*Een dag voordat One Direction in het Hotel zal komen*
-Rose-
Druk! Druk! Druk! Het is niks dat One Direction morgen in het hotel komt. Maar ik heb het serieus nog nooit zo druk gehad als nu. De lobie schoon houden de hotel kamers zo goed mogelijk maken met de dingen die ze niet willen. Tegen Jasmine zeggen dat er geen lepels bij Liam in de buurt moeten komen. Rennen naar de supermarkt om coco pops te halen voor Louis en ga zo maar door. Ik wil net op de bureaustoel ploffen in mijn kantoor als de telefoon over gaat. Ik zucht en neem de telefoon op.
Rose: Goede...middag met Hotel Aston, waar kan ik u mee helpen.
Paul: Goedemiddag mevrouw Jackson met Paul.
Rose: Hallo, waar kan ik u mee helpen.
Paul: Uhm mijn cliënten, One Direction zijn nu al klaar met hun laatste optreden in Bradford en we gaan zo vertrekken naar Shieffield. Kunnen we misschien over 2 uur al terecht?
Rose: Ik denk dat dan net de kamers klaar zijn. Dus dat lukt wel.
Paul: Dat is fanatisch dan zie ik u straks. En uhm moet ik eigenlijk naar u vragen? Rose: Nee, dat hoeft niet ik sta namelijk zelf acher de balie.
Rose: Nee, dat hoeft niet ik sta namelijk zelf acher de balie.
Paul: Oke het komt voor elkaar tot straks.
Voordat ik iets terug kon zeggen. Had hij al opgehangen ik zucht. Oke dat word dus maar een kwartiertje pauze. Mompel ik in mezelf. Ik besluit om Luke even te sms'en dat ik het druk heb en dat hij me het beste even niet kunt lastig vallen. Ik druk op zend en tegelijkertijd komt Jasmine binnen met een broodje. ''Waarom zo gestressd?'' Zegt ze terwijl ze me het broodje geeft. 'Omdat One Direction al over 2 uur komt en ik nog niet klaar ben en dat soort dingetjes. ''Wow Calm down Rose. Alles is perfect.'' Ik knik en eet mijn broodje op. ''Jij gaat gewoon pauze houden en dan zien we zo verder.'' Opnieuw knik ik en ga verder met pauze houden. Na een halfuurtje ga ik weer verder.
-Louis-
We zijn net klaar met het laatste optreden hier in Bradford en wilde net gaan zitten op de bank back stage. Maar wie moest daat weer verpesten? Juist ja Paul. ''Jongens geen tijd om te rusten we vertrekken naar Sheffield.'' Oke dat vind ik niet erg. Ik spring op en ren naar de bus. ''Wow Waarvoor die haast?'' Vraagt Lou als ik de bus binnen storm. Ik wil naar Sheffield en wel nu! Roep ik door de bus heen waardoor Liam, Zayn, Harry en Niall me buiten wel moesten horen. ''En waarom dan?'' Vraagt Lou erna. Dat is voor jouw een vraag en voor mij een weet zeg ik en plof naar op de bank. Na nog zo'n 5 minuten gewacht te hebben komen Paul gevolgd door Liam, Zayn Harry en Niall de bus binnen. ''Waarom had je zo'n haast Louis?'' Vraagt Paul en ik haal mijn schouders op. Tuurlijk weet ik het wel ik wil dat ene meisje zien die in het hotel werkt. Ik heb haar nog nooit ontmoet maar ik weet nu al dat ze van mij is. Ik zucht diep en voel dat de bus begint te rijden. Na zo'n 2 en een halfuur gereden te hebben stopt de bus en stapt Paul uit. Die even later weer terug komt. ''Oke, boys we zijn er. Komen jullie?'' Vraagt hij. Ik spring op en ren het hotel in. Ik blijf hangen bij een meisje achter de balie die druk in gesprek is. Mijn mond valt open en blijf naar haar staren. Ik schrik uit mijn gedachten en draai me om.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hola lovely people. Sorry dat het zo lang duurde maar ik was in slaap gevallen heb niks geslapen vannacht. Door tot het einde tot de zon gaat schijnen. Zingen ze en ja dat is dus gebeurd :) Hope you like it!
Love ya all Xx
VOTE&COMMENT
JE LEEST
You&I ft. Louis Tomlinson
FanfictionDit verhaal gaat over Roselin. Al haar vrienden noemen haar Rose. Ze woont in leiden en zoekt een baan! Ze studeert voor hotel manager op de universiteit Leiden. Als ze een baantje vind in een hotel in Engeland Shefflied om precies te zijn kan ze ha...