"En ja dan schrikt Simon wakker en zo zit heel zijn gezicht onder de chocolade saus." Zegt Louis als hij zijn plan heeft voorgelezen. Lou... "Ja Liam." Weet je dat dit echt de slechte grap ooit is zeg ik tegen hem. Dit is geen orginelen Louis Tomlinson klassieker. Laten we anders beginnen zegt Harry. Ik knik. Louis denk eens terug. Welke grappen heb je ooit bij ons uitgevoerd. "Uhm... Oh ja die ene keer dat ik zout en peper in de toping van Niall zijn cakeje had gedaan. Zegt Louis. Of die ene keer dat ik Zayn zijn haar had geknipt in zijn slaap. Grinnikt hij." "Dat was totaal niet grappig Louis zegt Zayn tegen hem.' "Ohja echt wel zeggen Niall en Harry tegelijk." Precies Lou, dat zijn oude Louis Klassiekers zeg ik tegen hem. Oh nu bedenk je nog zo'n grap maar dan bij Simon. Je kunt het wel. Ik zie hem denken want de fronzen staan tussen zijn wenkbrauwen. "Ik weet het roept die na een tijdje." Ik schrik van zijn plotseling aanval en val van mijn stoel. Alle jongens lachen haha super leuk boys. Nou zeg eens Lou. "Zorg voor mijn een kapotte pen die lekt en het komt voor elkaar." We kijken aan en haal mijn schouders op. Na een half uur zoeken hebben we er een gevonden die onder de bank lag. Ik geef hem aan Louis. Hij maakt er een raar ding van. "Oke Lou ga je nog vertellen wat je plan is vraagt Zayn." Hij knikt hefig. Als die het uit gelegd heeft grinniken we met zijn alle. Zie je, je kan het wel. Louis vliegt de deur uit en binnen 3 kwartier is die terug. "Ik heb het zelfs gefilmd zegt hij met een grote grijns op zijn gezicht." Laat zien roepen we tegelijke tijd. En hij laat het flimpje zien. "Ome Simon begint Louis. Ik heb een goedmakkertje." Hij overhandigd het doosje waar de pen in zit. Simon maakt hem open en splats heel zijn shirt is blauw. Zo kennen we je weer Louis. Nu alleen Eleanor nog uit je kop slaan en dan hebben we de oude jouw weer. Zeg ik en geef hem een schouder klopje.
-Rose-
Eindelijk gaat de bel. Ik zucht en sta op uit mijn toetsbank. Ik Loop naar voren overhandig Mevrouw Pruim de toets. Nee echt ze heet mevrouw Pruim. Toen ik het voor het eerst hoorde lach ik ook dubbel. Maar echt geloof me ze is de beste lerares ooit. Ik zwaai nog even naar Charlot en Frederque die nog niet klaar zijn en loop het lokaal uit. Op de gang word ik bestormd door Kirsten en Lynn. "Je laat het ons weten he?" Vraagt Kirsten. Tuurlijk doe ik dat. En geef ze een knuffel. "We duimen voor je roepen ze me nog na als ik naar de voordeur loopt. "Dankje roep ik terug. En loop richting mijn auto. Eenmaal thuis. Start ik mijn laptop op. En log in op mijn gmail account. Schiet op rot ding. Ik weet dat computer geen oren hebben. Maar dat ding van mij kan zo ontzettend langzaam zijn. Eindelijk springt ie op mijn inbox. Yes een mail van het Aston hotel. Ik open hem en mijn ogen flitsen over de regels terwijl ik mijn adem in houd. Als ik hem gelezen heb bel ik als eerste mijn ouders. Tuuttuuttuut.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heei iedereen. Hahaha ik heb de helft van mijn klas op wattpad gekregen ben gewoon de bomb :)
Maar oke hoe vinden jullie het
Love ya all Xx
VOTE&COMMENT :)
JE LEEST
You&I ft. Louis Tomlinson
FanficDit verhaal gaat over Roselin. Al haar vrienden noemen haar Rose. Ze woont in leiden en zoekt een baan! Ze studeert voor hotel manager op de universiteit Leiden. Als ze een baantje vind in een hotel in Engeland Shefflied om precies te zijn kan ze ha...