-Louis-
Ik sta in de lift opweg naar de lobie. Ik moet iets vragen aan Rose. Naja eigenlijk moet ik iets zeggen maar dat doet er niet toe. Eindelijk springen de lift deuren en ik stap uit. Weet je wat me opvalt. Er zijn niet zoveel paps en fans en ik grinnik. Als ik naar de lobie loop zie ik Rose een jongen omhelzen en hem een kus geven. Een brok van jaloezie borreld naar boven en een piep verlaat mijn mond. Ik zie dat Rose opkijkt en gelijk loslaat. Ik voel tranen opkomen achter mijn oogleden en ren de trap op. De lift duurt me nu te lang. Ik hijg uit voor de deur en stap naar binnen. De liefde is echt niks waard voor mij. Eerst Eleanor en nu Rose. Ik plof huilend neer op mijn bed. Ik hoor geklop op de deur maar negeer het. "Louis, Sorry het spijt me! Laat me er alsjeblieft in." Ik zucht en maak de deur open. En plof weer op mijn bed wachtend totdat Rose begint te praten.
-Rose-
'Sorry, ik moet er achteraan.' "Rose, wacht! Ik moet je iets zeggen en ik kan het niet langer voor me houden!" Roept Lynn, En Luke lijkt geschokt. 'WAT?!" Roep ik een beetje gehaast. Ik zie dat Lynn slikt. "L-Luke heeft m-me net g-ge-gezoend." Zegt ze beschaamd. Ik kijk naar Luke en zie dat hij wegkijkt. 'Is dat echt waar?' Vraag ik en hij knikt. "Luke, nu ben ik echt klaar met je! Verdwijn uit mijn ogen het is klaar!' Roep ik en hij knikt. "Lynn, jij blijft hier ik zie je zo!" Ik zie dat ze knikt en tranen in haar ogen. Ik kijk Luke nog een keer kwaad aan. "Als je dalijk niet weg bent zwaait er wat!" En loop naar boven. Voor de deur van Louis blijf ik staan. "Uhm Rose? Wat is er aan de hand?" Ik draai me om en zie Liam staan. 'Niks Li alles gaat goed.' Hij haalt zijn schouders op en loopt dan weg. Ik klop op Louis zijn deur. Hij reageert niet. Nog een keer.
"Louis, Sorry het spijt me! Laat me er alsjeblieft in." Zeg ik uiteindelijk en de deur gaat open. Ik zucht van opluchting en loop de kamer binnen. Ik zie dat Louis gehuild heeft. "U-uhm Louis, je moet weten dat dat mijn ex is." Zeg ik. 'Sinds wanneer?' Vraagt hij stotterend. Ik slik. "Sinds daarnet." Zeg ik en kijk weg. "Mijn beste vriendin zei daarnet dat hij haar gezoend had." 'Echt?' Vraagt Louis. En ik knik langzaam. 'Ghrr, ik mag hem niet.' Gromt hij waardoor ik moet lachen. "Geloof je me?" Vraag ik en hij knikt langzaam. 'Dankje Lou!' En geef hem een kusje op zijn wang. 'Tot zo.' "Tot straks Roselin." 'Een ding nog!' "Wat?" Vraagt hij. 'Noem me geen Roselin maar Rose!' En loop de kamer uit. Opweg naar beneden zie ik Lynn huilend zitten en sla mijn armen om haar heen. "Het is niet jouw schuld Lynn." Ze knikt en slaat haar armen om me heen. "Wil je me helpen met een date vanavond." Ze knikt en we lopen samen het hotel uit naar mijn huis.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hope you like this chapter
Love ya all Xx
VOTE&COMMENT
JE LEEST
You&I ft. Louis Tomlinson
Fiksi PenggemarDit verhaal gaat over Roselin. Al haar vrienden noemen haar Rose. Ze woont in leiden en zoekt een baan! Ze studeert voor hotel manager op de universiteit Leiden. Als ze een baantje vind in een hotel in Engeland Shefflied om precies te zijn kan ze ha...