Hoofdstuk 42

1.2K 51 5
                                    

-Rose-

''Je had Niall zijn gezicht moeten zien.'' Gein ik terwijl ik op de bank plof. ''Hoe keek hij dan?'' Vraagt Harry eigenlijk best wel serieus te serieus als het om Hazz gaat. ''Nou uhm zo.'' Zeg ik terwijl ik de gekkebek van Niall zo goed mogelijk probeer na te doen. Iedereen begint te lachen totdat ik opeens merk dat Louis niet in de kamer zit. ''Uhm guys waar is Boo?'' Vraag ik een klein beetje in paniek. ''Rustig Rose, Lou is aan het bellen met Simon om de tour te verplaatsen.'' Zegt Liam om me probeerd gerust te stellen. Ik zie Liam net als mijn oudere broer hij is zo lief, bezorgd en naja alles tegelijk. ''Oh oke, dankje Liam.'' Zeg ik gemeend. ''Op datzelfde moment komt Louis de kamer binnen. ''Wil jij me nooit meer zo latern schrikken.'' Zeg ik nep boos. ''Uhm sorry Roosje. Maar ik moest even bellen met ome Simon.'' Zegt hij terwijl hij naar mij te loopt om een kus te geven. ''Bespaar ons de details alsjebliefd.'' Moppert Zayn waardoor we alle 2 omdraaien. ''Dan ga je toch lekker weg Malik.'' Zegt Louis waardoor ik in de lach schiet. ''Oh en trouwens nu ik het over weggaan hebben. Simon zei: ''Wil jij de overige Lads naar het hotel sturen. Het ik moet ze ook even spreken Niall komt later wel.'' Immiteerd Louis Simon waardoor ik nog harder in de lach schiet. ''Uhm nou dan gaan we maar.'' Zegt Harry die al op gestaan is. Ik grinnik en zie de rest ook opstaan. ''Sturen jullie Nialler naar het hotel?'' Vraagt Liam waarop ik knik als antwoord. Nadat we afscheid hebben genomen van de jongens lopen Louis en ik naar boven. ''Uhm Rose.'' Zegt Louis ''Ja Boo wat is er?'' Zeg ik terug. ''Kunnen we even praten over naja alles van vandaag.'' Zegt hij waardoor ik knik als antwoord. We lopen samen naar mijn eigen woonkamer en ploffen op de bank. ''Nou uhm. Ja ik wil je nooit en dan ook nooit meer kwijd en ik was blij dat ik je terug heb gevonden met de hulp van Beau. En dan nog iets. Simon wil ons morgen spreken.'' Zegt hij waardoor hij naar de grond kijkt. ''Waarover dan Louis?'' Vraag ik terwijl ik hem dwing om me aan te kijken. ''De tour, hij wilt de tour wel verplaatsen maar dan moet je binnen een week een vervanger geregeld hebben.'' Zegt hij waardoor ik slik. ''Lou het gaat ons lukken. Hoelaat hebben jullie het concert morgen?'' Vraag ik. ''Uhm het begint om 7 uur.'' Ik knik. ''Dan hebben we nog genoeg tijd om het hotel te promoten maak je geen zorgen.'' Hij knikt en geeft me een kus. Op datzelfde moment gaat de bel. Ik kijk op mijn horloge en zie dat het al half 10 is. ''Dat is vast Nialler.'' Zegt Louis en ik knik. Samen lopen we naar beneden en inderdaad het is Niall. ''Heei Nialler, waarom zo vrolijk?'' Vraag ik. ''Oh wacht ik weet het wel. GEFELICITEERD!'' Roep ik en hij grinnikt.. ''Uhm Rose is iedereen al naar het hotel?'' Vraagt hij en ik knik. ''Dan ga ik ook maar. Ik zie jullie morgen.'' Ik knik en geef Niall nog een knuffel. En doe vervolgens de deur dicht en zeggen iedereen gedag. Ik geef Lynn een dikke knuffel en loop dan met Louis achter me aan weer naar boven. Ik kleed me om in mijn kamer en Louis in de badkamer en als we alle 2 klaar zijn praten we nog wat in bed en vallen even later in slaap.

-Niall-

Ik kom me hotel kamer binnen en plof neer op mijn bed. Heel even mag ik me het gelukkigste jongen van de hele wereld noemen. Ik schop mijn schoenen uit en ga liggen en staar naar het plafond denkend aan wat er allemaal is gebeurd de afgelopen uren. Nadat Jas en ik klaar waren met eten heb ik haar meegenomen naar het parkje waar we samen naar de zonsondergang keken. Het was zo romantisch. Na dit was het voor mij tijd voor de waarheid. Ik heb Jasmine gevraagd om mijn meisje te worden. En wat zei ze? Ze zei gewoon ''JA!'' Roep ik een beetje te hard gebonk hoor van de kamer naast me. Ik grinnik en kleed me om en poets mijn tanden. Jas en ik hebben besloten om het morgen tegen iedereen te vertellen maar ik heb mezelf verraden bij Rose en Louis. Ik grinnik bij mijn gedachte en kruip onder mijn dekens en al gauw voel ik mijn oogleden zwaar worden en val in slaap. Op naar dromenland waar alles echt lijkt.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

AHHHHHHHHH! DjMalik is jarig whoop whoop. BIG HOUSE PARTY TONIGHT!!

Uhm okay i'm weird. Maar ondanks dit is hier weer een hoofdstuk. Ik moet denk is even een einde bedenken voor dit boek. Alleen idk how? :/ Maar het komt wel ik denk als ze beginnen met de tour en iedereen gelukkig is :) Maar dat is nog lang niet want ze moeten eerst deze tour afmaken :)

Love ya all Xx

VOTE&COMMENT

You&I ft. Louis TomlinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu