Luke wil jij de tafeldekken? Vraag ik aan hem terwijl ik aan het kijken ben of de spaghetti al gaar is. Itiliaans eten is mijn lievelings eten. Lasagne, macaroni, spaghetti en natuurlijk niet te vergeten PIZZA! Ik kan het wel elke dag eten. "Natuurlijk schat, als je even aan de kant gaat." Zegt Luke. Ik stap weg zodat hij bij de borden kan. Als hij met de borden richting de eettafel is gelopen kan ik de spaghetti afgieten. Ik hoor Luke achter me mopperen. "Rose waar zijn de vorken?" Uhm in de vaatwasser denk ik. En stop de spaghettislierten bij de saus. Daarna pak ik de pan beet met pannenlappen en zet hem vervolgens ook op de eettafel. "Kan je de volgende keer de vaatwasser aanzetten?" Vraagt Luke, als de keuken binnen kom. Ik begin te grinniken en vraag wat hij wilt drinken. "Doe maar cola." Ik knik en pak 2 glazen uit het kastje boven me en schenk voor hem cola in en voor mezelf 7-up. Ik pak de glazen op en loop naar de tafel met Luke achter me aan die dus blijkbaar al klaar was met de vorken. Ik grinnik en zet de glazen op tafel. "Wat is er zo grappig?" Vraagt Luke. Niks gewoon een binnenpretje en begin weer te grinniken. Hij zelf moet nu ook lachen. En we gaan aan tafel zitten. Ik schep voor ons beide op, en daarna beginnen we te eten. Als we beide ons bord leeg hebben ruim ik de tafel af. Als ik klaar ben loop ik de woonkamer in en ga op de bank zitten naast Luke. Uhm Luke. "Ja Rose." zegt hij. Wil je helpen om een baan te zoeken in Sheffield als ik mijn examen haal. En ik kijk weg. "Tuurlijk Rose." zegt hij. Ik draai verbaast mijn hoofd naar hem als ja zegt en vlieg hem in een knuffel.
-Harry-
Louis, Louis, Louis William tomlinson. Roep ik. Hehe hij reageert. Lou stop met piekeren. We willen de oude Louis terug. We missen je. We begrijpen je dondersgoed maar maak er iets van in het leven. Zeg ik terwijl ik op mijn hurken voor hem ga zitten. Hij zit namelijk tegen de muur een beetje verbaasd voor zich uit te kijken. Er zijn echt wel andere meisjes in de wereld. Echt niet alleen Eleanor Calder hoor zeg ik. Louis kijkt me kwaad aan. Oeps sorry Lou dat had ik beter niet kunnen zeggen. "Het maakt niet uit Hazz. Maar hoe hard ik het ook probeer het lukt me niet, echt niet." zegt hij met tranen in zijn ogen. Dan gaan we je helpen zeg ik tegen hem. Daar zijn broers voor en geef hem een vriendschappelijke knuffel. "Dankje Hazz." zegt Lou en hij glimlacht. Wacht wat? Louis glimlacht weer. Lou je kan weer lachen zeg ik tegen hem en hij glimlacht weer. De oude Louis komt weer een beetje terug. En ik glimlach terug naar hem. Om vervolgens naast hem te zitten. Als je een tijdje op je hurken zit. Kan dat aardig pijn gaan doen. Kop Op! Lou je kan het wel en wij gaan je helpen. Dat beloof ik.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heei Hoi Haai,
Als je tips hebt voor het verhaal. Heel graag...
En is het nog leuk? Ik hoop het!!
Love ya all Xx
VOTE&COMMENT
JE LEEST
You&I ft. Louis Tomlinson
FanfictionDit verhaal gaat over Roselin. Al haar vrienden noemen haar Rose. Ze woont in leiden en zoekt een baan! Ze studeert voor hotel manager op de universiteit Leiden. Als ze een baantje vind in een hotel in Engeland Shefflied om precies te zijn kan ze ha...