-Lynn-
''Aan wat?'' Roepen Kirsten en Frederque tegelijk. Ik kijk Charlot wanhopig aan. ''Succes!'' Zegt ze en ik zucht. Fijn zulke vriendinnen. Oke Rose, kreeg een paar weken terug een telefoontje van het hotel. En ze vroegen of ze er een probleem mee had. Als de grootste boyband zal overnachten in het hotel volgende week. Omdat ze daar dan pas een week werkt. En ze vond het geen slecht plan. Maar we mochten niks zeggen omdat jullie zo zullen reageren. ''Logisch.'' Zegt Luke met een big smile. Waardoor Charlot moet grinniken. Zal ik een foto van jullie maken? " Nee laat maar we begrijpen het al.'' Zeggen ze tegelijk. Ik knik goed keurend. ''Zal ik jullie thuis brengen?'' Vraagt Luke als we even later schiphol uit lopen. We knikken allemaal goedkeurend. Als ik thuis ben plof ik neer op de bank en wacht totdat ik een bericht krijg van Rose dat ze aangkomen is bij haar familie. Ik ben wel blij dat Beau met haar mee is gegaan. Ik zet de tv aan en een halfuur later krijg ik een smsje van Rose.
Van Rose aan Lynn
Heei Lynn, we zijn veilig geland hoor. We zitten nu in de taxi opweg naar huis. Spreek je vanavond op Skype. x Rose
Van Lynn aan Rose
That's great. Dikke kus aan je ouders van mij en dikke knuf aan Beau en Tess. Speak you tonight X Lynn
Ik grinnik en leg mijn telefoon neer. Het eerste wat ik nu ga doen is een vliegticket kopen voor in de vakantie. Ik kan het nooit zolang uithouden zonder Rose. Ik sta op pak mijn laptop uit mijn kast start hem op en ga opzoek naar een goedkope vliegticket over 3 weken. Ik ga Rose hier zo mee verrassen. En al helemaal als ik Luke ook mee neem. Na 10 minuutjes heb ik ze gereserveert en loop naar de keuken om een boterham klaar te maken.
-Rose-
Beau? ''Ja Rose What's wrong?'' Is het wel verstandig geweest om niks tegen Kirsten en Frederque te vertellen? Ik bedoel het zijn wel mijn vriendinnen en grote fan van One Direction. Vraag ik terwijl we op de goede plekken gaan zitten. ''have really no idea Rose. Maar ik beloof je dat Lynn en Charlot wel een oplossing verzinnen.'' Ik glimlach even naar Beau en maak dan mijn riem vast. Aandachtend luister ik naar de stewardess, die een praatje houd over de vleiligheid in het vliegtuig. En ik zeg je hiermee voel je,je totaal niet veilig. Ik zucht en doe oortjes in mijn oren. Binnen 5 minuten voel ik het vliegtuig met een klap van de grond gaan. Na 3 kwartier gevlogen te hebben landen we veilig op het vliegveld in Sheffield. We lopen het vliegtuig uit en pakken we mijn bagage en lopen het vliegveld uit. Als we uiteindelijk een taxi hebben kunnen aanhouden en opweg naar huis zijn meld ik iedereen dat ik geland ben. Ook al is er maar een uur tijdverschil dan in Nederland ben ik nu best wel kapot. Na een halfuurtje zijn we eindelijk klaar. Tot mijn grote verbazing is het huis hartstikke groot. Hier kunnen 10 mensen in wonen. Zeg ik tegen Beau als we uitstappen. ''Niet zo overdreven doen Rose.'' Ik grinnik, en we pakken mijn koffers uit de kofferbak. Beau maakt de deur open. Maar heel het huis is donker. Ik loop achter Beau aan de woonkamer in en word verblind door de lichten die opeens aan springen. Ik kijk met grote ogen de mensen aan die in de woonkamer staan. Dit is gewoon de familie die ik al heel lang niet meer bij elkaar heb gezien. Mijn ouders lopen naar me toe.''Welcome home sweettie.'' Zegt mijn moeder en geeft me een knuffel. Even later heb ik de hele familie gehad en plof ik neer op de bank.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heei everyone,
Druk, Druk, Druk. Op little sister passen. Huiswerk maken, verhaal maken, Boek lezen enz. Pfft i'm tired. But i do everything for you :)
Love ya all Xx
VOTE&COMMENT
JE LEEST
You&I ft. Louis Tomlinson
FanfictionDit verhaal gaat over Roselin. Al haar vrienden noemen haar Rose. Ze woont in leiden en zoekt een baan! Ze studeert voor hotel manager op de universiteit Leiden. Als ze een baantje vind in een hotel in Engeland Shefflied om precies te zijn kan ze ha...