Κεφάλαιο 44

7 3 0
                                    

Άπιστοι θνητοί
Από την πλευρά του Ντερεκ:
Σε όλη την βόλτα μας δεν μπορούσα να μην παρατηρήσω ότι η Κλοντ με κάρφωνε με τα μάτια της και είμαι σίγουρος πως δεν ήταν ιδέα μου γιατί και όταν μιλούσαμε μου πετούσε κάποια υπονοούμενα. Αχ τι θα κάνω είναι πολύ ωραία κοπέλα και έχω και εγώ ανάγκες αλλά δεν μπορώ να απατήσω την Ρεμπέκκα. Την αγαπάω. Αλλά δεν αντέχω άλλο. Η στέρηση είναι μεγάλη και ο πειρασμός καλύτερα να μην μιλήσω γι'αυτό και κολαστω κι'άλλο. Αλλά και αυτή η μικρή ύπουλη δεν κρατιέται. Αχ τι θα κάνω πως θα αντέξω.
Από την πλευρά της Κλοντ:
Θα τον καλέσω στο σπίτι μου. Τώρα είναι η ευκαιρία. Το βράδυ θα φύγουν και ο Λουκ και ο πατέρας μου για να τακτοποιήσουν κάτι δουλειές. Και τον βλέπω δεν κρατιέται άλλο. Τον έχει καταστρέψει η κακούργα.
-Ντέρεκ τι θα έλεγες να έρθεις από το σπίτι μου το βράδυ; Ξέρεις να γνωριστούμε καλύτερα; Θα σου μαγειρέψω κιόλας.
-Φυσικά πως μπορώ να πω όχι σε ένα πιάτο φαγητού και σε μια όμορφη ύπαρξη.
- Ωραία τότε στις 20.00
-Έγινε θα είμαι εκεί.

Μόλις γύρισα σπίτι μου άρχισα να ετοιμάζω το  φαγητό γιατί ήταν 5 η ώρα. Μόλις ετοίμασα το φαγητό ανέβηκα στο δωμάτιο μου έκανα ενα μπάνιο και πήγα να βρω τι θα φορέσω. Μετά από ώρα βρήκα ένα μαύρο κολλητό μακρύ φόρεμα με δαντέλα στο πάνω μέρος. Αφού ετοιμάστηκα κατέβηκα και κάθισα λίγο στο σαλόνι μετά από δέκα λεπτά χτύπησε η πόρτα. Πήρα το ερωτικό μου λάγνο βλέμμα και γεμάτη ναζί πήγα να ανοίξω την πόρτα. Μόλις άνοιξα είδα τον Ντερεκ με ένα μαύρο κουστούμι και ένα μπουκέτο λουλούδια. Ήταν υπέροχος. Αφού κάθισε στην κεφαλή του τραπεζιού εγώ πήγα και έβαλα τα λουλούδια σε ένα βάζο. Εννοείται πως το βάζο ήταν σε χαμηλό ράφι και όταν έσκυψα με κοίταζε με γουρλωμένα τα μάτια. Μόλις έβαλα τα λουλούδια στο βάζο πήγα και κάθισα στην καρέκλα που είναι στην γωνία του τραπεζιού έτσι ώστε να είμαι όσο πιο κοντά του γίνεται. Σε όλη τη διάρκεια του δείπνου φρόντιζα να τον ακουμπάω είτε στα χέρια είτε στα πόδια έτσι ώστε να μην χάσει την όρεξη του. Μόλις τελειώσαμε το δείπνο μας αρέσει άρχισα να μαζεύω τα πιάτα και εκείνος προθυμοποιήθηκε να μς βοηθήσει. Όταν ήμασταν στην κουζίνα ένιωσα ένα χέρι να με αγκαλιαζει στην μέση. Τότε κατάλαβα ότι είχε πέσει στην παγίδα μου και ότι δεν κρατιόταν άλλο. Εγώ είχα κολλήσει στον νεροχύτη και δεν κουνιομουνα με την πλάτη μου γυρισμένη σε αυτόν και περίμενα να δω που θα το πάει. Άρχισε να μου ξεκουμπωνει το φόρεμα και μετά μου έβγαλε τα εσώρουχα. Μόλις με άφησε γυμνή άρχισε να ξεντυνεται και αυτός μόλις έμεινε και αυτός γυμνός πήγε να μπει μέσα μου όμως εγώ δεν ήθελα να εξελιχτεί έτσι οπότε γύρισα και άρχισα να τον φιλάω στο στόμα μετά με σήκωσε και εγώ τύλιξα τα πόδια μου γύρω από την πλάτη του τότε με μετέφερε στο τραπέζι με το ένα χέρι έσπρωξε ότι πιάτο ήταν πάνω του και με το άλλο με κράταγε μόλις τα έσπρωξε με ακούμπησε και άρχισε να μπαίνει μέσα μου στην αρχή απαλά και στην συνέχεια με όλο και περισσότερη φόρα. Μόλις τελείωσε βγήκε από μέσα μου ξάπλωσε δίπλα μου στο τραπέζι και εγώ τον καβάλησα από επάνω και άρχισα να τον φιλάω στο λαιμό και στο αυτί γιατί ήθελα και δεύτερο γύρο όμως αυτός με έσπρωξε και σηκώθηκε άρχισε να ντύνεται.
-Που πας; του φώναξα
-Δεν έπρεπε να γίνει αυτό μεταξύ μας. Δεν έπρεπε να απατήσω την Ρεμπέκκα.
-Τώρα την απατησες γιατί δεν μπορείς Ν κάτσεις παραπάνω ικανοποιηθηκες και φεύγεις; Ωραίος είσαι εσύ ρε.
- Δεν μπορώ σου λέω ούτως ή άλλως δεν νιώθω τίποτα για σένα. Και σε παρακαλώ να μην αναφέρεις αυτό το ατυχές συμβάν σε κανέναν.
-Έτσι φεύγεις; Θα σε φτιάξω εγώ.
-Άσε μας κοριτσάκι μου.
Με το που τελείωσε την φράση του βγήκε από το σπίτι. Αλλά δεν θα γλιτώσει έτσι εύκολα για αυτό που μου έκανε. Θα το πληρώσει πολύ ακριβά.

Γειά σας παιδιά αυτό ήταν το 44ο Κεφάλαιο. Ελπίζω να σας άρεσε☺

Μυστική Πόλη Where stories live. Discover now