Hoofdstuk 40

1.2K 57 7
                                    

-Rose-

''Gaat het?'' Vraagt Louis bezorgd waardoor ik knik als antwoord. ''Ik laat je nooit meer alleen. Ik ga wel niet meer mee op tour.'' Zegt hij daarna als of het niks is. Dit hoeft hij echt niet te doen ik ben oud genoeg om op mezelf te zorgen. ''Wat nee?!'' Vraag ik naja aan de ene kant zeg ik een beetje kwaad. Ik zie Louis naar mij vragend naar me kijken. ''Waarom niet?'' Vraagt hij. ''Omdat Louis, Je wereldberoemd bent, Er heel veel fans zijn die van je houden die mij gaan haten als ja stopt met de tour en als laatste ik ben oud genoeg om voor mezelf te zorgen Louis William Tomlinson.'' Zeg ik kwaad eigenlijk te kwaad. Ik zie de tranen in Louis zijn ogen staan. Shit was het zo erg dan. ''Ja-ja dat zag ik dat je voor jezelf kan zorgen. Je bent ontvoerd door je ex Rose. Wie weet wat hij van plan was als we niet op tijd waren. En dan nog iets de fans kunnen ook wel even wachten ik overleg gewoon met Simon of de tour verplaats word totdat jij een tijdelijke vervanger hebt. Dan ga je gewoon met me mee. Ik wil je niet kwijt Rose. Niet jouw ook nogeens.'' Zegt Louis boos terug maar ik begrijp het wel. Hij is Eleanor ook kwijt, en zijn familie. ''Rose? Begrijp je wat ik gezegd heb?'' Vraagt hij terwijl hij een traan weg veegt. Ik knik langzaam. ''Wil je echt voor zorgen dat ik mee kan op tour?'' Vraag ik een beetje nerveus. Hij knikt. ''Ik doe alles voor jou Rose, serieus alles.'' Zegt hij met de mooiste glimlach die ooit heb gezien. Ik vlieg hem om zijn nek en knuffel hem zolang totdat we opeens geroepen worden door Niall. ''Jongens ik heb heb een date met Jasmine kunnen we nu alsjebliefd opschieten?'' Zeurt hij waardoor ik moet grinniken. ''Zullen we maar gaan?'' Vraagt Louis en ik knik. Hij pakt mijn hand vast ze samen lopen we naar boven. Waar ik mijn ouders, Beau, Tess en Lynn in mijn armen sluit. Daarna volgen de boys en als laatste Paul zonder hem was ik er misschien niet meer geweest. Als ik iedereen gehad heb gaan we terug naar mijn huis waar Jasmine op ons wacht. Niall had geregeld dat ze naar mijn huis toekomt. Ik stap in de taxi terwijl Louis naast me gaat zitten. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en kijk zo naar buiten.

-Niall-

Ik hoor Louis en Rose tegen elkaar schreeuwen. ''Nou als dat maar goed komt.'' Geint Zayn. Ik heb hem alleen maar een kwade blik gegeven. Luke is net afgevoerd door de politie. Ik mag hem nu echt niet. Ondanks ik hem niet ken. Opeens was het angstaanwekkend stil. Na zijn 7 minuten hoor ik nogsteeds niet dus besluit ze te roepen. ''Jongens ik heb heb een date met Jasmine kunnen we nu alsjebliefd opschieten?'' Zeur ik en binnen 5 minuten komen ze uiteindelijk boven. Rose vliegt gelijk in de armen van haar ouders, daarna volgen Beau, Tess en Lynn. Ik wacht ongeduldig omdat Jasmine naar Rose haar huis komt. Daarna volgen de lads en als laatste. ''Sorry Nialler.'' Fluisterd ze in mijn oor zodat alleen ik het hoor. Ik haal mijn schouders op en Rose loopt als laatste naar Paul en bedankt hem uitbundig na dit alles lopen we naar de taxi opweg naar het huis van Rose.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Think about all the beuatiful things in your life :) Not alone love or whatever. There is so much more <3 Look further in your dreams and be happy :)

Oke dat zijn hele wijzen woorden voor een meisje van 15 maar het is waar. Je moet niet denken aan de dingen die je verdrietig maken of alleen maar liefde. Er is veel meer wat je blij kan maken. Dit heeft mij erg geholpen. Wat vind jij ervan? Meningen zijn altijd welkom.

Ik hoop dat jullie het nog leuk vinden en tips zijn nogsteeds welkom :)

Love ya all Xx
VOTE&COMMENT :)

You&I ft. Louis TomlinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu