Hoofdstuk 37

1.4K 56 11
                                    

-Jasmine-

"Nialler/Jasmine wat is er aan de hand, zijn jullie niet blij?" Vraagt Rose. En voor dat ik iets wilde zeggen begin Niall al met praten. "Jawel, maar uhm ik vind uhm Jasmine leuk en ik kan haar niet missen." Zegt hij zonder enige schaamte en ik voel blosjes op mijn op mijn wangen verschijnen. Neemt hij dat echt? Ik kan wel ontslag nemen en ook meegaan maar we zijn helemaal geen stel. "Het komt goed Niall dat beloof ik." Zegt Louis. Ik zie Niall in mijn ogen knikken. "Uhm jongens, ik moet weer aan het werk. En jij ook Jasmine." Zegt Rose en ik knik en sta op. Ik word tegen gehouden door Niall die mijn arm beet pakt. "We hebben het hier vanavond nog wel over." Zegt hij en ik knik en loop naar het restaurant. Op naar een nieuwe dag werk.

-Louis-

Ik zie Niall Jasmine tegenhouden en ik grinnik. Stiekem luister ik een beetje af met succes. "We hebben het hier vanavond nog wel over." Hoor ik Niall zeggen en ik grinnik. Ze zijn schattig samen. En ze lijken op zo op elkaar. "Aarde aan de heer Tomlinson." Hoor ik en schrik uit mijn gedachten en kijk vaag om me heen. "He wat?" Vraag ik en kijk naar Rose. "Ik vroeg of je de rest van de week ook bij mij bleef slapen. Dan reken ik jou kamer gewoon niet mee. Paul en Simon vonden het goed" Zegt ze en ik kijk haar met glinsterende ogen aan. "Meen je dat?" Vraag ik en ze knikt. "Tuurlijk wil ik dat!" En vlieg haar om haar nek en geef een kusje op haar lippen. "Lou ik moet nu echt weer aan het werk. Grinnikt ze tegen mijn lippen aan en laat haar lippen los. Ik trek een pruillipje. "Sorry Lou vanavond is het You&I night." Zegt ze en ik grinnik. Ik geef haar nog even snel een kus en en loop vervolgens naar de rest van de boys. "Zin om de stad in te gaan?" Vraag ik en iedereen knikt.

-Harry-

Ik ben echt super blij dat Fizzy mee mag met de volgende tour. Nu moet ik alleen haar hart nog opnieuw veroveren en ik heb al een plan. Ik zie Louis terug komen. "Zin om de stad in te gaan?" Vraagt hij en ik zie dat iedereen knikt. Dus ik knik ook maar. Misschien is het tijd om alles op een rijtje te zetten en mijn plan uit te leggen aan Louis. Ik grinnik en loop achter de jongens aan naar de lift. Eenmaal in mijn kamer zoek ik mijn mobiel en portemonnee en ga weer naar beneden in de lobie plof ik weer neer op een van de stoelen en wacht op de rest. Als laatste komt Louis baar beneden met al zijn spullen. "We moeten eerst even langs Rose haar zijn mijn spullen brengen ik slaap de rest van de week bij haar." Zegt Louis en ik knik. "Oeh Louis William Tomlinson gaat een wilde nacht tegemoet." Juichen Zayn en Niall tegelijk. En ik grinnik ik hoor Louis zuchten en schiet in de lach. "Sorry Boobear!" Zeggen ze weer tegelijk en louis haalt zijn schouders op. "Het is al goed maar zijn jullie klaar om te gaan?" Vraagt hij. "Yup zeggen we tegelijk en lopen het hotel met zijn vijven uit.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Haai iedereen,

Sorry voor het late hoofdstuk ik was niet in de mood. Gister kreeg ik te horen van mijn beste vriendin dat haar moeder ernstig ziek is. Dus ik eb de hele dag aan haar besteed en dan ook nog het nieuws dat Louis zijn oma is overleden brak me helemaal :(.

Love ya all Xx
VOTE&COMMENT :)

You&I ft. Louis TomlinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu