"Louis, wake up!" Ik schrik overeind. Jeez, boys wat is er aan de hand? "Het optreden begint over een kwartier, en je was in slaap gevallen." Zegt Liam. Oh, ik kom eraan. Ze knikken en ze lopen richting het podium. Ik rek me uit. Sta op en loop ook richting het podium. Paul overhandigd mijn microfoon. Het start filmpje begint. Het is altijd leuk om dat filmpje te zien en je fans te horen gillen. We geven elkaar nog een grouphug en rennen dan het podium op. "HOLA, EVERYONE!!" Roept Niall door zijn mircrofoon. "VAS HAPPENIN?" Roept Zayn erna. Ik begrijp af en toe echt niet dat wij nog niet doof zijn fluister ik in Harry's oor. "Echt he?" Ik knik en dan beginnen de klanken van het 1e nummer. Nadat we een paar nummers hebben gedaan. Hebben we pauze. "Louis?" Hoor ik achter me. Ja Liam. "Je bent jezelf weer he?" Ik knik en glimlach naar hem. We worden terug geroepen en beginnen weer. Na het concert nemen we afscheid van ins publiek en lopen weer naar achter. Jullie waren goed boys. Zegt Lou. "Thanks Lou." Zegt Harry. "Hally?" Hoor ik achter Lou vandaan komen. "Hi Lux." Zegt Harry en tilt haar op. Ik kan niet wachten totdat ik vader ben. Ik haal mijn hand over Lux haar wang en ga dan weer zitten op de bank.
-Rose-
Luke, weet jij waar mijn camera is? "Uhm misschien is je sokken mand daar had je hem laast neergelegd voordat je hem kwijt raakte." Roept Luke naar boven. Thank you!! Roep ik terug. En maak mijn kast open opzoek naar mijn camera. Ik heb hem uiteindelijk gevonden en stop hem ook in mijn koffer. Ik weet dat ik pas over een week weg ga. Maar ik pak alle kleine spulletje die ik toch niet gebruik en kleren die ik niet aantrek alvast in mijn koffer. Als ik klaar ben met de on nodige dingen in te pakken loop ik naar beneden. "Is het gelukt?" Vraagt Luke die op de bank een film aan het kijken is. Ik knik en plof naast hem neer. "Noof?' Ja zeg ik terug. " Heb je zin om morgen iets leuks te doen?" Ik knik. Maar wat dan? " Dat is een verrassing." Zegt Luke. Maar Luke je weet dat ik niet van verrassingen houd toch? "u-uhm ja dat weet ik. Daarom juist." Je bent echt gestoord he? "Yup." Zegt Luke terug. Ik schud mijn hoofd. "Daarom ben je ook op me gevallen." Ik grinnik en geef Luke een kus. Maar biet te bond maken he? "Ik beloof niks." Zegt hij terug. Ik schud weer mijn hoofd en loop naar de keuken on aan het eten te beginnen. Na 3 kwartier. Roep ik Luke. En beginnen we te eten. Na het eten doen we een spelletje en gaan even later nar bed. Want Luke zei dat het morgen nog al laat kon worden. En ik geloof hem. Ik trek mijn kleren uit en doe mijn pyjama aan. Luke ligt al in bed en ga naast hem liggen. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en val even later in slaap.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hoofdstuk 16 :)
Do you like it? and uhm ik heb de hoofdstukken een beetje aangepast met aanhalingstekens enz. Want ik begreep dat het wat moeilijk te lezen was. Hopelijk is het nu wat beter. Thanks voor de tip :DLove ya all Xx
VOTE&COMMENT :)
JE LEEST
You&I ft. Louis Tomlinson
FanfictionDit verhaal gaat over Roselin. Al haar vrienden noemen haar Rose. Ze woont in leiden en zoekt een baan! Ze studeert voor hotel manager op de universiteit Leiden. Als ze een baantje vind in een hotel in Engeland Shefflied om precies te zijn kan ze ha...