-Louis-
''Louis, je moet weten dat, dat mijn ex is.'' Zegt Rose uiteindlijk en een kleine zucht verlaat mijn mond. 'Sinds wanneer?' Vraag ik stotterend. Oh god ik kan me wel voor mijn hoofd slaan op dit moment. ''Sinds daarnet.'' Zegt Rose beschamend en kijkt weg. ''Mijn beste vriendin zei daarnet dat hij haar gezoend had.'' Wow dat is heftig. 'Ghrr, ik mag hem niet.' Wow zei ik dat hardop nog een FacePalm momentje. Ik hoor Rose giechelen en kijk weer op. ''Geloof je me?'' Vraagt ze daarna en ik knik zo langzaam als een slak maar ik knik wel. ''Dankje Lou!'' Zegt ze en geeft me een kusje op mijn wang. Ik voel dat ik moet blozen maar zucht het weg. ''Tot zo.'' Zegt ze daarna en draait zich om en loopt naar de deur. 'Tot straks Roselin' ''Een ding nog.'' Zegt ze terwijl ze zich weer omdraaid. 'Wat?' Vraag ik een beetje verbaasd. ''Noem me geen Roselin maar Rose!'' En ze loopt de kamer uit. Glimlachend schud ik mijn hoofd en plof neer op de bank en zet de tv aan. Ik ben blij dat Rose gewoon de waarheid tegen me spreekt. Dat is een teken dat ze me vertrouwd. Ik ben haar vriendin trouwens ook dankbaar. Zonder haar had Rose het niet uitgemaakt met die sukkel. Opeens, hoor ik geklop en sta op. Wie zal dat nou zijn. Ik kijk even op de klok kwart voor 5. Ik moet zometeen echt even op gaan schieten. Met een ruk trek ik de deur open. Bam daar lag Niall op de grond. 'Niall, waarom stond je tegen de deur geleund als je weet dat de deur naar mij toekomt.'' Zeg ik terwijl ik hem omhoog haal. ''Omdat, ik blond ben misschien.'' Zegt hij waardoor ik in de lach schiet. ''Wat?'' Vraagt hij. 'Eigenlijk ben je brunette.' Grein ik. ''Oh ja is waar.'' Ik schud lachend mijn hoofd. 'Maar wat kom je eigenlijk doen Nialler?' Vraag ik terwijl ik weer op de bank neer plof. ''Echt, er werkt een meisje hier in het restaurant je wilt het niet weten. Zo knap en ze lijkt zo erg op mij.'' Zegt Niall hyper. 'Nou, ga er dan op af stommerd.'' En duw hem mijn kamer uit. ''Waarom, zo'n haast Lou? Een date Misschien?'' Geint Niall. ''Yup eigenlijk wel zeg ik en gooi de deur voor zijn zus dicht. Dat is ook weer opgelost. Ik zucht en zet de tv weer uit. Ik pak mijn mobiel en zoek naar een leuk restaurantje hier in de buurt. Als ik er een heb gevonden. Reserveer ik en pak nette kleren uit mijn koffer. Na een kwartier gedoucht te hebben stap ik er uit en trek de kleren aan die ik klaar had gelegd en doe wat aftershave op. Niet veel later hoor ik geklop op de deur en maak hem open. Daar staat ze dan. Het meisje waarop ik gewacht heb.
-Rose-
''Rose, met wie heb je eigenlijk de date?'' Vraagt Lynn terwijl we arm in arm naar mijn huis lopen. Ik stop en blijf verstijfd staan. ''Rose? Wat is er?'' Shit wat moet ik zeggen. Gewoon de waarheid vertellen in het makkelijkst. ''Rose?'' 'Uhm ja?' Zeg ik terwijl ik mijn hoofd schud. ''Met wie heb je die date?'' Vraagt ze nog een keer. 'Ohja, niet boos worden. Maar ik heb de date met Louis.' Zeg ik beschamend en voel blosjes opkomen. ''Waarom zal ik daar boos om worden? Dat is toch super? You lucky girl.'' Ik grinnik en sla mijn armen om Lynn heen. 'Dankje Lynn' ''Geen probleem mop.'' En we lopen weer verder. Eenmaal bij mijn huis aan gekomen steek ik mijn sleutel in de deur en roep dat ik thuis ben. Mijn moeder komt de hal binnen en ziet Lynn staan. Ik grinnik. 'Daar gaan we weer, Pas je op?' Fluister ik in Lynn haar oor en ze knikt. En ja hoor het gebeurde wat er altijf gebeurde als mijn moeder een van mijn vriendinnen weer zag. Dan woord ze helemaal koekkoek en wilt ze altijd alles weten. Ik pak Lynn haar arm beet en sleur haar mee naar mijn verdieping. ''Wow dit is echt groot!'' Roept ze als ze het ziet. Ik grinnik en sleur haar mee naar mijn slaapkamer. 'Zoek jij iets leuks uit dan ga ik douchen.' Ze knikt en loopt naar mijn kast. Ik schud mijn hoofd en loop naar de badkamer. Na een paar minuten ben ik de douche wel weer zat er stap er onderuit. Ik droog me af en trek mijn ondergoed aan en loop naar mijn kamer. Waar Lynn nogsteeds voor me kast staat. Je denkt zeker waarom loopt ze in haar ondergoed haar kamer in als een van mijn vriendinnen zit. Dat komt omdat Lynn en ik voeger altijd bij elkaar sliepen en als je als je uit de douche kwam vergat je nog wel eens een badjas. Ik grinnik en ga naast Lynn staan. 'Weet je het al?' Ze knikt en blauwjurkje uit wat net boven mijn knieën valt. Aan de bovenkant is die mooi strak en hoe verder naar beneden hoe losser het word. Om mijn middel zit een goud riempje. Ik grinnik en trek hem aan. Ik doe mijn haar en doe wat bijpassende make-up op. Als ik klaar ben bekijk ik me in de spiegel. ''Je ziet er prachitg uit!'' Gilt Lynn en geeft me een knuffel. ''En nu hup naar Louis.'' Ik grinnik en loop naar beneden. Ik zeg iedereen gedag en ga terug naar het hotel. Daar eenmaal aangekomen zucht ik nog een keer en stap de lift in. Bij Louis zijn kamer aangekomen. Twijfel ik nog een keer en klop dan op de deur. Louis doet de deur open en kijkt me met openmond aan. 'Nou, gaan we nog gein ik en trek hem mee naar de lift.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zo als, jullie miscchien al wisten is mijn eerste boek Story Of my Life afgerond. Ik ben eer er trots op. Heb je hem nog niet gelezen maar wilt hem wel nog lezen. Don't worry hij blijft erop staan. Ik begin zo ook met mijn nieuwe boek You Saved Me. Hope you like it <3
Love ya all Xx
VOTE&COMMENT
JE LEEST
You&I ft. Louis Tomlinson
FanficDit verhaal gaat over Roselin. Al haar vrienden noemen haar Rose. Ze woont in leiden en zoekt een baan! Ze studeert voor hotel manager op de universiteit Leiden. Als ze een baantje vind in een hotel in Engeland Shefflied om precies te zijn kan ze ha...