-Rose-
"Rose?" Ik kreun en open langzaam mijn ogen. Mam? Wat is er gebeurd. "Niks bijzonders lieverd, je bent daarnet in slaap gevallen op de bank. Ik heb iedereen al naar huis gestuurd." Ik knik en besef het me weer. Ik was moe en ging zitten op de bank. Blijkbaar ben ik dus in slaap gevallen. Dankje mam zeg ik nog een beetje suf. "Is niet erg lieverd." Maar mam? Waarom maakte je me eigenlijk wakker? "Omdat het eten klaar is lieverd." Opeens ben ik klaar wakker en ren naar de eettafel. Onderweg val ik nog bijna tegen Tess aan. Mijn jongere zusje van 16. "Waarom zo haast opeens?" Vraagt mijn moeder. Omdat ik jou eten gewoon zo gemist heb. Zeg ik en ik schep op. "Dat is lief om te horen." Zegt mijn moeder daarna en geeft me een kus op mijn wang. Nadat iedereen zijn eten op heeft. Loop ik achter Tess aan naar boven. "De zolder is voor jou?" Zegt ze. De zolder die is me nog helemaal niet opgevallen. Denk ik bij mezelf. Ik kom hijgend aan op de zolder. Jeetje wat is dit groot, is dit allemaal van mij? Tess knikt. Dat hadden jullie nu echt niet hoeven doen gekkies. ''Alles voor jou Rose.'' Hoor ik mijn vader zeggen. Met een ruk draai ik me om. En daar staan mijn ouders en Beau staan. Blijkbaar waren ze me gevolgd. Dankjewel zeg ik en geef iedereen 1 voor 1 een knuffel. Als ik ze eindelijk mijn kamer uitgejaagd heb plof ik neer op mijn bed. Dit lijkt net een min appartement. Als je op overlop staat zie je recht voor je uit een kamer. Dat is mijn slaapkamer. Er staat een groot hemelbed in waar ik net ben opgeplofd en nog allemaal andere dingen die in een slaapkamer hoort te zitten. Als mijn kamer uitloopt heb je aan je rechterhand nog een kamer en dat is de woonkamer. Niet te klein niet groot met een groot wit bankstel, glazentafel en een tv eigenlijk zijn het gewoon mijn eigen mubeuls, maar dat maakt niet uit. En als je deze kamer uitloopt, loop ik gewoon tegen mijn eigem badkamer. Gelukkig dan hebben we in de ochtenden geen ruzie. Ik sta op en rits een van mijn koffers open opzoek naar mijn laptop. Na 5 minuten gezocht heb ik hem gevonden. En precies in de laatste koffer.Je kent het wel. Ik start hem op en ga naar skype, 2 seconden later word ik gebeld door Luke.
-Luke-
Heei roosje hoeist daar in Sheffield.
''Aardig goed moet ik zeggen en bij jullie in Leiden?''
Ook goed, maar uhm waar ben je eigenlijk.
''Oh gewoon op mijn eigen verdieping.''
Laat eens zien dan.
(Ze staat op en laat haar verdieping zien.)
"En wat vind je ervan?''
Wow echt super groot. Waar halen jou ouders het geld vandaan?
'' Ik heb geen flauw idee, maar Luke ik moet gaan, Koffers uitpakken en slapen morgen is een drukke dag.''
Doei Rose Love ya
'' Love you too''
En ze hangt op. Ik ben blij dat het goed met haar gaat. Ik sluit mijn laptop af en loop daar de woonkamer. Ik zet de tv aan en plof neer op de bank.
-Louis-
''Ciao Manchester." Roept Niall door de zaal. Ik grinnik. We maken nog een buiging en lopen dan af. Gek genoeg is het Simon samen met Paul toch gelukt om Eleanor buiten te houden. Ik hoorde van Lou dat ze wel in de rij stond. Ik plof neer naast Zayn op de bank. ''het ging goed Louis.'' Zegt Zayn. Makes mate, en gooi mijn voeten op de tafel voor me. En pak mijn mobiel. Ik check twitter. Ik begin honger te krijgen en ga opzoek naar eten. Ik zie Niall stiekem in een hoekje een zak chips op eten en ik pak hem van hem af en ren naar de kleedkamer. Ik sluit mezelf op en begin te eten.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heei Everyone,
Ik ben me gister serieus kapot geschrokken. Er gingen geruchten dat Hazz uit de band zal stappen, wat gelukkig niet gebeurd pfft. Maar hoe gaat het met jullie? :)
Love ya all Xx
VOTE&COMMENT
JE LEEST
You&I ft. Louis Tomlinson
Fiksi PenggemarDit verhaal gaat over Roselin. Al haar vrienden noemen haar Rose. Ze woont in leiden en zoekt een baan! Ze studeert voor hotel manager op de universiteit Leiden. Als ze een baantje vind in een hotel in Engeland Shefflied om precies te zijn kan ze ha...