Κεφάλαιο 28

22 4 10
                                    

Ραντεβού στο Δάσος

Αφού ησύχασα ο Ντέιμον έφυγε και εγώ αποφάσισα να ξεκουραστώ λίγο. Οι τελευταίες μέρες είναι πολύ φορτωμένες για εμένα.
Από την πλευρά της Καρολάιν:
Η ώρα είναι 10 και σε λίγα λεπτά θα έρθει ο Μάξιμος να με πάρει για να βγούμε. Που θα με πάει άραγε; Κάπου ρομαντικά για να είμαστε οι δύο μας; Ή κάπου ακριβά και επίσημα για να σφραγίσουμε την σχέση μας. Θα δω σε λίγο. Από τις σκέψεις μου με έβγαλε ο χτύπος στην πόρτα.
-Ναι;
-Καρολάιν ο Μάξιμος είμαι. Είσαι έτοιμη;
-Ναι βγαίνω.
Μόλις βγήκα από την πόρτα με περίμενε ο Μάξιμος. Μόλις με είδε με πλησίασε και με φίλησε στο χέρι. Έπειτα με πήρε από το χέρι και με οδήγησε έξω. Κατευθυνθήκαμε προς το δάσος ήταν μόνο μισό μέτρο μακριά. Όταν φτάσαμε ο Μάξιμος με κόλλησε στον κορμό ενός δέντρου και άρχισε να με φιλάει. Με φιλούσε και τον φιλούσα και εγώ. Μετά άρχισε να με φιλάει στο λαιμό. Με πάθος και άγρια.
-Μαξιμέ;
-Μμμ. μούγκρησε αυτός
-Όχι Ρεμπέκκα δεν άκουσα τίποτα.
-Εδώ Καρολάιν δεν είμαι η Ρεμπέκκα. Φύγε από πάνω μου. Γι'αυτό με έφερες εδώ για να κάνεις την Ρεμπέκκα να ζηλέψει; Τι της βρίσκετε όλοι και έχετε κολλήσει μαζί της; Δεν είναι πια και καμία θέα. Και εσύ και ο Ντέιμον και ο...
-Ο ποιος;
-Κανείς άστο. Απάντησε μου.
-Όχι βέβαια μωρό μου ,εγώ εσένα θέλω,είσαι η μοναδική για εμένα. Σου ζητώ συγγνώμη απλά μπερδεύτηκα.
-Εντάξει. Του είπα και άρχισα να τον φιλάω στο στόμα. Φιλιόμασταν για κάνα δεκάλεπτο ώσπου είδα μια σκιά πίσω από τον Μάξιμο.
-Μάξιμε;
-Τι είναι πάλι;
-Τίποτα,τίποτα η ιδέα μου ήταν.
-Καλά. Είπε ενώ συνέχιζε να με φιλάει.
-Μάξιμε πρόσεχε πίσω σου. Ούρλιαξα εγώ τρομαγμένη.
Ο Μάξιμος γύρισε πίσω του και αντίκρισε έναν άνθρωπο με χαρακτηριστικά λύκου.
-Καρολάιν τρέξε.
Άρχισα να τρέχω. Δεν ήξερα τι άλλο να κάνω. Δεν μπορούσα να βοηθήσω τον Μάξιμο. Δεν έχω δύναμη και δεν ξέρω να πολεμάω. Είμαι αδύναμη. Έτρεχα όλο και πιο γρήγορα λόγω του φόβου μου δεν κοίταξα ούτε μια στιγμή πίσω μου. Ώσπου μπήκα στο σπίτι και έτρεξα στο δωμάτιο μου και σκεπάστηκα με τα σεντόνια.
Δεν μπορούσα να κοιμηθώ αυτό το πράγμα ήταν πολύ τρομακτικό. Σκεφτόμουν τον Μάξιμο. Τι να έχει απογίνει;Άραγε είναι ζωντανός ή έχει πεθάνει. Δεν ήξερα τι να κάνω. Βγήκα γρήγορα από το δωμάτιο μου και έτρεξα στο δωμάτιο του Τάιλερ. Ήταν ο μόνος που θα μπορούσε να με βοηθήσει.
-Τάιλερ ξύπνα,ξύπνα.
-Τι γίνεται;Ποιος είναι;Καρολάιν εσύ είσαι;
-Ναι.
-Τι θέλεις;
-Εσένα;
-Τι;
-Εννοώ σε χρειάζομαι για να με βοηθήσεις. Βασικά ήμασταν στο δάσος με τον Μάξιμο ώσπου πετάχτηκε ένα πλάσμα που είχε την μορφή ανθρώπου και είχε χαρακτηριστικά λύκου και εγώ μετά άρχισα να τρέχω και...
-Όπα όπα. Ηρέμησε και πάρε την ιστορία πάλι από την αρχή.
-Λοιπόν ήμουν εγώ και ο Μάξιμος στο δάσος και κάποια στιγμή πετάχτηκε μπροστά μας ένα πλάσμα που είχε μορφή ανθρώπου και κάποια χαρακτηριστικά λύκου και εγώ έφυγα τρέχοντας και ο Μάξιμος έμεινε πίσω και τώρα δεν ξέρω τι γίνεται. Δεν έχει γυρίσει ακόμα.
-Άκου Καρολάιν αυτό το πλάσμα για το οποίο μου μιλάς λέγεται λυκάνθρωπος και είναι πολύ δυνατό γι'αυτό θα πάω να βρω τον Μάξιμο εγώ που έχω την ίδια δύναμη αφού είμαι βρυκόλακας. Μην ανησυχείς. Κάτσε εδώ και θα επιστρέψω σύντομα.
Μου είπε και με φίλησε στο μέτωπο.
-Εντάξει.Του είπα και εκείνος έφυγε για το δάσος.

Γειά σας αυτό ήταν και το 28ο Κεφάλαιο. Ελπίζω να σας άρεσε. ☺❤

Μυστική Πόλη Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin