-Jasmine- (*tegelijk met Rose en Louis*)
Waar is Rose als je haar nodig hebt? Ik moet haar iets vertellen. Ik ben zo ontzettend hyper. Er is net iets gebeurd wat echt gewoon niet te geloven is. Niall Horan wilt met mij uit. Begrijp je dat hij kiest mij terwijl er miljoenen fans op de hele wereld lopen. Maar nee hij vraagt mij mee uit. Ik kan het niet geloven.''Rose neem nou op!'' Ik loop al voor de 20ste keer heen en weer door de keuken. Maar ze neemt gewoon haar mobiel niet op. Zal er iets gebeurd zijn? Nah Toch? Uhm nee dat kan gewoon niet. Uhm nog een keer proberen dan? Ja oke ik stop met dat geirritante ijsberen en plof op de kruk in de keuken. *tuuttuuttuut*
Rose: Met Roselin.
Jasmine: Rose, eindelijk je neemt op. Ik moet je iets vertellen
Rose: Uhm.... Jasmine?
Jasmine: Ja ik ben het. Heb je tijd?
Rose: Ja ik heb wel even de tijd. Wat is er aan de hand dan?
Jasmine: Ni-Nia-Niall Horan heeft me net gewoon mee uit gevraagd.
Rose: Ja, dat klopt Louis vertelde het net.
Jasmine: Louis? Rose waar heb je het over?
Rose: Jas! Ik heb een dat met Lou. Naja eigenlijk zijn we nu samen. Alleen hij is even afrekenen.
Jasmine: Oh zo. Wacht heb jij met de echte Louis Tomlinson?
Rose: Ja, dat heb ik. Maar ik moet hangen Louis komt terug.
Jasmine: Uhm oke. Have fun.
Rose: Bye
Jasmine: ChioWhat the heck. Rose heeft gewoon met louis Tomlinson. Ik ben zo blij voor haar. Ik kijk op de klok 8 uur uhm al zo laat. Ik haal mijn schouders op en pak mijn jas die ik ergens op de grond heb gegooid. Ik loop de keuken uit. Ik hoor een pling geluidje en pak mijn mobiel uit mijn zak en loop richting de lobie. ''Au! Kan je niet uitkijken?'' Zeg ik een beetje kwaad. 'Sorry Jas. Ik zag je niet gaat het?' Vraagt een bekende stem. Ik kijk omhoog en kijk in de mooiste ogen ter wereld. ''Oh Hi Niall. Sorry voor de uitval. Het gaat wel.' Hij knikt en geeft me een knuffel. De beste knuffels als je het mij vraagt.
-Rose-
''Wie was dat?'' Vraagt Louis als hij zijn jas aanpakt van de ober. ''Het was toch niet Luke he?'' Ik schud mijn hoofd. ''Wie dan wel Rose? Je kunt me vertrouwen he?'' Ik knik. 'Ik weet het Lou. Maar ik weet niet of ik het mag vertellen van diegene.' Hij knikt. ''Wie was het dan?'' En ik zucht. 'Jasmine!' Zeg ik en kijk van hem weg. ''Oh dat ene meisje die Niall helemaal geweldig vind?'' Ik kijk verbaasd op en knik. ''Dan weet ik al genoeg. Waar wil je heen?'' Vraagt hij en pakt mijn hand. ''Uhm wil je misschien mijn huis zien en mijn ouders ontmoeten?'' Vraag ik aan Louis en hij knikt. ''Lijkt me gezellig.'' Zegt hij terwijl we hand in hand staan te wachten op de taxi. Na zo'n 2 minuten is de taxi er en rijden we naar mijn huis.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------I'm so sorry for this late chapter. Mijn computer ging door. Jullie vragen of ik meerdere hoofdstukken op een dag wil schrijven en dan helemaal bij You Saved Me! Maar sorry dat lukt echt niet :(
Love ya all Xx
VOTE&COMMENT
JE LEEST
You&I ft. Louis Tomlinson
FanfictionDit verhaal gaat over Roselin. Al haar vrienden noemen haar Rose. Ze woont in leiden en zoekt een baan! Ze studeert voor hotel manager op de universiteit Leiden. Als ze een baantje vind in een hotel in Engeland Shefflied om precies te zijn kan ze ha...