-Rose-
''Uhm mam? Wat is er?'' Vraag ik als ik geen geluid uit haar mond hoor. ''Uhm, Louis is beroemd toch?'' Vraagt ze uiteindelijk waar Lou antwoord opgeeft. ''Ja, Mw. Jackson ik zit in een boyband.'' Mijn moeder knikt langzaam en kijkt ons dan één voor één aan. Naja mij en Louis Dan. Je moet eens weten of de rest ons allemaal aankijken. Het word gewoon een beetje creepy. ''Is er een probleem dat Lou beroemd is?'' Vraag ik aan mijn moeder die daarna mijn vader aan kijkt. Ik hoor een diepe zucht en kijk mijn ouders zenuwachtig aan. ''Uhm, Rose wij zijn echt super blij voor jullie en jullie passen ook goed bij elkaar maar hoe zit dat als Louis aan de andere kant van de wereld zit. En hoe zit het met jou hotel? Rose, we bedoelen hoe wil je verder leven?'' Zegt mijn moeder en dat brengt mij inderdaad aan het denken. Ik kijk Louis aan en hij knikt. ''Dhr/Mw. Jackson. U moet weten dat mijn vorige vriendin model was. Ze moest overal aanwezig zijn. Bij modeshoots, lopen op de bijlangrijkste catwalks en ga zo maar door. En was dit ook nog door heel het land.'' Zegt Louis waardoor mijn moeder bedenkend kijkt. "En wat heeft dat met Rose te maken?'' Vraagt mijn vader bot waardoor ik hem kwaad aankijk. ''Sorry Rose! Ga maar verder Louis.'' Ik knik instemmend en Louis praat verder. ''Simon, had geregeld dat Eleanor minder ging werken en dat kan hij ook bij Rose doen. Zodat ze vaker naar ons toe kan komen. Simon haalt haar dan met onze privejet. En als we een keertje vrij zijn. Kom ik gelijk naar haar toe of zij naar Londen. Maar er bestaat altijd nog Skype. En uhm Liam en Sophia, Zayn en Perrie en Harry samen met mijn zusje gaat ook goed. Dus ik hoop dat dit voldoende voor u is en anders kan u ook naar Simon of Paul bellen. Ik zal zometeen de telefoonnummers opschrijven.'' Mijn moeder knikt en Lynn, Tess en Beau kijken mijn ouders met een Please gezicht aan. ''Rose, we vinden het prima. Waarneer gaan jullie het bekend maken?'' Vraagt mijn moeder en Louis was me al voor. ''Morgen vertellen we het eerst tegen de lads, Simon en Paul. Daarna via sociaal media tegen de fans. Oh ja nog een ding. Rose kan haat gaan krijgen. Ze vonden Eleanor namelijk te gek. Maar Rose moet hun vertrouwen winnen en ik weet zeker dat het haar gaat lukken.'' Zegt Louis die me lief aan kijkt. Mijn vader knikt instemmend en staat dan op. ''Welkom in de familie Jackson, Louis.'' Zegt hij terwijl Louis ook is gaan staan en ze elkaar een knuffel geven. Daarna volgt mijn moeder en mijn 2 zusjes. Ik kijk Louis blij aan. ''Uhm, Lou blijf je slapen als je nu nog terug naar het hotel moet. Word ik een beetje bang.'' Hij knikt en we zeggen iedereen gedag en lopen dan naar boven. ''Welkom op de verdieping van Rose Jackson.'' Zeg ik en Louis zijn mond valt open. Ik grinnik en neem hem mee naar mijn slaapkamer. Ik doe mijn pyjama aan terwijl Louis in de badkamer is. Ik pak mijn mobiel en zet alvast beveiling op mijn twitter/facebook profiel en leg hem terug. Op dezelfde moment komt Louis binnen. ''Uhm Rose, ik heb geen slaapshirt of iets bij me.'' Zegt hij beschamend en ik haal mijn schouders op. ''Dan slaap je toch in je boxer zeg ik en sla de deken open zodat hij er bij kan. ''Oke, vind je dat niet erg?'' Vraagt hij en ik schud mijn hoofd. Hij komt bij me liggen en ik leg mijn hoofd op zijn borstkas. Zo vallen we samen in slaap.
-Niall-
Voor de 3e keer deze nacht word ik wakker. Ik kan gewoon niet slapen. Ik moet elke keer aan Jasmine denken. Ze is zo knap en toen ze een paar uur geleden tegen haar aan liep wist ik het zeker. I Love Her. Ik loop naar de keuken en pak een zak chips uit de kast. Misschien werkt dit. Ik zucht en trek de zak open en plof neer op de bank. Zet de tv aan en kijk geconcetreerd naar het schrem. Na een halfuurtje voel ik dat mijn oogleden zwaar worden en val in slaap. Op naar dromenland.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Daar is die dan. Extra vroeg en ook aardig lang. Ik doe dit expres want ik sta over ik denk anderhalf uur al buiten. :D
Ik wil iedereen alvast een Fijne jaar wisseling wensen. En speciaal voor @Funnyjzz en @Cheyennetjuuh1Dxxxxx een hele dikke knuffel. Jullie zijn echt top. Ik ken jullie nog niet zolang. Maar jullie voelen echt als vriendinnen.
Love ya all Xx
VOTE&COMMENT :)
JE LEEST
You&I ft. Louis Tomlinson
FanficDit verhaal gaat over Roselin. Al haar vrienden noemen haar Rose. Ze woont in leiden en zoekt een baan! Ze studeert voor hotel manager op de universiteit Leiden. Als ze een baantje vind in een hotel in Engeland Shefflied om precies te zijn kan ze ha...