Stál jsem v základně a zvažoval užitečnost našich novejch rekrutů. Ten kluk, Sora, je na tuhle dobu moc měkkej a důvěřivej. Chloe zas moc tvrdá a okolí nebezpečná. Ani jedno není ideální, ale co už.. rebélie se sama neudělá. Ten chlap.. Darius bude litovat... litovat každé zasrané vteřiny, kdy dejchal bez toho, aby na něj padla moje pomsta. I kdyby to mělo trvat celý roky, tak ho jednou s úšklebkem na tváři pošlu pod kytičky.
Konečně zase zpátky na základně. Protáhl jsem se a vyrazil s věcma do svého vagónu. Cestou jsem se ještě zastavil u mejch miláčků, lysohlávek. Vypadá to, že se čekat rozhodně vyplatilo.. úroda vypadá dost slušně.. tohle bude jinej stav, ale stejně to chce ještě trochu.. dochutit. Stavím se ve městě a nakoupím pár vylepšovátek. Detektor známek života jsem uklidil do pravé kapsy, dal si pár prošlých buráků a zapálil cigaretku. V klidu jsem dokouřil, zvedl se a vyrazil ke skladům. Čas doplnit munici a nějaké to, hamů a papů.
Jídlo doplněno, voda doplněna. Při doplňování munice, na 5 zásobníků, mi pohled zůstal na dvou velkejch taškách, které sem Ria dotáhla, když Jason přišel z Bunkru. Zavřel jsem dveře a prohlédl si obsah obou tašek. Většina věcí v nich pro mě byla kurevská záhada, i když, některé jsem přeci jen poznával. Konečně jsem našel něco užitečného. Byla to omračovací zbraň velikosti dlaně, která se napájela na malé solární panely. Po uklizení do levé kapsy a vrácení všech věcí do původního stavu přišel čas na menší rozhovor s Jasonem.
Jasona rozhodně nebylo složité najít. Po krátké procházce základnou, jsem zahlédl tu jeho plechovou prdel, jak si to mašíruje směrem pryč ze základny. Dohnal jsem ho u východu a začal konverzaci.
„Zdravím Jasone, potřebuju s tebou něco pořešit."
„Ou.. zdravíčko, co potřebuješ Niele?" Tázal se Jason.
„Biologickou laborku v Bunkru jsem vyhodil do vzduchu, přesně podle dohody, takže, teď bych chtěl ty slíbené informace, doktore." Rázně jsem odpověděl.
„Už jsem si myslel, že si zapomněl. Škoda, no co, teď ti to už budu muset říct. Takže, chceš vědět o člověku, co ví, jak se dostat za vnitřní hradby?" Řekl Jason.
„Ano, to bych rád."
„Ehh fajn. Ten člověk se jmenuje Franklin RedRat A.K.A. Double R. Najdeš ho u místa zvaného Bookstonské stoky v baru jménem U Skunka. Neptej se, jak to dostalo to jméno, je to jeho oblíbený bar, tak prosím, nevlítni tam a nezačni střílet do všeho a všech... Řekni mu, že tě posílá Kostlivý Tanečník a on už bude vědět." Sdělil mi informace Jason.
„Dobře.. díky Jasone, tak zas někdy." Ukončil jsem konverzaci a dal se na odchod.
„Počkej." Oslovil mě ještě na poslední chvíli. „Nechceš se mnou zajít na drink, zrovna jdu do jednoho baru."
Zastavil jsem se a chvíli přemejšlel. Nečekal jsem, že by mě zrovna on měl někam pozvat.. Někdy s ním vyrazím, ale teď není ten správnej čas.
„Díky, ale musím ještě něco dodělat. Snad jindy." Odpověděl jsem.
* * * * *Vydal jsem se tedy přes náměstí k Bookstonským stokám. Pokud byly Bookstonské stoky něčím známé, tak tím, že to byla podzemní oblast starého smrdutého systému řek sraček, kde krom všech mutantů a potvor, kterejm zrovna nevoní paprsky denního světla, sídlí i jedna z větších zlodějských organizací, kteří jsou zapálení pro naši věc. A tím zapálení, myslím, že jsou to jedni z potenciálních spojenců na boj s Dariem a jeho vojáky do budoucna.
ČTEŠ
Prozrazení
Science FictionPíše se rok 2160. Na Zemi vládne nechvalně známá organizace zvaná Corgos, jejíž velitel a krutovládce Darius má pod palcem celý Pollis, hlavní město, které je opklopeno vysokým počtem slumů. Jen málo odvážlivců se dosud odvážilo Corgoďanům vzepřít...