Rozdział 32

7 4 2
                                    

Zrobiłam sobie test ciążowy-pozytywny. Niestety. Ten Chris zrobił mi dziecko!

Okres mi się spóźniał, więc jeśli test by się pomylił, mam potwierdzenie.

-Kate! Chodź lepiej i pomóż mi nosić bagaże!-zawołał Jacob.

Mój narzeczony oczywiście nie wiedział o ciąży. Minął miesiąc od mojego gwałtu.

Niedługo powinien zacząć rosnąć mi brzuch, więc... będzie źle.

Poszłam po jakąś torbę, i zabrałam ją do samochodu. Jeszcze walizka, karton. Gotowe.

Otworzyłam drzwiczki od samochodu i usiadłam na fotelu. Po chwili usnęłam.

Oczami Jacoba:

Kate ostatnio zachowuje się bardzo dziwnie. Ciągle zamyka się w łazience. Nie pozwala mi wchodzić. Nie jest aktywna w łóżku. Od razu jak się umyje, idzie spać. Je bardzo zdrowo. Nawet się jej pytałem o co chodzi, ale ona zawsze: "Nic." I po prostu jej nie rozumiem. Może ma okres.

Moja narzeczona usnęła. Włączyłem radio i ściszyłem. Zaczęły się wiadomości.

-"Gwałciciel Chris Z., znów zaczyna molestować niewinne kobiety. Ostatnio jego służaca, postanowiła powiedzieć nam o ostatnim gwałcie. Została zgwałcona Katherine L. Podobno gwałciciel poluje na kobiety w okresie płodnym. Większość zgwałconym niewiast, zachodzi później w ciążę. Drodzy słuchacze, uważajcie na Chrisa Z."-usłyszałem.

Chris Z. Czyżby Zax? On zgwałcił moją narzeczoną! I to dlatego się tak dziwnie zachowuje? Jest w ciąży?

Nagle Kate przebudziła się.

-Cześć-powiedziała nieprzytomna.

-Witaj-powitałem ją ponuro.

-Czemu jesteś smutny?-spytała zaniepokojona.

-Posłuchaj w radiu-odparłem.

Podgłośniłem.

-"Powitajmy teraz ofiarę gwałtu Chrisa Z. Zapraszam cię!

-Witaj, czy opowiesz nam coś o gwałcie?

-No nic wielkiego, znęcał się nade mną, a potem zaczął mnie gwałcić. Jakiś czas temu dowiedziałam się że jestem w ciąży.

-Kochasz to dziecko?

-Czy ja wiem. Nie chciałam mieć dziecka. Mam 16 lat. Nie będę w stanie zrobić aborcji. Nawet mimo że nie chciałam mieć dziecka. Zazdroszczę dziewczynom które mają 18 lat"

Kiedy to usłyszała, opuściła głowę. Po chwili ją podniosła i spojrzała na mnie wilkiem.

-Dopiąłeś swojego. Tak, jestem w ciąży. Z tym durnym Chrisem!-wybuchła.

Świetnie.

********************

Czy ich związek przetrwa? Czy Katherine postanowi zrobić aborcję? Przekonasz się w kolejnych rozdziałach!

Pozdrawiam! York289

To jest jeden z ostatnich rozdziałów! Oczywiście że będzie druga część.

EpidemiaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz