Laatste hoofdstuk ik maak alweer geen vervolg maar waarschijnlijk wel een super lange Epiloog. Je zal merken dat dit iets anders loopt als normaal.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Rose-
Nogsteeds verbaasd kijk ik de hele zaal door en stop weer bij Louis zijn gezicht die mij bang en tegelijkertijd verlegen aankijkt. ''Zeg het dan.'' Hoor ik Beau in mijn oor sissen die blijkbaar nog achter me stond. ''Uhm ohja. Dit is totaal onverwacht voor mij en Lou wat kan ja goed geheimen bewaren zeg. Maar Louis i-ik wil dolgrg met jou trouwen en gelukkig zijn!'' Roep ik. Maar blijkbaar stond Hazz naast me met een microfoon in zijn hand naast mijn mond zodat heel de zaal het kon horen. ''Echt?'' Vraagt Louis verbaasd. ''Tuurlijk gekkie anders zeg ik het toch niet.'' En help hem overeind terwijl ik gelijk nog zijn nek vlieg hem om zijn nek. En lange knuffel werd onderbroken door Niall die loopt te zeuren dat hij honger heeft en ons wilt opeten. Snel laat ik Louis los en schuift hij de ring om mijn vinger. Als hij dar gedaan heeft klapt de hele zaal voor ons terwijl ik samen met Beau het podium weer aflopen en terug op onze plaatsen gaan zitten. ''Jullie wisten dit gewoon he?'' Vraag ik en iedereen knikt beschamend terwijl ik mijn hoofd schud en verder naar het concert kijk.
-Louis-
Ik loop helemaal happy het podium af. ''Gefeliciteerd man!'' Roepen de lads tegelijk en geven elkaar een groepsknuffel. ''Zozozo Meneertje Tomlinson heeft dus een leugentje voor eigen best wil gedaan.'' Hoor ik Paul zeggen en gelijk laten we elkaar los. ''Uhm ja sorry Paul maar begrijp je het nu?'' Vraag ik terwijl ik beschaamd naar de grond kijk. ''Tuurlijk Louis gefeliciteerd. Maar op een voorwaarden dat jullie pas gaan trouwen na de volgende tour.'' Zegt hij met een glimlach. ''Beloofd.'' Zeg ik terug en hij loopt weg. Op datzelfde moment komen Rose en haar familie binnen gevolgd door mijn familie. Ik glimlach naar Rose. Gelijk komt ze naar me toe gelopen en geeft me en lange kus. ''You&I forever together.'' Fluister ik in haar oor als we elkaar hebben losgelaten. Ze knikt en geeft me nog een knuffel. ''Zo zijn de tortelduifjes klaar om hun felicitatie binnen te krijgen?'' Vraagt mijn moeder en ik knik. '''Tuurlijk mam.'' Zeg ik nog voordat ik dat gezegt heb voel ik de armen van mijn moeder al om mijn nek. Gevolgt door de rest. Nadat iedereen ons gefeliciteerd heeft gaan we naar een zaal die ik heb afgehuurd en feesten er op los.
*Een half jaar later*
-Rose-
Je wilt niet weten hoe gelukkig ik en Louis op dit moment zijn. We zijn met zijn alle op tourne en zwerven nu ergens in Australië. ''Ik weet het zeker we gaan hier trouwen.'' Zegt Louis met een brede glimlach. ''Het is prachtig Lou.'' Zeg ik en knijp in zijn handen die om mijn buik zijn heen gewikkeld. Ik ben er namelijk achter gekomen dat ik zwanger ben. Dat vind Louis natuurlijk hartstikke leuk. Hij is nu al een papa figuur alleen had ik het nooit tegen Lynn, Frederque, Charlotte en Kirsten moeten zeggen want ze gingen helemaal uit het lint. Trouwens nu ik toch over hun nadenk. Ze wonen nu ook in Sheffield en helpen Cheyenne een beetje met het hotel. Ik plof neer op het zand en merk dat Louis wegloopt om dingen te regelen terwijl de rest juist naast me neer ploft. Ik raak in gesprek met Sophia die onder andere ook zwanger is alleen dan iets verder als mij en een tweeling krijgt. Daarnaast zit Liam druk in gesprek met Niall, Jasmine, Zayn en Perrie. En aan de andere kant van mijn zitten Harry en Fizzy een beetje met elkaar te klooien. Ja je leest het goed ze zijn weer samen en gelukkiger dan ooit te voren. Ik merk dat Louis weer terug is gekomen. ''Alles is geregeld wij gaan over 5 maanden hier trouwen. Ik knik en geef hem een kus. ''You&I forever together.'' Zeg ik en iedereen klapt.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dat was het dan alleen nog het epiloog :)
Love you all Xx
VOTE&COMMENT :)
JE LEEST
You&I ft. Louis Tomlinson
FanficDit verhaal gaat over Roselin. Al haar vrienden noemen haar Rose. Ze woont in leiden en zoekt een baan! Ze studeert voor hotel manager op de universiteit Leiden. Als ze een baantje vind in een hotel in Engeland Shefflied om precies te zijn kan ze ha...