Hoofdstuk 3

2.2K 77 4
                                    

-Louis-

"Lou kom nou." Zegt Harry. Ik zucht en sta op. Ik voel me zwaar depressief. Sinds dat Eleanor het heeft uitgemaakt, kom ik niet meer van mijn kamer af en weet ik niet meer wat ik doe. Ik vind het sneu voor de rest van de boys. Maar ik lijd aan zwaar liefdesverdriet. Waarom? Wat heb ik fout gedaan? Is er misschien iemand anders in haar leven? Degene die me dit aan doet, heeft met een mes door mijn hart gestoken. Ik loop achter de Liam, Zayn, Harry en Niall naar de auto. Ik ga alleen naar buiten als het echt moet. Bijvoorbeeld voor een interview of optreden. Ik probeer me vrolijk op te stellen bij de fans. En dat lukt. Maar als ik in de kleedkamer ben huil ik de heleboel bij elkaar. Elke keer troost Hazz me weer. En daar ben ik erg dankbaar voor. Hij is mijn beste vriend en kan alles aan hem vertellen. "We zijn er." Zegt Paul. Ik zucht en loop de auto uit met een fake smile en zwaai naar de fans. Yeah weer een nieuwe optreden. Zeg ik sarcastisch en loop naar binnen.

-Rose-

Ik parkeer mijn auto en loop de universiteit binnen. Ik loop de kantine binnen opzoek naar Lynn, Charlotte, Frederque en Kirsten. Ik zie ze zitten en plof neer om een van de stoelen. "Wat is er met jou aan de hand?" Vraagt Charlot. Meiden wat ik nu vertel is niet heel leuk nieuws. Maar ik beloof we blijven beste vrienden. Ik zie dat ze me aan kijken met een blik van oké wat is hier aan de hand. Jullie zijn de enige die dit tot nu toe weten. Zelfs Luke weet het niet. Maar als ik ben afgestudeerd ga ik opzoek naar een baan in een hotel in Sheffield. Wonen in Engeland bij mij familie. Ze knikken langzaam. En zie dat ze tranen in hun ogen krijgen. "Mop we zullen je missen," zegt Frederque. Ik jullie ook mar ik ben nog niet weg he. We gaan de laatste maanden veel plezier maken. En zorg dat jullie naar me toe komen of ik naar jullie. I promise. Ik sta op een geef ze allemaal een knuffel. Als ik dat gedaan heb gaat de bel en lopen we samen naar onze les.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Yeah chappie 3

Ik vind het jammer dat dit verhaal minder word gelezen dan Story Of My Life. Misschien ook omdat dit het derde hoofdstuk is. :)

Love ya all Xx

VOTE&COMMENT

You&I ft. Louis TomlinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu