Ik word midden in de nacht wakker. Ik kijk een beetje suf om mee heen. Dan weet ik opeens besef ik weer wat er is gebeurt. Ik kijk op mijn horloge. Oke het is half 2 's nachts en Luke en ik liggen tegen elkaar op de bank met de tv nog aan. We zijn gister avond samen in slaap gevallen blijkbaar. Ik kijk vredig naar Luke die lekker ligt te slapen. Ik sta op en doe een beetje slaap dronken de tv uit. Ik loop terug naar Luke en maak hem voorzichtig wakker. Hij kijkt me ook een beetje aan. En vraagt dan wat er gebeurt is. We zijn in slaap gevallen op de bank. We hadden onder de film een pauze genomen om een Pyjama of een slaapshirt aan te trekken. Dus dat was al gebeurd. Ik zeg dat we beter in bed kunnen verder slapen. Ja we slapen samen. We zijn ook al anderhalf jaar samen. We leerde elkaar kennen in de disco. Ooit gehoord van liefde op het eerste gezicht. Het bestaat dus echt, geloof me maar. We lopen naar mijn kamer en gaan in mijn bed leggen. Luke geeft me nog een kusje op mijn voorhoofd en ik kruip tegen hem aan.
Voor de tweede keer word ik wakker. Maar dan van mijn wekker. Leuk he, mijn wekker gaat automatisch elke ochtend. Ik zet mijn wekker uit en rek me uit. Ik geef Luke een kusje op zijn wang. En zie dat zijn ogen open gaan. "Heei schoonheid lekker geslapen?" Ik knik en loop naar mijn kast. Vandaag doe ik lekker simpel. Het eerste wat tegen kom trek ik aan. Het is net lente. Maar nog hartstikke koud buiten. Gelukkig is het een witte trui waar groot YOLO op staat, en een licht blauwe skinny jeans. Ik pak schoon ondergoed. En loop richting de badkamer. Ik wacht tot de douche warm is en stap er onder. Na een paar minuten stap ik er onder vandaan en trek mijn kleren aan. Kam mijn lange bruine lokken en doe simpele make-up op. Oog potlood en mascara. Te bedenken dat ik volgende maand bij de examens. Na de examans heb ik besloten om te gaan werken in een hotel in Engeland. Ik ben ook half Engels. Mijn moeder is Engels en vader Nederlands. Toen ik op kamers ging zijn mijn ouders terug gegaan naar Engeland. Ik zie ze alleen met Kerst, Oud en Nieuw en mijn verjaardag. Ik mis ze enorm, met deze gedachten loop ik naar de woonkamer.
Als ik er aan ben gekomen. Zie ik dat Luke een ontbijtje voor ons heeft gemaakt. Ik en Luke studeren allebei op de universiteit. Alleen niet hetzelfde. Luke studeert fotografie. Hij maakt echt super foto's. Niet door vertellen maar u-uhm hij heeft me naakt gefotografeert. Hij wilde perse dat ik het deed. En zei oke. Ik hoop dat hij meegaat naar Engeland., anders moet ik hem weer missen. Mijn ouders wonen om precies te zijn in Sheffield. Ik schuif aan tafel. En begin te eten aan het heerlijke ontbijtje wat Luke heeft gemaakt. Na een halfuurtje zijn we klaar en ruimen de tafel af. Ik geef Luke een kus. Pak mijn spullen in en loop richting mijn auto.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hoofdstuk 2 Hoe vinden jullie het tot nu toe. Ik beloof dat ik snel over One Directiob schrijf. Volgende hoofdstuk i think. Morgen schrijf ik niet. Ben de hele dag druk in de weer. 80 kinderen aan mijn been en 's avonds Live stream van 1D Ahhh!!
Love ya all Xx
VOTE&COMMENT
JE LEEST
You&I ft. Louis Tomlinson
FanficDit verhaal gaat over Roselin. Al haar vrienden noemen haar Rose. Ze woont in leiden en zoekt een baan! Ze studeert voor hotel manager op de universiteit Leiden. Als ze een baantje vind in een hotel in Engeland Shefflied om precies te zijn kan ze ha...