Chapter 40

2.4K 296 71
                                    

Harijs

"To leave, after all, was not the same as being left."

Melānija šovakar izskatījās pasakaini. Un tagad es sapratu, ka viss, kam mēs izgājām cauri bija tā vērts. Tas bija tā vērts, jo tagad es varēju viņu lepni saukt par savu. Tas varēja skanēt kā diezgan liela klišeja, bet Melānija Evansa bija kļuvusi par svarīgāko personu manā dzīvē. Personu, kuras dēļ es biju gatavs darīt jebko.

Bija tik neaprakstāmi laba sajūta stāvēt šeit augšā, uz mazā paaugstinājuma, ko Hartlendas vidusskola uzskatīja par skatuvi, un vērot kā viņa skatās uz mani ar apbrīnu. Kaut gan es nebiju viņas apbrīna vērts.

Man pat joprojām nešķita, ka es esmu vērts viņas uzmanības, un kur nu vēl mīlestības. Melānija bija tik nesamaitāta, ka man bija bail viņu sabojāt, bet es vairs neko nevarēju darīt, es vairs nebiju spējīgs turēties no viņas pa gabalu.

Viņa bija mani apbūrusi visos iespējamos veidos, patiesībā pat īsti neko nedarot. Vienīgais viņas pienākums bija būt viņai pašai, un tas Melānijai lieliski izdevās, liekot man domāt par to, kāds idiots es biju visus šos iepriekšējos gadus, kamēr ignorēju viņas eksistenci. Es biju palaidis garām tik daudz.

Es nezināju, kas sekos tālāk tagad, kad biju pateicis Viktorijai, ka mūs vairs nekas nesaista, jo līgums nebija tik viegli laužams. Viņas ģimene bija piedāvājusi pamatīgu summu, lai palīdzētu glābt manu vecāku uzņēmumu no bankrota. Bet es joprojām nespēju noticēt, ka mani vecāki bija spējīgi mani pārdot. Tas sāpēja, bet tagad man bija Mela, un es zināju, ka viņa vienmēr būs šeit, lai mani atbalstītu.

Sākās nākamās dziesmas melodija, liekot Melai uzreiz pacelt acis un paskatīties uz mani, un pēc tam noslēpt seju plaukstās. Viņa domāja, ka es neatcerēšos, bet es nevarēju aizmirst.

***
", es neteikšu." Melānija aizlika aiz auss dažas matu šķipsnas, kas bija atradušas ceļu ārpus augstās zirgastes.

"Es apsolu, ka nesmiešos." aizvēru vēstures grāmatu.

Meitene noraidoši papurināja galvu, vēlreiz ieskatoties grāmatā, kas bija aizšķirta līdz 1960.gadiem.

"Harij, ." Mela pasmējās, vēlreiz papurinot galvu.

Es viņai biju jautājis, kas ir viņas mīļāka dziesma, taču viņa izvairījās atbildēt, sakot, ka tas ir pārāk apkaunojoši, jo dziesma esot ļoti veca.

"Es tev atklāšu savu mīļāko dziesmu. Un tici man, tas arī ir apkaunojoši."

"Elviss Preslijs - Can't help falling in love." Melānija nomurmināja. "1962.gads."

This Is Not A Love StoryWhere stories live. Discover now