Po dlhom odpočívaní som sa mohla hýbať takmer bez bolesti, takže som si pokojne a pomaly zlepšovala alebo skôr vracala do pôvodného stavu kondičku. Keď Rax odbehol preč, vstala som z postele a dala si pár klikov, drepov, ale na brušáky som si ešte netrúfala. Keď som sa dostala na nohy s nápadom, že sa pôjdem osprchovať, prezliecť do môjho milovaného oblečenia som započula vŕzganie podlahy za dverami. Myslela som, že je to Rax, takže som len stála sledujúc otvárajúce sa dvere. Dnu vtrhla nejká dievčina. Vyvalila na mňa pohľad ,,kto sakra si?" a hneď na to sa ozvali ďalšie kroky, ktoré už naozaj patrili Raxovi. Neznáme dievča ma pri pohľade na Raxa schmatlo popod krk, čo ma zase poriadne zabolelo a s úsmevom čakala na našu reakciu. Hneď na to ju Rax spacifikoval a priviazal o stoličku. Keď povolila zovretie, podlomili sa mi kolená a ja som stratila rovnováhu, na čo som spadla na zem. Bolelo to, ale nejako som to vydržala. Veď toto je nič oproti roztrhanému bruchu. Rax mi pomohol vstať a hneď na to sa vrhol k dievčaťu. Na chvíľu som sa zamyslela nad tým, že sa musím vrátiť pre mladšiu sestru domov. Nedávno mala 12 rokov. Ah, ten čas ale letí! Musím pre ňu ísť. Doma pri ocinovi a mame nebude!
Zrazu ma z myšlienok vythla Ther, čomu som sa aj potešila. Niečo zamumlala a hneď na to sa na mňa obrátil Rax s prosbou, či postrážim neznáme dievča. Súhlasila som a obaja s Ther niekde zdrhli.Vraj nemám zapalovať meč. V poho, na túto tu nepotrebujem nič.
,,Hm, máš pekné oči." nezmyselne som zamumlala prikrčená k dievčaťu, ktoré ma prepálilo pohľadom.
,,Ako sa to voláš?" opäť som sa jej prihovorila.
,,Chloe." zamumlala. Následne panovalo ticho.Po chvili vošli opäť Rax s Ther a za nimi nejaký chalan. Vraj Sora, ktorý mi hneď podával ruku. Váhala som, či ju príjmem alebo nie, ale nakoniec som odmietla, pri čom mi neunikla Raxova poznámka spolu z jednou skvelou správou: výprava! Yes! Konečne vídem von!
S Raxom sme docupitali, dobojovali, zobrali milované lieky a bežali späť do metra. Okrem toho, že ma zase napadol Corgoďan (pri čom ma zachraňoval Rax) a opäť som zabila chyméru sa skoro nič moc nestalo.
V metre stále posedávala zviazaná Chloe, na čo sa jej zase niečo vypytovali a ja som uvažovala nad tým, ako zdrhnúť za sestrou.
Môj plán znel následovne. Keď sa ostatní vrátia z ich ,,výpravy", už budem pripravená. Keď si ma nebudú všímať, pôjdem najprv za Belou a potom domov.
Hneď na to, ako začali klebetiť s Chloe, ja som sa vyparila do izby, ktorú sme mávali s Belou. Vybrala som si oblečenie, kde prevládali väčšinou tmavé farby. Vybrala som si čierne teplé a mierne dotrhané, upnuté rifle so sivým tričkom s čiernou čipkou na chrbte. Vletela som do kuchyne, kde som sa zamkla. Z kuchyne viedla malá miestnosť, kde sme nechávali oválnu nádobu s vodou. Zohriala som si vodu, pri čom som do nej pridala voňavé bylinky a ospchovala sa v nej. Konečne ten pocit čistoty!!! Obliekla som si rýchlo veci a vybehla na chodbu. Vrátila som sa späť do izby, kde už ostatní neboli. Všimla som si v odraze starého zrkadla, že mám naopak tričko. Super! Šikovná!
Vyzliekla som si tričko, keď tu nezvaná osoba vstúpila do izby. Hodila som pohľad k dverám. Červený Rax. Zasmiala som sa. Pri ňom sa cítim v kľude, takže som si z toho nič nerobila, kým ku mne nepristúpil. Ja sa som sa udivene zadívala, čo sa mu udialo. Ustúpila som o pár krokov a hneď na to na chrbte pocítila chlad steny. Sakra. Rax sa predo mňa postavil a ruku oprel na stenu hneď vedľa mojej hlavy. Než som sa zmohla na slovo, začal sa ku mne nakláňať. Zastal tesne pri mojich perách a pozoroval moju reakciu. Ja som sa dala na špičky, čím som spojila naše pery. Pustila som na zem tričko, ktoré som stále zvierala v rukách a zaborila druhú ruku do jeho vlasov. Hneď na to sa s jedného bozku vykľul celý vodopád bozkov.
Počula som buchnutie dverí. Asi sa mi to len zdalo. Za pár sekund opäť. Rax zvihol pohľad k dverám rovnako, ako ja.
,,Už sú tu..." povzdychol, nežne ma pohľadil po líci a zmyzol niekde za dverami. Čo sa to tu práve udialo? Spamätala som sa a hneď na seba hodila tričko. Tiež som vykukla z dverí a uvidela niečo.. Obrie! Sakra! Prečo som tak malaaa!!! Predstavilo sa mi obrie čudo ako Jason. Zatiaľ čo sa o niečom bavili (áno, zase som ich nepočúvala), ja som vymýšlala plán, ako zdrhnem.Po chvíľke som sa od nich nejak odlepila a zamierila si to k môjmu meču, ktorý bol opravený Raxom.
Hah, už ani lieky nepotrebujem! Pre istotu som si však zobrala pár proti bolesti a šípy do kuší na mojích rukách, navliekla si moju výbavu na boj a namierila si to pekne domov do oblasti 5, ktorá vraj nie je až tak ohrozená. Však moji rodičia sú bohatí, im sa nič nestane. Ah, už sa ,,teším"!
ČTEŠ
Prozrazení
Science FictionPíše se rok 2160. Na Zemi vládne nechvalně známá organizace zvaná Corgos, jejíž velitel a krutovládce Darius má pod palcem celý Pollis, hlavní město, které je opklopeno vysokým počtem slumů. Jen málo odvážlivců se dosud odvážilo Corgoďanům vzepřít...