*Een week later*
-Rose-
We zitten met zijn zessen gespannen op de bank te wachten op onze uitslag. Ze zeiden dat we hem rond half 1 zouden krijgen. Maar intussen is het 1 uur. Ik kijk richting Luke. Hij is hier voor steun en toeverlaat als er iemand van ons gezakt is. Opeens gaat de telefoon van Charlot. We kijken met zijn alle haar kant op. "Ja oké heel erg bedankt" zegt ze en hangt op. "En, en, en?" Vraagt Lynn. "Ik ben geslaagd" Roept ze! We gillen en geven haar een knuffel. Dan gaat de telefoon van Kirsten. Als ze opgehangen heeft weten we het al gelijk ze heeft een glimlach van oor tot oor op haar gezicht. Ik sta op en loop naar haar toe en geef haar een knuffel. Nadat Lynn gebeld is gaat mijn telefoon. En gelukkig is ze ook geslaagd. Ik kijk geschrokken de kamer rond en neem dan op. "Hallo, Met meneer de Zwart." Hallo, met Roselin Jackson. " U had bij een vak een onvoldoende en dat was bij economie. Maar u weet dat u een onvoldoende mag staan" Ik knik maar Besef dat ik aan de telefoon hang. Ja dat weet ik zeg ik even later. "Gefeliciteerd Roselin Jackson, Je bent geslaagd" Echt? vraag ik met ongeloof. "Ja echt" Oke heel erg bedankt zeg ik en hang op. Ze kijken me allemaal aan. "Zeg nou" hoor ik Frederque zeggen. Ik had een onvoldoende voor eco. Maar je mag 1 onvoldoende staan. DUS IK BEN OOK GESLAAGD! Dat is super zegt Luke, maar zijn gezicht betrekt gelijk weer. Die van mij ook. De meiden kijken ons aan en zien er even later ook sip uit. "R-Rose nu g-ga je over een W-week al weg he" Zegt Luke ik knik. Maar bedenk me iets Frederque is nog niet gebeld. Ik kijk de kamer rond maar zie haar nergens meer staan. Ik hoor in de gang een luide snik. Ik schuif de schuifdeuren open en zie Frederque huilend tegen de muur zitten. Wat is er Frederque. "I-ik ben g-gezakt" Zegt ze snikkend. Oh dat is niet best, en nu? "Volgende w-week heb ik een h-herkansing maar dan B-ben jij al W-weg" Zegt ze nogsteeds snikkend. Ik sla mijn armen om haar heen. Frederque je moet een ding van mij aannemen. Je gaat het halen. En als dat zo is kom je gelijk bij me langs ze knikt en we staan op. Ik geef haar een knuffel en we lopen de kamer in. "Oh nee he?" Zeggen Lynn, Charlot en Kirsten tegelijk als ze Frederque zien. Ik knik en ze komen op ons afgerent. Opeens voel ik acht armen om ons heen. Meiden geen lucht piep ik en ze laten los. Als ik voor iedereen drinken heb ingeschonken. Ga ik bij Luke opschoot zitten. "Ik ga je heel erg missen zegt hij tegen mij." Ik jou ook, ik jou ook. En leun met mijn achterhoofd tegen zijn borst.
-Louis-
We zijn nu al ruim 2 weken op tour. En het voelt geweldig. Ik kan eindelijk mezelf weer een beetje zijn. Of beter nog ik ben mezelf. "Heei Boobear" roept Harry. Ik draai me om. Hazz noem me geen Boobear. Hoevaak moet ik dat nog zeggen. "Te vaak zegt Harry" Ik schut mijn hoofd en loop onze kleedkamer uit. Opzoek naar Lou. Altijd na Harry moet ik mijn haar laten doen. Nadat ik de hele gang heb afgezocht, zit ze in de laatste kleedkamer. Ik ga zitten en denk na over hoe dat ene meisje van het Aston hotel eruit zal zien. Nog 2 weken maar ik vind het nu al gewoon niet normaal spannend. Vrijgezel zijn heeft in ieder geval zijn voor en nadelen, en dit is het voordeel. "Waar denk je aan Louis" Vraagt Lou. Oh nergens zeg ik terug. "Je kan altijd naar me toe komen he als er iets is." Ik knik. "Louis niet knikken ik ben bezig met je haar" Roept Lou. Ik grinnik en begin expres te knikken. "Oh ik zie het al de oude Louis Tomlinson is weer terug" zegt lou. Ik grinnik en kijk in de spiegel. Als Lou klaar is. Zoek ik Niall. Een keer roepen, Kleedkamer en dan eetgedeelte. En ja hoor. Nialler je moet naar Lou. "Maar ik ben aan het eten" zegt hij met een volle mond. Ik haal mijn schouders op en duw hem de gang in. Helemaal doorlopen laatste kleedkamer. Succes Nialler en loop de kleedkamer weer in. Ik pak iets te eten en plof neer op de bank. Mijn gedachten is al gauw weer bij Sheffield. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht en kijk baar de tv. Na een tijdje worden mijn ogen moe en val ik in slaap.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heei, sorry voor het late hoofdstuk. Ik was gister ziek, en moest naar de tandarts en daarna nog naar mijn opa die jarig was. Hebben jullie allemaal leuk Sinterklaas gevierd? Ik wel en vandaag doe ik weer Sinterklaas vieren maar dan met mijn familie :)
Oké genoeg gepraat voor vandaag...
Love ya all Xx
VOTE&COMMENT :)
JE LEEST
You&I ft. Louis Tomlinson
FanfictionDit verhaal gaat over Roselin. Al haar vrienden noemen haar Rose. Ze woont in leiden en zoekt een baan! Ze studeert voor hotel manager op de universiteit Leiden. Als ze een baantje vind in een hotel in Engeland Shefflied om precies te zijn kan ze ha...