Hoofdstuk 10

2K 72 1
                                    

-Louis-

"Kop op Lou. Je kan het en daar gaan wij je mee helpen." zegt Harry. Hazz ik moet heer zelf overheen komen. "Dat weten we Lou. Maar we willen de Leuke, spontane, grappige Louis weer terug. En daar kunnen je wel mee helpen." Zegt Harry. Ja Hazz daar heb je gelijk. En ik ga me er best wel voor doen, dat beloof ik. "Zo ken ik je weer Louis en we geven elkaar een vriendschappelijk knuffel.Kom dan gaan we naar de rest." Zegt Harry. Ik knik en we staan op. Weet je zeg ik als ik samen met Harry naar de rest loopt. Eigenlijk is Eleanor me dit helemaal niet waard. Ik weet zeker dat ze over 2 weken huilend aan mijn stoep ligt. Maar helaas voor haar ben ik er niet. "Goedzo Lou nu begrijp je het" en hij glimlacht naar me. "Jongens we gaan Lou helpen om zichzelf weer terug te vinden. En hij begint het al te leren." zegt Harry als we bij de jongens zijn aangkomen. "Yeah." Zegt Niall als hij het hoort. "We krijgen de oude Louis terug ik Grinnik en ga zitten op de bank.

-Rose-

Nadat ik Luke een uitgebreide knuffel heb gegeven. Heb ik mijn laptop gepakt en ben ik samen met hem opzoek gegaan naar hotel in Sheffield of er rond om. Na ruim een half uur gezocht te hebben zochten ze in het Aston hotel een hotelmanager. Ik heb gelijk mijn ouders gebeld om het goed nieuws te vertellen. Dat ze daar iemand zoeken voor hotelmanager en dan ook nog eens in een 5 sterren hotel wat om de hoek ligt bij mijn ouders. Beter dan dit kan gewoon niet. Nu ben ik samen met Luke een mail aan het schrijven naar het hotel dat ik geintresseerd ben. En klaar roepen we tegelijk. Ik grinnik en lees het mailtje nog een keer hardop voor, zodat we zeker weten dat er geen foutjes inzitten. Ik ben dan wel tweetalig opgevoed soms zitten er wel typfoutjes in. Als die helemaal klopt en is verstuurd. Geef ik een knuffel aan Luke. You're the most sweettest boy ever. Fluister ik in zijn oor en laat hem even later los. Ik gaap en kijk op de klok. 10 uur 's avonds en morgen moet ik gewoon weer naar school. Ik ga naar bed zeg ik tegen Luke. Hij kniklt en ik loop naar mijn slaapkamer. Luke hoeft morgen pas om 12 uur te beginnen de bofkont. Ik trek mijn kleren uit en mijn pyjama aan. Morgen word een drukke dag. Oefen examens blablabla, Kijken of ik nog een mail heb gekregen en dan nog vertellen over het nieuws aan Lynn, Frederque, Charlot en Kirsten. Ik ga liggen en ben binnen 5 minuten in slaap gevallen. Na een halfuurje voel ik dat het dekbed omhoog gaat. Dat zal vast Luke zijn en slaap gewoon verder. Ik hoop zo dat ik die baan krijg en mijn dimploma haal. Dit kan serieus mijn geluksjaar worden. En ik kruip dicht tegen Luke aan. Ik ga zijn warmte wel missen. En voor dat ik het weet ben ik helemaal ik dromenland.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoofdstuk 10 hope you like it

Love ya all Xx

VOTE&COMMENT :)

You&I ft. Louis TomlinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu