Hoofdstuk 38

1.3K 65 12
                                    

-Louis-

We komen aan bij Rose haar huis. ''Wow, dit is aardig groot voor een meisje en haar ouders die niet eens beroemd zijn.'' Hoor ik Niall zeggen, ik draai me met een ruk om en kijk Niall boos aan. ''Sorry, maar het is toch zo?'' Piept hij en ik schud mijn hoofd haar ouders hebben een eigen bedrijf daarom hebben ze zo'n groot huis. Ik draai me terug naar de deur en bel aan op de hoop dat Tess hem niet open doet. Langzaam gaat de deur open en zie Tess staan. Oke, daar gaan we het hebben. ''Uhm, Haai Tess ik ben het Louis. Mogen we binnen komen Rose had gevraagd of ik hier verbleef de rest van de week.'' Zeg ik lief maar ze wilt de deur dicht gooien 'Wacht zei je nou we?'' Zegt en en ik knik langzaam. En daar gaan we het hebben. Ze gooit de deur open en rent naar buiten. ''Omg, jullie zijn het echt!'' Gilt ze zo hard dat heel de straat het hoort. '' Ja, we zijn het echt!'' Zegt Harry mokkig. ''Let maar niet op Harry hij is niet echt in een hele goede bui.'' Zeg ik tegen Tess waardoor iedereen in de lach schiet inclusief Harry. ''Maar uhm Tess, mogen we nu naar binnen of niet?'' Vraag ik en ze knikt. We lopen achter haar aan. De boys ploffen op de bank en ik loop gelijk naar boven om mijn koffer en de rest van spullen op Rose haar kamer te zetten. Als ik boven kom krijg ik een berichtje.

Van Onbekend aan Louis:

Niet zo heel slim om je meisje alleen achter te laten Louis. Wil je weten waar ze is? Krijg je lekker niet te weten.

 

''What the hell is thit?!'' Roep ik en binnen een mum van tijd staat iedereen om me heen. ''Louis wat is er aan de hand?'' Vraagt Liam bezorgd. Ik overhandig mijn mobiel en leest het berichtje hardop voor. Ik zie dat iedereen schrikt. ''Heb je haar al geprobeerd te bellen?'' Vragen Tess en Beau lichtelijk in paniek en ik schud mijn hoofd. ''Doe dat dan!'' Zeggen ze tegelijk. Ik knik en bel naar Rose haar telefoon. ''Hij gaat over!'' Roep ik en iedereen luisters aandachtend. Na 3 keer overgaan hoor ik de voicemail. Zuchten hang ik op en plof neer op het bed. ''Wacht!'' Hoor ik opeens. "Rose heeft Gps op haar mobiel zo kunnnen we haar wel vinden.'' Zegt Beau waardoor ik meteen recht overeind schiet. ''Je bent mijn held!'' Roep ik en instaleer een app waarmee je de gps van een andere telefoon vind. Al gouw heb ik contact en loop naar beneden met de rest achter me aan.

-Rose-

Ik wist dat Louis met de jongens zijn spullen bij mijn thuis af ging leveren en daarna de stad in. Dus ik moet maar weer eens aan mijn werk als ik iedereen aan het werk heb gezet. Ik loop naar de balie waar de eerste klanten al staan. Ik zucht diep en help iedereen. Als iedereen geholpen is en weg is. Zie ik opeens zwart. What the.... gebeurd hier. Ik roep en Schreeuw maar niemand doet is. Maar wacht ik ken deze geur. Ik moet er alleen even opkomen. Ik voel dat ik in een auto word gezet en mijn gordel word vast gemaakt. Dat is dan wel weer aardig dat die gene die me ontvoerd me wel levend wilt houden. Ik grinnik en hoor de deur gaan. En even later een andere deur open gaan. Ik voel dat we beginnen te rijden. Ondanks ik ontvoerd word ben ik niet bang. Want die geur die ik rook ruikt vertrouwd ik ken diegene die me dit aan doet. Na zo'n halfuurtje gereden te hebben stopt de auto en word ik en uit gesleurd. ''Au! Kan je niet uit kijken je doet me pijn!'' Roep ik en stribbel tegen. ''Niet zo slim om tegen te stibbelen Roosje.'' Hoor ik en nu weet ik pas wie het is. Het is...?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TAMTAMTAM! Wie zou dat toch eens kunnen zijn? Haha Ik weet het al :P Jullie denk ik ook whahah maar dat  maakt niks. Sorry dat ik gister nit schreef maar ik moest even vroeg naar bed. Vermoeidheid heerst enorm hiero :)

Hope you it!!

Love ya all Xx

VOTE&COMMENT

You&I ft. Louis TomlinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu