Hoofdstuk 24

1.7K 76 10
                                    

*Een paar dagen later*

-Harry-

We zijn 3 dagen in Doncaster gebleven en moesten toen alweer opweg naar Bradford . En ik zweer het je ik mis Fizzy nu al. Ik zucht en ga op de bank zitten. ''Zo dat was een diepe zucht. Waar denk je aan?'' Vraagt Louis als hij naast me op de bank ploft. Ik haal mijn schouders op. ''Kop op Hazz! Ik weet dat er iets is vertel het dokter Tomlinson.'' Ik grinnik om wat hij zegt. Lou je bent echt weer de oude he? ''Yup, maar wat is er nou?'' Vraagt hij. Nou kijk je weet toch dat Fizzy en ik onze relatie geheim moeten houden. Louis knikt langzaam. Maar ik wil dat helemaal niet. Ik wil het van de daken af scheeuwen en roepen dat ze van mij is. ''Dat begrijp ik Hazz en ik ga je helpen. We gaan samen naar Modest. Want jij bent mijn beste vriend en Fizzy is mijn zusje. Ik help je dat beloof ik.'' Zegt Louis waardoor ik hard moet lachen. Thanks Bro je bent echt mijn redende engel. ''Weet ik Hazz, dat weet ik.'' Zegt Louis en staat op. Ik zucht en pak mijn telefoon en check twitter. Het is ongeveer nog zo'n uurtje rijden naar Bradford dus nog alle tijd om na te denken. Ik ga lang uit op de bank liggen en denk na.

-Rose-

Weet je het gaat eigenlijk helemaal top. Het werken in het hotel, de stapels rekeningen zijn weg, Jasmine is mijn beste vriendin geworden. Ik kan zo ontzettend hard met haar lachen. Ik werk nu achter de balie omdat, diegene die hier meestal staat met zwangerschapsverlof is en tja dan moet er iemand invallen. En eigenlijk vind ik het nog leuk ook. Maar ach nu verder. Ondanks al deze leuke dingen heb ik ook minder leuke dingetjes. Ik mis mijn vriendinnetjes heel erg. Ik werk hier nu bijna een week en Lynn, Charlot, Frederque en Kirsten hangen elke avond met mij op skype. Maar dat haalt hun niet hier heen of mij naar hun. Ik zucht en plof neer in mijn kantoor. ''Waarom die diepe zuch?'' Vraagt Jasmine als ze mijn kantoor binnen komt. U-uhm waar zal ik beginnen. ''Gewoon bij het begin.'' Zegt ze en gaat tegenover me op een bureaustoel zitten. Ik knik. Ik mis mijn 4 beste vriendinnen uit Nederland enorm en ze vragen elke keer wanneer ik weer terug kom. Maar ik kom nog lang niet terug ik heb een hartstikke drukke baan nu. Ze knikt begrijpend. ''I understand you, hier eet eerst even wat.'' En ze schuift een broodje met gerookte zalm onder mijn neus. Hahah Jasmine en eten hoe kan het ook anders. Maar ik neem het broodje aan en leg hem op mijn bureau en ga verder. En weet je wat nog het ergste in Jas. ''Nou?'' 'Dat Luke de hele tijd ruzie maakt met me en ik weet niet eens wat ik verkeerd doe.' Ik voel tranen achter mijn ogen prikken. ''Ach het komt goed Rose dat beloof ik je.'' Zegt Jasmine terwijl haar arme om me heen slaat. Ik knik en pink een traantje weg. ''Oke en nu ga je eten en gezellig doen. Ik zie je in de volgende pauze.'' Zegt Jasmine terwijl ze naar de deur loopt. Ik grinnik en neem een hapje van mijn brood. Een klein kwartiertje later is mijn pauze voorbij en loop ik weer terug naar de lobie om verder te gaan weer mee ik bezig was. En dat is alles regelen voor One Direction. Namelijk nog 4 dagen en dan verblijven ze hier al. Ik grinnik en ga verder waar ik mee bezig was voor mijn pauze.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hola, hier is die dan! Iets later als gepland maar hij is er :) LOL Oke mijn beugel is eruit en daarom ben ik super hyper xD

Love ya all Xx

VOTE&COMMENT

You&I ft. Louis TomlinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu