-Rose-
Als ik eindelijk met alles klaar ben. Kijk ik op de klok. Uhm pas 10 over 5 ik heb er dus sneller over gedaan dan ik dacht. Ik loop het kantoortje uit richting de kantine, waar ik Jasmine eigenlijk vrij snel tegenkom. ''Heei, ben je al klaar met die achterlijke grote stapel?'' Vraagt ze hyper. Wow wat heb jij gegeten? En ja ik ben al klaar zeg ik trots. '' Wow, dat heb je snel gedaan en uhm ik heb eigenlijk best veel gegeten en broodje zalm, koekjes, slalade.'' Ik hoor het al zeg ik in de hoop dat ze stopt. Wat blijkbaar niet werkt want ze gaat vrolijk door. Uhm iets anders bedenken. Jasmine, je mag over 10 minuten naar huis. ''Echt?'' Vraagt ze ongelovig. Nee, ik wilde je dat je stopte met praten en dat werkte. Maar je mag over een halfuurtje gaan. Ze knikt en gaat verder waar ze mee bezig was. Ik grinnik en loop de kantine weer uit opweg naar de lobie. Waar ik iedereen druk bezig zie. Ik loop naar de incheck balie en check alles. Of alle kamersleutels op de juiste plek hangen en dat soort dingetjes als ik hier ook mee klaar ben ga ik op zoek naar de schoonmakers. Al gauw heb ik het gevonden want er staat heel groot op een deur. SCHOONMAKER! Af en toe voel ik me zo ontzettend dom. Ik grinnik en klop op de deur. ''Kom maar binnen.'' Ik doe de deurklin omlaag en stap naar binnen. 'Heei ik ben Roselin de nieuwe hotel manager en mijn taak is om jullie aan het werk te zetten. Begin maar in de lobie en als je daar klaar mee bent de rest van het hotel. Goede nachtdienst en tot morgenvroeg.' Ze knikken en lopen dan het kamertje uit. Ik grinnik en loop terug naar het kantoortje om mijn jas en tas te pakken ik trek hem aan en loop dan rustig naar huis.
-Fizzy-
U-uhm Harry heb je even tijd? Vraag ik stotterend als ik mijn bord in de vaatwasser heb gezet. '' Tuurlijk Babe! Voor jou heb ik altijd tijd.'' Damn dat liet me blozen en niet zo weinig ook. Ik hoor Harry grinniken maar kijk weg. ''Heei niet wegkijken je bent schattig als je bloost.'' Hij tilt mijn hoofd op met zijn wijsvinger en duim dat hij me dwingt om naar me te kijken. Ik grinnik en trek hem mee naar mijn kamer. Ga zitten zeg ik terwijl ik mijn deur dicht doe. Hij gaat zitten op mijn bed en ik tegenover hem. Uhm Harry, ik u-uhm ja hoe moet ik beginnen? ''Gewoon vanaf het begin.'' Zegt Harry droog waardoor ik moet lachen. Nou ik u-uhm ik vind je a-al leuk sinds dat ik je voor het eerst zag. Zeg ik en voel dat ik weer moet blozen en kijk weg. ''Fizzy, Ik vind je ook leuk.'' Verbaast kijk ik op. Echt? Hij knikt langzaam en ik sta op uit mijn stoel van blijdschap. ''Maar.'' Wat maar Hazz?'' Modest vind het niet goed dat ik met het zusje heb van Louis of Zayn.'' Ik knik langzaam. ''Maar Hé, we kunnen het toch geheim houden.'' Ik kijk Harry aan. Echt? Vraag ik opnieuw. Hij knikt en ik sta op. Ik geef hem een knuffel en een kus op zijn wang. Samen lopen we hand in hand naar beneden. ''Zo daar zijn de tortelduifjes.'' Zegt Louis met een grote grijns. Ga jij Kevin nu maar eten geven. Zeg ik met een grote grijns terug en zie dat Harry dubbel ligt. We lopen de woonkamer in en ploffen op de bank. Ik ga met mijn hoofd op Harry's borst liggen en hij streelt zachtjes door mijn haar. Zo kijken we samen naar de tv.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Even een korte mededeling tussen door: Woensdag komt er geen hoofdstuk want dan heb ik KerstGala bij mij op school en ben pas laat thuis van Stage :)
JE LEEST
You&I ft. Louis Tomlinson
Fiksi PenggemarDit verhaal gaat over Roselin. Al haar vrienden noemen haar Rose. Ze woont in leiden en zoekt een baan! Ze studeert voor hotel manager op de universiteit Leiden. Als ze een baantje vind in een hotel in Engeland Shefflied om precies te zijn kan ze ha...