Neymar's P.O.V.
Glazba je dopirala iz radija što je izuzetno godilo, atmosfera je bila poletna i opuštena, svakodnevna.
Piskutavo je pjevušenje došlo s moje desne strane, slažući se s riječima koje su dopirale iz radija.
"Samo mi kvariš pjesmu."
Maisa je zašutjela na trenutak te se osmjehnula lagodno, "Obožavam njihove pjesme!"
Izražavala se rukama i tijelom više nego riječima ovaj put, a zatim se vratila pjevušenju kao da je ni za što nije bilo briga.
Shvaćao sam je. I sam sam volio tu pjesmu. Bila je to jedna od onih pjesama koju biste vratili na početak prije nego bi završila, samo da slučajno ne počne neka druga i pokvari vam cjelokupni dojam koji ste o njoj ikada imali. Čovjek bi pomislio da će mu smetati kad bi netko zapjevao i jednu jedinu riječ njemu drage pjesme, ali meni nije smetalo što ju je ona sada pjevušila.
Viknula je zadnji stih okrenuvši se prema meni uzbuđeno i s velikim osmijehom, zubi su joj se ocrtavali iako je bio plavičasti sumrak, dlanovima je udarala ritam pjesma po golim nadkoljenicama još uvijek nošena pjesmom, a onda se uozbiljila i sklupčala kad je shvatila da stojimo ispred semafora.
"Zašto me gledaš tako?"
Nasmijao sam se oslonivši lakat na staklo, "Bez razloga."
"Znam da ne znam pjevati, ali jako volim ovu glazbu i njih. Odlični su. Ponekad plešemo na njihove pjesme iako Justo za vježbanje preferira samo melodiju bez teksta."
"Turma Do Pagode, ha? Sviđa mi se tvoj ukus. Prošle godine upoznao sam Leíza na karnevalu kad su imali nastup u centru grada. Jako simpatičan čovjek."
"Zezaš! Poznaješ Leíza? Onog Leíza? Pjevača iz benda?"
"Ne zezam se i recimo da ga poznajem. Nije baš da se družimo svakodnevno, ali u kontaktu smo tu i tamo. Jedan je od mojih najdražih domaćih izvođača."
Maisa je nešto promrmljala. Nisam je razumio, "Zar slušaš i stranu glazbu?"
"Naravno da slušam stranu glazbu. Danas svi sve slušaju, osobito glazbu koja nije s njihovog područja. Ne možeš ne slušati nešto što ti se konstantno nameće pred nos. Glazbena industrija je jedna od najjačih danas, a i novi izvođači stižu sa svih strana, cijelo vrijeme, i stvaraju glazbu koja mi se sviđa."
"Čujem slične pjesme na radiju kad radim. Ništa ne razumijem." Nasmijala se glasno i simpatično, "Razumiješ li ih ti što pjevaju?"
Osmjehnuo sam se prisjetivši se svog oskudnog znanja engleskog jezika.
"Ovisi o jeziku. Razumijem španjolske tekstove, ali engleski još uvijek nisam svladao. Pokušavam."
"Pretpostavljam da je lijepo znati pričati nečiji jezik."
Okrenuo sam glavu prema njoj. Klimnula je sramežljivo, gledajući u sumrak ispred sebe s osmijehom. Trljala je dlanove jedan uz drugi, a noge su joj bile skupljene u koljenima.
"Opet ti je hladno?"
Pogledala me. Oči su joj sijevnule plavo, poput neba iznad sunca koje je već zašlo iza obzora, a kosa joj je u nanosima bila blago razbarušena.
KAMU SEDANG MEMBACA
An Injury
Fiksi PenggemarKada 19-godišnja Maisa napokon dobije priliku prisustvovati na utakmici Brazila, stvari se otmu kontroli. Naime, Maisa nakon utakmice biva odvojena od svoje najbolje prijateljice. Baca se u potragu za njom, ali zabunom upada u svlačionicu brazilske...