-Rose-
''Luke?'' Zeg ik, naja eigenlijk vraag ik meer. Geen antwoord. What the.... Ik voel dat ik een trap naar beneden loop. ''Luke, laat me los nu! Ik heb niks verkeerd gedaan!'' Roep ik zo hard als ik kan. Ik word gestopt en op een stoel gezet en daarna voel ik touw om mijn armen en benen worden vast gemaakt. En als laatste word eindelijk word die irritante blindoek voor mijn weg gehaald. En wie was het inderdaad? ''Luke van Vliet, als je me nu niet los maakt zwaait er wat heb je dat begrepen?'' Zeg ik boos en bang tegelijk. Boos omdat ik niet begrijp waarom hij dit doet en bang omdat Luke nog wel eens gevaarlijk kan doen en ik hem langer ken dan vandaag. Ik zie dat hij grijnst. ''Wat zo grappig? Ik vind er namelijk niks aan dat ik hier zit voor niks zit.'' Zeg ik nogsteeds kwaad en arrogant tegelijk. ''Nou Roosje. Jij maakte het uit met mij en ging diezelfde avond nog op date met de wereld beroemde ster meneertje Tomlinson. Omdat ik met Lynn had gezoent. Maar jij bent net zo fout want je gaat uit met hem terwijl wij eigenlijk nog iets hadden.'' Zegt hij met een cheeky smile waar ik aardig bang van word. Maar ergens in mijn hoofd zegt ik: Roos, hij heeft gelijk je hebt hem zelf ook bedrogen. ''Dat is misschien wel waar ik heb niet met Louis gezoend terwijl ik nog met jou had. We gingen alleen iets leuks doen.'' Zeg ik katig tegen hem. Ik zie zijn gezicht betrekken. Dat betekend dat ik gelijk heb. ''Mag ik nu gaan dan?'' Vraag ik op een normale manier. ''Nope.'' Zegt hij. ''Why not Luke why not?'' Vraag ik smekend. ''Omdat Rose, ik Louis duidelijk wil maken dat je van mij bent.'' Zegt hij vals. ''Dat Luke, gaat je serieus nooit lukken.'' Zeg ik net zo vals terug. Precies op dat moment hoor ik hoor ik voetstappen boven me. Aan de ene kant ben ik doodsbang omdat ik niet weet wie het is maar algauw hoor ik dat het bekende stemmen zijn. ''LOUIS IK BEN HIER!'' Roep ik zo hard als ik kan. ''Bek dicht bitch.'' Sist Luke waardoor ik alleen nog maar harder ga gillen. Ik hoor gebonk op de deur en wat gesmoes. Daarna hoor ik nog een bonk gevolgd door een knal en binnen no time voel ik 2 veilige armen om me heen.
-Louis-
''En waar is ze? '' Vragen de ouders van Rose ongerust. ''De oude loods op het industrie terrein hier in de stad.'' Zeg ik om ze gerust te stellen. ''Dan gaan we daar nu heen!'' Roepen Niall en Harry tegelijk terwijl ik antwoord geef om mijn hoofd te schudden. ''Waarom niet?'' Vraagt Liam. ''Omdat ik eerst wil dat Paul mee gaat en de politie word ingeschakeld. Wie weer zit er hier achter. Nadat gezegd te hebben hangt Zayn al met Paul aan de telefoon en belt Beay met de politie. Nadat we alles hebben geregeld wachten we buiten met zijn tienen ongeduldig op de taxi's die Tess had geregeld. Na zo'n 3 minuutjes zijn ze er en zijn we opweg naar de oude loods. Daar aangekomen is de politie er al en Paul staat naast hen. Ik stap uit en ren er gelijk naar toe met de lads, lynn en de familie Jackson achter me aan. Ik vertel de politie dat Rose daar binnen is en ze knikken. Ik loop achter Paul aan naar binnen. ''Rose! Rose!'' Roepen we met zijn alle tergelijk hopend op een antwoord. ''LOUIS IK BEN HIER!'' Hoor ik vaag doordat iedereen door elkaar praat. ''Stil eens.'' Sis ik naar ze. En ja hoor een gil. ''Het komt vanuit de kelder.'' Zegt Lynn en ik knik. Ik loop nogsteeds achter Paul en de politie aan naar de deur waarvan de gil vandaan komt. ''Dicht'' Hoor ik de mensen van politie zeggen. ''Wat nou dicht? Paul maakt hem wel open toch?'' Hij knikt en binnen no time ligt de deur op de grond. Ik ren naar beneden en tref daar Rose aanvast gebonden en al. Daar tegen over staat Luke. ''Wacht Luke?'' Ik ren naar Rose toe terwijl de politie mannen Luke te pakken hebben genomen. Ik maak Rose los en sluit haar in mijn armen. ''Gaat het Rose?'' Vraag ik bezorgd en zie dat ze knikt. ''Ik laat je nooit meer alleen. Ik ga wel niet meer mee met de tour.'' Zeg ik opgelucht dat ze nog leeft. ''Wat nee? Dat doe je echt niet Lou!'' Hoor ik en kijk in Rose haar ogen. Die van bang naar teleurgesteld staan. ''Waarom niet?'' En toen brak het allemaal los.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Haaihaai, Sorry voor het late hoofdstuk gister was ik te moe om nog te schrijven. Hope you like it?
Love ya all Xx
VOTE&COMMENT
JE LEEST
You&I ft. Louis Tomlinson
Fiksi PenggemarDit verhaal gaat over Roselin. Al haar vrienden noemen haar Rose. Ze woont in leiden en zoekt een baan! Ze studeert voor hotel manager op de universiteit Leiden. Als ze een baantje vind in een hotel in Engeland Shefflied om precies te zijn kan ze ha...