-Rose-
''Rose, wake up sweetheart.'' Ik open langzaam mijn ogen. ''Nou ook goeiemorgen.'' Zegt ze als ze mijn gezicht ziet. Ik heb al heel mijn leven lang een ochtend humeur dus je moet me met rust laten als ik net wakker ben. Zeg ik een beetje nors. Ze knikt en loopt dan naar beneden. Ik kijk op mijn klok. 5 uur. Wacht 5 uur waarom zo vroeg? Ik denk even na maar uiteindelijk weet ik het weer. Mijn eerste dag in het hotel. Ik spring mijn bed uit en ren naar de douche. Na 10 minuten ben ik het zat en ga er weer onderuit. Ik trek een zwarte skinny jeans aan en een lang zwart shirt. Omdat ze zeiden dat ik in het hotel mijn werk kleding kreeg. Ik houd echt totaal niet van zwart maar oke. Ik loop naar beneden. En gek genoeg zit het hele gezin al aan de eettafel. Zijn jullie altijd zo vroeg wakker? Vraag ik terwijl ik ook aan tafel ga zitten en een broodje pak. ''Lieve schat ik werk bij de beveiliging en je moeder helpt mij.'' Zegt mijn vader. Oh ja dat is waar ook. Zeg ik terwijl ik mijn broodje smeer met Nutella. Ze knikken en ik eet rustig mijn broodje op. Als ik klaar ben met alles trek ik mijn jas en schoenen aan. Het is niks in een hotel werken. Maar je moet wel vroeg opstaan, ik moet zelfs nacht diensten draaien. Alleen niet de eerste week. Ik moet deze week mezelf inwerken en belastingen doen. Ik ga! Roep ik door het huis. ''Is goed schat, pas je goed op.'' Roept mijn moeder terug. Ik zucht diep. Ja, mam ik kijk uit en doe de deur open. Ik loop rustig richting het hotel. Ik blijf stil staan. WOW DIT IS ECHT GROOT! Opeens val ik naar voren. Ik wrijf in mijn ogen. ''Oh sorry ik zag je niet.'' Zegt een meisje van denk ik net 19. Ik haal mijn schouders op. Het maakt niks uit, zeg ik terwijl ze me omhoog helpt. ''Oh wacht jij bent vast Roselin Jackson de nieuwe hotel manager.'' Ik knik langzaam. Ik ben Jasmine, leuk om je te ontmoeten. Ik werk in het restaurant.'' Ik knik, wow zie is enthousiast. Ik schud mijn hoofd en loop samen met Jamine naar binnen. Ik loop naar de balie en stel mezelf voor. Ik krijg mijn werk kleding en word naar het kantoorje gebacht waar al een stapel rekeningen ligt te wachten. Ik ga zitten en krijg een berichtje van Luke. Ik open hem snel, antwoord terug en zet mijn mobiel uit.
-Louis-
"Louis zeg even sorry tegen Niall.'' Zegt Liam. Is daddy Direction weer bezig. ''Ja dat zie je toch.'' Ik moet echt leren om niet meer in mezelf te praten. Ik zucht en loop richting Niall. Hey Nialler sorry dat ik je chips op heb gegeten. Je krijgt wel een zak chips als we aan zijn gekomen bij mijn moeders huis. ''Echt?'' Vraagt hij een beetje verbaasd en ik knik. ''Dankje Lou.'' Is niet erg Nialler en geef hem een schouder klopje. Ik loop terug en plof neer op de bank. Nog zo'n anderhalf uur rijden totdat we in Doncaster zijn. We overnachten bij mijn moeder als verrassing voor Lottie, Fizzy, Phoebe en Daisy. Ze zouden het vast niet erg vinden. Ik loop naar de tv en zet de playstation aan. ''Oke, meneer Tomlinson gaat een game spelen zonder ons.'' Ik draai me met een ruk om en zie Harry en Liam staan. Ik zucht en gooi een crontoler naar ze toe. Ik stop fifa in de playstation en plof tussen Liam en Harry neer op de bank. Samen spelen we een paar potjes totdat we zijn aangekomen in Doncaster.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.000 Reads Thank you so so so much!!!
Love ya all. Xx
VOTE&COMMENT :)
JE LEEST
You&I ft. Louis Tomlinson
FanficDit verhaal gaat over Roselin. Al haar vrienden noemen haar Rose. Ze woont in leiden en zoekt een baan! Ze studeert voor hotel manager op de universiteit Leiden. Als ze een baantje vind in een hotel in Engeland Shefflied om precies te zijn kan ze ha...