Jacob zatrzymał samochód na parkingu motelu. Nie zmrużyłam ani razu oka, mimo iż było 23:28.
Otworzyłam drzwiczki samochodu. Wysiadłam i postawiłam stopy na żwirze.
Spojrzałam na motel. Wyglądał... luksusowo. Bardziej przypominał hotel, oczywiście niezwykle luksusowy.
-To jest motel?-spytałam chłodno.
-Tak-odpowiedział Jacob urażony.
Podeszłam do niego i stuknęłam go palcem w żebra.
-Ej! To boli!
Uśmiechnęłam się zawadiacko.
Powtórzyłam stuknięcie.
Tym razem Jacob się nie odezwał.
Przybliżyłam moją twarz do jego, tak, że dzieliło nas kilka centymetrów.
-I co? Jeszcze boli?-spytałam kusząco.
Zauważyłam że Jacob już chciał coś powiedzieć ale zareagowałam. Wpiłam się w jego delikatne usta. Zawiązałam moje ręce na jego karku, i zaplątane przycisnęłam je do tyłu głowy mojego chłopaka. Jacob przez chwilę chyba był w szoku, ale chwilę potem zaczął angażować się w ten spontaniczny pocałunek. Jego język zaczął domagać się wejścia do mojej jamy ustnej.
Oczywiście wpuściłam jego język.
Między naszymi wargami zaczął się szalony taniec. Taniec języków. Trochę śmiesznie to brzmi.Nagle poczułam że moje nogi nie dotykają już żwiru. Zorientowałam się że Jacob wsadził mnie i siebie do samochodu, na tyły. Położył się na mnie, podpierając się rękoma koło mojej głowy. Całowaliśmy się niezwykle namiętnie.
*30 minut później*
Wyszłam spod gorącego prysznica. Wytarłam się i założyłam bieliznę. Tak, dzisiaj mam ochotę na seks.
Bielizna była dosyć odważna.
(Tak wygląda)
Na to założyłam szlafrok.
Wyszłam z toalety i oparłam się o framugę drzwi.
-Hej kochanie-zamruczałam kusząco.
Jacob który siedział na łóżku też w bieliźnie.
-Witaj-powiedział Jacob.
Zrzuciłam z siebie szlafrok.
-Mrau-zamruczał.
Podeszłam do niego i usiadła na łóżku.
-Załóż prezerwatywę-szepnęłam Jacobowi uwodzicielsko do ucha
-Dobrze, słońce.
********************
Jezu, ja jestem zboczona...
:/
Ale już w kolejnym odcinku nie będzie takich pocałunków, teoretycznie erotycznych rzeczy, i tego zdjęcia...
MASAKRA
Mam 10 lat, a piszę o TAKICH rzeczach.
No ale kilka filmów z takimi rzeczami oglądałam...
Ale w kolejnym odcinku powinno być ciekawie xD
Pozdrawiam! York289
CZYTASZ
Epidemia
Phiêu lưuAngelica Cross, 18 lat. Dziewczyna jest pół sierotą. Po jakimś czasie zaczynają się tajemnice i zagadki. Zapraszam oraz pozdrawiam! AngrryFoox