Ik zit in de laaste les naast Charlot. Om precies te zijn hotel literatuur. Waarom gaat dit uur altijd zo langzaam. Mw. Hasselt is so boring!! Ik zit een beetje uit het raam te kijken als ik opeens een tik op mijn rug voel. "Rose, hoe wil je het eigenlijk vertellen tegen Luke?" Vraagt Lynn fluisterend. Ik heb echt echt geen flauw idee. Ik wil er eigenlijk ook niet echt over nadenken. Ik wil hem niet achterlaten maar ik wil wel terug naar mijn familie. Ik mis ze enorm. Zeg ik fluisterend terug. "Ja dat begrijp ik. Wanneer wil je het zeggen?" Zo snel mogelijk mop. En draai me weer om naar het bord. Ik zal toch echt op moetten letten als ik wil mijn school wil halen en naar mijn familie wil. Ik wil het een verrassing houden voor ze. Van mijn oudere zus. Beau heb ik het adress gekregen. Zij woont namelijk ook in Engeland. Al gauw is mijn gedachten niet meer bij het bord maar bij luke. Hoe moet ik dit ooit tegen hem zeggen? Ik wil hem niet teleurstellem. We hebben samen zoveel mee gemaakt. En wil hem niet alleen laten. Ik weet ook dat hij niet buiten Nederland wil wonen. Ik ben nu net 20 geworden. En dit is mijn laaste maand dat ik het studentenhuis woon samen met Luke. Daarma ga ik opzoek naar een huis in Sheffield. Misschien moet ik het opschrijven. Als ik net pen en papier uit mijn tas wil halen, gaat de bel en pak ik alles in. Ik loop samen met Charlot, Lynn en Frederque het lokaal uit. Pakken onze jassen van de kapstok. En geven elkaar een knuffel. En dan loop ik naar mijn witte Opel. Om vervolgens naar het studentenhuis te rijden.
-Louis-
Ik word aangetikt door Liam. "Lou gooi je gedachten weg en zing je solo." Ik zie dat zijn ogen een beetje kwaad en teleurgesteld staan. Ik heb al 5 keer mijn solo niet gezongen, omdat mijn gedachten bij Eleanor zijn. Ik weet echt niet waarom.... waarom ze het heeft uitgemaakt. "Lou!" Ik schrik uit mijn gedachten en knik langzaam naar Liam. Net op tijd want Harry was net klaar met zijn solo. Ik zing de sterren van de hemel. We maken een buiging en lopen naar achter. Ik loop richting de kleedkamer en sluit me op in de wc. Ik weet al wat er gaat gebeuren. Ik krijg een preek van hier tot Tokio. En ja hoor ik heb gelijk. "Louis William Tomlinson doe nu die deur open." Oke dat zijn Liam en Zayn. Ik zucht en loop richting de deur en maak hem open. "Lou, waarom misde je, je solo's?" "We weten dat je het moeilijk het met Elea.. " Kijk daar heb je, je antwoord zeg ik een beetje nors en loop de kleedkamer uit. Ik hoor Liam en Zayn achter me een beetje mopperen maar negeer het compleet. Ik loop het concert gebouw uit richting de tour bus. Daar aan gekomen plof ik op mijn bed neer en begin zachtjes te snikken.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hoofdstuk 4
Hoe vinden jullie het??
VOTE&COMMENT
JE LEEST
You&I ft. Louis Tomlinson
FanficDit verhaal gaat over Roselin. Al haar vrienden noemen haar Rose. Ze woont in leiden en zoekt een baan! Ze studeert voor hotel manager op de universiteit Leiden. Als ze een baantje vind in een hotel in Engeland Shefflied om precies te zijn kan ze ha...