Hoofdstuk 8

2K 68 2
                                    

We gaan wat? Vraag ik een beetje boos. "Op een UK Tour" herhaald Simon rustig. Dat neem je toch niet echt he en laat mijn hoofd op mijn armen vallen. Dit ga je me echt niet aandoen. Laat me 1 keer raden. We gaan naar Manchester. 'Ja, Louis het is een UK Tour." Nee, nee, nee! Waarom heb ik dit weer. "Wat?" Vraagt Simon. El woont in Manchester en ik weet dat ze sowieso naar het optreden komt. "Is dat een probleem dan?" vraagt Simon. Ik kijk hem vuil aan, totdat ik me bedenk dat hij niets weet tussen de breuk. Ik zucht... Hazz vertel jij maar zeg ik na een minuut stilte. Simon keek me de hele tijd aan, en daar word je knettergek van geloof me. "Weet je het zeker Lou?" Vraagt Harry. Ik knik en laat mijn hoofd weer in mijn arme vallen. "Lou en u-uhm El zijn uit elkaar. Lou wilde haar net ten huwelijk vragen. Maar nee Eleanor maakte het daarintegen uit." Hoor ik Harry zeggen. "Louis?" Ik kijk op. "Is dat echt waar?' Ik knik. "Sorry maar ik ga ervoor zorgen dat Eleanor niet in je buurt komt." Hoe wil je dat doen? Een verbod geven en zeggen tegen de bewakking dat ze niet naar binnen mag? Vraag ik een beetje kattig. "Ja eigenlijk wel." Oke succes. En sta op. "Louis waar ga je heen?" Even naar buiten een luchtje scheppen. "Wil je niet weten waar we eerst zijn dan?" Hoor ik Simon zeggen. Ik haal mijn schouders op en ga weer zitten. "We beginnen met 6 concerten in Londen, 2 in Liverpool, dan gaan we naar Wolverhampton voor 3 concerten." "Yes hoor ik Liam roepen." "Oke? Kan ik verder? Liam knikt en Simon gaat verder." 1 in Manchester , 2 in Doncaster." Ik knik en geef hem een gemeende glimlach, "2 in Bradford." Ik zie dat Zayn ook glimlacht. 'Dan gaan we naar Sheffield. Begin augustus dat zijn 3 optredens, dan naar Holmes Chapel voor 2 concerten" "Yeah," Roept Harry. Ik schud mijn hoofd en Simon gaat verder. "En voor Niall eindigen we in Mullingar." "Thanks ome Simon zegt Niall." En ik sta op. Ik geef Simon een hand en loop de deur uit. Gevolgd door de rest.

-Rose-

Luke. "Uhm ja." Hoor ik en draai me om. Ik houd echt heel erg veel van. "Ik nog meer van jou." Zegt hij terug. Ik ga tegen zijn borst aanliggen. ik verstrengel onze vingers. "Beloof je me elke dag te bellen?" Vraagt Luke. Ik knik tuurlijk ik beloof het. Als jij me uitzwaaid op het vliegveld. "Wat denk jij dan?" Zegt Luke. Ik grinnik en hij moet ook lachen. Waarom vroeg ik dat eigenlijk? En haal mijn hand door mijn lange bruine lokken. "Ik ga je echt missen." Zegt luke. Ik jou ook en voel tranen in mijn ogen komen. Maar weet je we moeten deze maand en volgende maand nog leuk houden. "Inderdaad," zegt Luke. Ik sta op. Wil je me helpen met het eten vraag ik aan hem. Hij knikt, "maar eerst een kus." Ik rol met mijn ogen en geef hem een kus. Als ik dat gedaan heb lopen we samen naar de keuken. En beginnen aan het eten.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HeeiHoi,

Dit hoofdstukje is voor.... @funnyjzz Alstu :)

Heb je vragen of wil je weten wat er gebeurd in het volgende hoofdstuk. Volg me dan op twitter en vraag het (@Chartje1D) Ik volg terug.

Love ya all Xx

VOTE&COMMENT

You&I ft. Louis TomlinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu