-Rose-
''Uhm Rose? Je knijpt mijn arm fijn!'' Piept Louis en van de schrik laat ik hem los. 'Sorry Lou. Gaat het?' Vraag ik lief aan hem. Hij schud zijn hoofd en kijkt me pruilend aan. We staan nogsteeds op die irritanten lift te wachten. 'Wat wil je dan?' Vraag ik aan hem. Wat ik beter niet kon doen. Die grijns van hem is namelijk zo ondeugend dat ik er een beetje bang van word. ''Ik wil er een kusje op.'' Zegt hij nogsteeds grijzend. En percies op dat moment springen de lift deuren open. Gered door de bel zeggen ze dan. Ik kijk nu Louis grijzend aan. 'Jammer joh!' Zeg ik en steek mijn tong naar hem uit. ''Krijg ik straks nog een kus?'' Vraagt hij pruilend. 'Maybe!' En ik druk op het knopje. 'Lou, Waar gaan we eigenlijk heen?' Vraag ik als de liftdeuren weer open gaan. ''Dat is een verrassing.'' Zegt hij zo droog als wat. 'Lou, les 1 ik houd niet van verrassingen.' ''Nou dan heb je nu pech Roselin.'' Zegt hij en ik kijk hem kwaad aan. 'Roselin? Je had iets beloofd Boobear.' Zeg ik een beetje beledigd. ''Sorry, Rose. En uhm hoe weet je mijn bijnaam eigenlijk? Ben je fan?'' Vraagt hij en ik schud mijn hoofd. ''Wat dan?'' Ik zucht. 'Twee van mijn beste vriendinnen Frederque en Kirsten zijn fan van jullie. Dus Charlot, Lynn en ik weten werkelijk alles van jullie af.'' Zeg ik terug. Hij knikt en houd een taxi aan. Onder het praten zijn we namelijk naar buiten gelopen. ''Oh echt? Mag ik het testen dan?'' Ik haal mijn schouders op. ''Oke, als wij de x factor hadden gewonnen hoe zal onze eerste nummer dan heten?'' Vraagt hij heel droog en ik stap de taxi in. Hij fluisterd het adres in de oor van de chauffeur dus ik heb nog even tijd om te denken. ''En?'' Vraagt hij als hij naast me gaat zitten. 'Forever Young.' Zeg ik. Ik weet het haast wel zeker. Dat heb ik ooit gehoord van Kirsten. Louis mond valt open van verbazing. 'Lou, je vangt vliegen.' Hij schud zijn hoofd en kijkt me aan. ''Weet, je niet veel mensen weten dat. Maar jij wel. Zelfs Eleanor wist het niet. Hoe weten jouw vriendinnen dat?'' Ik haal mijn schouders op. 'Ze weten gewoon alles.' Zeg ik en kijk uit het raampje. Na nog zo'n 5 minuten gereden te hebben stopt de taxi. Ik kijk waar we zijn. Maar opeens weet ik het. We zijn bij het restaurant Irox. Het 5 sterren restaurant waar alleen stink rijke mensen komen. Ik wil mijn portemonnee pakken om de chauffer te betalen. ''Nope jij betaald niks deze avond.'' Zegt Louis grijzend en betaald de chauffeur. We stappen uit en lopen naar binnen. Met openmond ik ik het restaurant door.
-Louis-
We lopen samen het restaurant in en al gauw valt Rose haar mond open. ''War?'' Vraagt ze en ik grinnik. 'Je vangt vliegen mop.' Zeg ik nogsteeds grinnikend. 'Oh zegt ze en ik meld me bij de balie. De ober knikt en we lopen achter hem aan. Ik heb gevraagd om een tafeltje op het dakterras voor ons tweetjes. Want ik wil Rose iets vragen. Als we zitten bestellen we iets te drinken en praten wat. ''Lou?'' Vraagt ze met blosjes op haar wangen en ik knik. ''Waarom heb je dit eigenlijk geregeld?'' Oh Chips dat ging sneller dan ik dacht. 'Nou uhm....' Zeg ik stotterend. ''Wat uhm? Louis, je kan alles tegen me zeggen he?'' Zegt Rose en ik knik. ''Nou, toen ik je nog niet kende vond ik je al leuk. Door de verhalen van Paul. En ik vond je meteen leuk. Maar toen ik je in het echt zag wist ik het zeker. Lieve Rose? Wil je mijn vriendin zijn?'' Wow dat is er uit. Ik kijk Rose aan en haar mond staat wagenwijd open. ''Uhm, Rose alles goed?'' Ze knikt. 'Uhm Louis. Dit gaat allemaal een beetje snel.' Zegt ze en ik knik. 'Maar ik wil dolgraag je vriendin zijn!' Nu valt mijn mond open. ''Echt?'' Vraag ik verbaast en ze knikt.Ik sta op en loop naar haar toe. Ik geef haar een knuffel en op dat moment kwam het eten.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Hola lovely people. Ik hoop dat jullie het nog leuk vinden. En uhm ik voel me niet zo heel erg lekker heb gister een nieuwe piercing in mijn oor laten zetten en heb brastende koppijn. Er komt geen hoofdstuk van You Saved Me. Ik zat hier al tegen aan te hikken. :(
Love ya all Xx
VOTE&COMMENT :)
JE LEEST
You&I ft. Louis Tomlinson
FanficDit verhaal gaat over Roselin. Al haar vrienden noemen haar Rose. Ze woont in leiden en zoekt een baan! Ze studeert voor hotel manager op de universiteit Leiden. Als ze een baantje vind in een hotel in Engeland Shefflied om precies te zijn kan ze ha...