Hoofdstuk 6

2K 70 6
                                    

Uhm Luke zeg ik een beetje ongemakkelijk als de film is afgelopen en ga rechtop zitten. "Wat is er schat?" Uhm je weet toch dat ik over een maand mijn examen heb. "U-uhm ja dat weet ik." zegt hij. "Maar wat is er dan?" Nou kijk, als ik het haal wil ik naar Engeland terug naar mijn familie en een baantje zoeken in een hotel en Sheffield. Dus dan uhm... Ja dan ben ik hier niet meer. En ik weet dat jij hier wilt blijven. 'Waarom dit opeens? Ik dacht dat we van elkaar hielden. Ik begrijp dat je, je familie mist. Maar dit had je wel wat eerder kunnen zeggen. Hoelang wil je dit al?'" Zegt Luke een beetje kwaad. Ik denk na. Ik denk 2 maanden. Maar ik wilde geen ruzie. "Nou dat heb je dan lekker voor elkaar Roselin." Roselin zo noemt hij me nooit. "Weet je het kan zo niet verder Rose. Je had het desnoods kunnen zeggen. Ik houd van je met heel mijn hart. Maar ik kan je echt niet missen. En ja je hebt gelijk ik wil niet mee naar dat F*cking Engeland van je. Je kan de pot op." En loopt naar de deur maakt hem open en gooit hem met een klap dicht. Ik wil nog achter hem aan lopen om hem te vertellen dat het niks met hem te maken heeft. Maar daar in tegen val ik op de grond en begin keihard te huilen. Ik hoop dat hij het niet meende dat het uit is. Luke en ik hebben wel eens vaker ruzie en dan zegt hij dat. Dan staat die de volgende dag met een Witte roos voor de deur. Om te zeggen dat hij het niet meende. Ik veeg de tranen weg. En sta op van de grond. Waarom heb ik dit niet eerder gezegd. Nu is hij kwaad en ben ik hem dalijk kwijt. Ik schud de gedachten weg en loop naar de keuken om thee te zetten.

-Luke-

"Uhm je weet toch dat ik over een maand mijn examen heb." U-uhm ja dat weet ik zegt hij. Maar wat is er dan? "Nou kijk, als ik het haal wil ik naar Engeland terug naar mijn familie en een baantje zoeken in een hotel en Sheffield." Wat? Waarom denk ik in mezelf. Waarom dit opeens? Ik dacht dat we van elkaar hielden. Ik begrijp dat je, je familie mist. Maar je had het ook eerder kunnen zeggen. Hoelang wil je dit al? Kon ik er uiteindelijk uit krijgen. "Ik denk 2 maanden. Maar ik wilde geen ruzie." Nou dat heb je dan lekker voor elkaar Roselin. Ik noemde haar nooit Roselin. Maar ik ben best wel kwaad op het moment. Weet je het kan zo niet verder Rose. Je had het desnoods kunnen zeggen. Ik houd van je met heel mijn hart. Maar ik kan je echt niet missen. En ja je hebt gelijk ik wil niet mee naar dat F*cking Engeland van je.Ik loop naar de deur en gooi hem met een klap dicht. Dit is niet de bedoeling. Dat weten we allebei. Maar als ik boos ben kan ik beter alleen zijn. Ik wil haar niet kwijt. Morgen maak ik het goed dat beloof ik. Maar nu ben ik kwaad. Ik loop de straat uit mijn tranen in mijn ogen. Als ik thuis ben. Val ik op de bank en val in een droomloze slaap.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heei hoofdstuk 6 Whoop Whoop

Heb je vragen stel ze dan mag via Wattpad maar ook via twitter (@Chartje1D)

Hoe vinden jullie het tot nu toe?

Love ya all Xx

VOTE EN COMMENT

You&I ft. Louis TomlinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu