Sakra! Soro, ty jsi takovej dementní debil! '' Křičela jsem, zatím co jsem běžela asi před celou ulicí naštvaných obchodníků. Asi v půlce oblasti 13. jsme se schovali do uličky a i když se snažili jak chtěli, stejně se na nás vykašlali. ,,Soro! Budu tě muset naučit krást!'' Smála jsem se. Sora se zasmál a po odkašlání ze sebe vydal: ,,No na loupení asi moc dobrý nebudu.'' ... ,, Já to těm lidem zase budu muset všechno vrátit.'' ... ,,Proč?'' ... ,,Neptej se ! Rázně jsem mu řekla a z úst mi najednou poklesl úsměv. Asi pochopil že nebude dobré se ptát. Přece nebudu všude vykecávat že patřím k...no to je jedno.
Vrátili jsme se s ukradeným jídlem a já v sobě cítila že se každým tímhle kouskem ukradené věci cítím provinileji a provinileji. ,,Jsme tady!'' Křikla jsem na Raxe a Yuki do našeho pokoje. Rax vystrčil hlavu z dveří a podíval se na nás udiveným pohledem. ,,Vy jste někde byli?''... ,, Ano, máme jídlo...'' zvedla jsem pravou ruku ,,...a deky navíc!'' Zvedla jsem levou ruku. ,, Dej to do skladu.'' Strčil hlavu zpět do místnosti, bez jakéhokoli zájmu nám říct ještě něco dalšího. No jasný, když tu není Ria a Niel tak velí Rax. ,,Pojď.'' Ukázala jsem ke kuchyňce a všechno vyložila na stůl. Se Sorou jsme uklidili věci a já vzala trochu jídla pro našeho ''vězně'' Chloe.
,,Tu máš!'' vlezla jsem do místnosti, Vzala si nůž a rozřízla jí pouta. Okamžitě se pustila do jídla. ,, Ty jsi teda pěkně hladová.'' Jen kývla na souhlas. Když dojedla svázala jsem ji zpátky. ,,Nebudeme nic riskovat.'' Zasmála jsem se a ona překvapivě taky. V zápětí jsem se vydala do mého společného pokoje s Yuki.
Pomalu jsem otevřela dveře. ,,Panebože!, pardón!'' ....
ČTEŠ
Prozrazení
Science FictionPíše se rok 2160. Na Zemi vládne nechvalně známá organizace zvaná Corgos, jejíž velitel a krutovládce Darius má pod palcem celý Pollis, hlavní město, které je opklopeno vysokým počtem slumů. Jen málo odvážlivců se dosud odvážilo Corgoďanům vzepřít...