-Harry-
Een beetje teleurgesteld ga ik op de bank zitten in de kleedkamers. Nadat we hier aan waren gekomen natuurlijk. Zometeen hebben we soundcheck en daarna komen gezellig, Rose, Jasmine, Perrie en Sophia. En ja je denkt zeker waarom ben je dan teleurgesteld. "Nou, omdat ik aan Johannah gevraagd had of ze ook kwam met Fizzy, Lottie, Phoede en Daisy. Maar nee ze konden niet!'' Doe ik haar geirriteerd na. Ik pak een kussen van de bank en gooi hem naar de deur. Op dat moment gaat de deur open en komt de kussen vol in Louis zijn gezicht. ''Hazz? Waar was dat voor nodig?'' Vraagt hij terwijl hij pijnlijk over zijn hoofd wrijft. ''Nou uhm... Ja uhm.?'' Zeg ik omdat ik niet precies weet hoe ik het hem moet uitleggen. ''Hazz?'' ''Ja.'' Antwoord ik kortaf. ''Waarom gooide je die kussen tegen mijn hoofd. En waarom zo Chagrijnig?'' Vraagt hij nu wat minder geprikkeld. ''Omdat ik je moeder gebeld had en vroeg of ze konden komen maar nee het kon niet.'' Zeg ik mokkig en zak weer onderuit. ''Je zit er echt door heen he?'' Vraagt hij met medelijden en ik knik. ''Hazz. Maak lol. Heb YOLO en leef je leven anders kom je echt niet verder.'' Zegt hij en mijn mond valt verbaasd open. ''Waarom opeens zo verbaasd Styles?'' Vraagt hij met een big smile. ''Nou, omdat je net ten 1e iets zegt wat waar is en ten 2e heb ik dat nog nooit uit een Tomlinson mond gehoord.'' Zeg ik nogsteeds verbaasd. ''Het zijn ook niet mijn woorden maar die van Rose.'' Zegt hij grinnikend. Ik knik en bedenk dat hij echt gelijk heeft. ''Louis en Harry? Komen jullie we gaan beginnen met de soundcheck.'' Hoor ik Paul roepen en kijk Louis aan. ''Je bent echt super Louis. Ik had geen betere vriend kunnen voorstellen.'' Zeg ik een geef hem een knuffel. ''Het is al goed hazz. Maar nu moeten we echt opschieten of we willen Daddy Paul en Uncle Simon achter ons aan willen hebben.'' Zegt hij terwijl hij me onhoog trekt en ik schud mijn hoofd. ''Nou kom op dan.'' Zegt hij en ik grinnik samen lopen we naar de zaal waar we het concert hebben.
-Rose-
''En dat is dan de lobie maar die ken je onder anderen wel. Wil je nog iets anders weten over het hotel?'' Vraag ik terwijl ik stop bij de balie. ''Nee ik weet alles super bedankt. En uhm veel plezier op tour met de jongens he!'' Zegt Cheyenne verlegen. ''Wacht ben je fan?'' Vraag ik glimlachend en ze knikt. ''Moet ik dan een handtekening voor je regelen of nee beter ga mee vanavond. VIP alles erop in eraan. We moeten alleen even wachten op Jasmine en gaan vervolgens naar mijn huis om ons klaar te maken.'' Zeg ik met een big smile als ik zie dat haar mond wagenwijd openvalt. "Echt waar?'' Vraagt ze. ''Echt waar Cheyenne.'' Zeg ik en plof op een van de stoelen neer die midden in de lobie staan. Binnen een paar minuten komt Jasmine eindelijk aan gelopen met een big smile. ''Ik ben klaar we kunnen gaan.'' Zegt ze en ik grinnik. Samen met Cheyenne sta ik op en lopen we naar mijn huis.
-Cheyenne-
''En dat is dan de lobie maar die ken je onder anderen wel. Wil je nog iets anders weten over het hotel?'' Zegr Rose die stopt bij de balie. ''Nee ik weet alles super bedankt. En uhm veel plezier op tour met de jongens he!'' Zeg ik verlegen terug. Ik ben namelijk grote fan van One Direction en ja toen Louis voor me stond kon ik me bijna niet meer staande houden. ''Wacht ben je fan?'' Vraagt Rose met een enge glimlach en ik knik. ''Moet ik dan een handtekening voor je regelen of nee beter ga mee vanavond. VIP alles erop in eraan. We moeten alleen even wachten op Jasmine en gaan vervolgens naar mijn huis om ons klaar te maken.'' Zegt ze achter elkaar maar wel zodat ik het kan verstaan. Ik voel mijn mond langzaam open gaan. "Echt waar?'' Vraag ik nog steeds verbaasd. ''Echt waar Cheyenne.'' Zegt ze en ploft op een stoel. Ik ga zenuwachtig naast haar zitten. Een paar minuten later komt Jasmine de lobie binnen lopen en word ik helemaal zenuwachtig. ''Ik ben klaar we kunnen gaan.'' Zegt ze en hoor Rose naast me grinniken. Ik sta op en loop met Rose en Jasmine mee naar huis.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yippie LOU unblocked me :) Hahah en Little me van Little Mix staat weer op nummer 1 in daily noise Yippie :)
Oke hoe vinden jullie het? En uhm morgen heb ik mijn ipod weer terug yippie me :)
Love ya all Xx
VOTE&COMMENT
JE LEEST
You&I ft. Louis Tomlinson
FanfictionDit verhaal gaat over Roselin. Al haar vrienden noemen haar Rose. Ze woont in leiden en zoekt een baan! Ze studeert voor hotel manager op de universiteit Leiden. Als ze een baantje vind in een hotel in Engeland Shefflied om precies te zijn kan ze ha...