Κεφάλαιο 19

23 6 8
                                    

Σχέδιο ελέγχου
Πήρα μια βαθιά ανάσα και κατέβηκα τις σκάλες λες και δεν είχε γίνει τίποτα πριν από δέκα λεπτά. Κάθισα στο τραπέζι δίπλα από τον Ντέιμον. Περίμενα να κάνει κάποια κίνηση. Τίποτα σαν να μην με ήξερε πως το παίζει τόσο καλά; Μόλις πήραμε το πρωινό μας ο Μάξιμος και ο Άλεξ ετοιμάστηκαν για να φύγουν και εκείνη την ώρα πετάχτηκε ο Ντέιμον και μας είπε πως Θα πήγαινε και αυτός στο Λονδίνο για κάτι μικροδουλειές. Δεν ρώτησα τίποτα. Υπέθεσα πως ήταν μέρος του σχεδίου. Λίγο πριν φύγει ήρθε και με φίλησε στο μέτωπο και μου έδωσε ένα κουτί με ένα σημείωμα κολλημένο πάνω του. Το πήρα και το έκρυψα πίσω από την πλάτη μου. Τους χαιρέτησα και μόλις έφυγαν έτρεξα στο δωμάτιο μου αγνοώντας την παρουσία των κοριτσιών. Με το που έφτασα στο δωμάτιο μου έκλεισα την πόρτα και άνοιξα το κουτί αφήνοντας το γράμμα στο κομοδίνο. Μέσα στο κουτί ήταν ένα ξυπνητήρι. Ρυθμισμένο. Άνοιξα το γράμμα για να καταλάβω τον σκοπό του.

Αγαπημένη μου,
Αυτό το γράμμα είναι ένα μέρος από την έκπληξη και αν το ακολουθήσεις καταγράμμα θα ανταμειφθείς καταλλήλως. Αυτό που θέλω από σένα είναι να κοιμηθείς και να ξυπνήσεις μόλις ακούσεις το ξυπνητήρι. Και τότε να ακολουθήσεις τα υπόλοιπα βήματα. Τα οποία θα τα μάθεις σε λίγες ώρες.
Υ.Γ Εσύ μην ανησυχείς για τίποτα απλά απόλαυσε το και κοιμήσου για να ξεκουραστείς γιατί σε περιμένει μια μεγάλη νύχτα, όλα τα άλλα είναι υπό την προσοχή μου.

Διάβασα το γράμμα του ξανά και ξανά. Ήταν πολλά υποσχόμενο. Ελπίζω να με ικανοποιήσει. Και να μου δώσει αυτό που περιμένω. Αρχικά καθάρισα το δωμάτιο μου και απομάκρυνα τα αντικείμενα που μπορεί να μας φανούν αργότερα βάρος. Άδειασα όλα τα έπιπλα και ήταν όλα έτοιμα. Μετά έκανα ένα μπανάκι για να χαλαρώσω και για να μυρίζω ωραία και να μην μπορεί να μου αντισταθεί με τίποτα.
Αφού τελείωσα τα πάντα ξάπλωσα στο κρεβάτι και μόλις με πήρε ο ύπνος αφέθηκα στα πέπλα του.
........................................................................
Από την πλευρά του Ντέιμον:
Με το που μπήκα στην άμαξα άρχισα να μιλάω στον Μάξιμο. Ο Άλεξ ήταν έξω οδηγούσε την άμαξα.
-Λοιπόν Μάξιμε κοίτα σου ζητώ συγγνώμη που σου επιτέθηκα χθες χωρίς λόγο αλλά είμαι τρελά ερωτευμένος με την Ρεμπέκκα και ζήλεψα. Νομίζω πως το καταλαβαίνεις. Γι'αυτό θα ήθελα σήμερα να της κάνω ένα δείπνο. Για αυτόν τον λόγο θα σας πληρώσω τα έξοδα για να βγάλετε την Αλέξα και την Καρολάιν έξω έτσι ώστε να έχουμε το σπίτι δικό μας. Και επίσης θα ήθελα να μείνετε και κάπου αλλού το βράδυ και να γυρίσετε την επόμενη μέρα βράδυ πάλι.
-Οκ αστό πάνω μας.
-Σε ευχαριστώ ρε φίλε και μπορείς να πεις και στον Άλεξ;
-Ναι φυσικά.
-Σε ευχαριστώ.
-Τίποτα. Και καλά να περάσετε.
-Ευχαριστούμε και μην ανησυχείς μια χαρά θα περάσουμε.
Λοιπόν φτάσαμε εγώ κατεβαίνω εδώ θα κάνω κάποιες δουλειές και σε λίγες ώρες αφού τελειώσετε την δουλειά σας ραντεβού εδώ.
-Εντάξει. Γειά .
-Γειά.
Κατέβηκα και πήγα στο πρώτο μαγαζί που βρήκα με εσώρουχα.
Μπήκα μέσα και διάλεξα ένα σετ μαύρων εσωρούχων με δαντέλα. Φαντάζομαι την Ρεμπέκκα να τα φοράει. Είναι που είναι sexy από μόνη της φαντάσου πως θα είναι με αυτά θα την αποθεώσουν. Μόλις τελείωσα με την αγορά εσωρούχων πήγα για να της αγοράσω ένα φόρεμα. Μπήκα μέσα και διάλεξα ένα μπλε μεταξωτό και ένα κόκκινο. Τα πήρα και μετά πήγα να αγοράσω παπούτσια. Της αγόρασα ένα ζευγάρι μαύρες γόβες. Και μετά τελευταία στάση ήταν η κράτηση σε ένα εστιατόριο για τον Μάξιμο και τον Καρολάιν. Για τον Άλεξ και την Αλέξα. Με τα ψώνια πέρασε η ώρα και πήγα ξανά στο μαγαζί με τα εσώρουχα όπου είχαμε δώσει συνάντηση με τα παιδιά. Με το που έφτασα μετά από λίγα λεπτά ήταν εκεί. Η ώρα ήταν έξι. Έχω ακόμα πολύ χρόνο για να ετοιμάσω και τα υπόλοιπα.
-Πέρασε. Μου είπε ο Μάξιμος.
Μπήκα και ξεκινήσαμε. Σε όλη τη διαδρομή σκεφτόμουνα αυτή την μαγική βραδιά.
Μόλις φτάσαμε έτρεξα μέσα και είπα στα κορίτσια να ετοιμαστούν γιατί θα βγούνε με τον Μάξιμο και τον Άλεξ. Αυτές έφυγαν τρέχοντας και γελώντας και πήγαν να ετοιμαστούν. Ετοιμάστηκε και ο Μάξιμος με τον Άλεξ και πήγαν επιτέλους στην άμαξα για να φύγουν για το Λονδίνο. Η ώρα ήταν 8. Έχω ακόμα δύο ώρες μέχρι τον χτύπο του ξυπνητηριού. Ετοίμασα τα πακέτα και τα πήγα στο δωμάτιο της Ρεμπέκκας και το άφησα στο κομοδίνο της. Μετά κατέβηκα γρήγορα κάτω και ετοίμασα το δείπνο μας. Ήταν κάτι πολύ πρόχειρο για να μπορέσουμε και οι δύο να αποδώσουμε και να μην έχουμε βαρυστομαχιάσει. Ήταν δέκα πάρα δέκα και όλα ήταν έτοιμα και στη θέση τους. Όλα ήταν στην εντέλεια. Τώρα έπρεπε να περιμένουμε για τον ήχο του ξυπνητηριού.

Αυτό ήταν και το 19ο Κεφάλαιο. Ελπίζω να σας άρεσε.☺✌👅

Μυστική Πόλη Where stories live. Discover now