Ξεκαθάρισμα λογαριασμών
Αφού φάγαμε έκανα νόημα στον Μάξιμο να με ακολουθήσει πάνω. Πήγα εγώ μπροστά και αυτός ακολούθησε από πίσω.
Από την πλευρά του Μάξιμου:
Τι να θέλει η Ρεμπέκκα από μένα μήπως θέλει να μου πει ότι τελικά της αρέσω και το μετάνιωσε που δεν με παντρεύτηκε; Γιατί αν είναι έτσι τότε μια χαρά δεν υπάρχει πρόβλημα εγώ ακόμα την αγαπώ παρόλο που δεν της το δείχνω. Ξέρω βέβαια πως κάτι παίζει με τον Ντέιμον αλλά μπορεί να μην την ικανοποιεί και να ψάχνει για άλλες αγκαλιές.
Από την πλευρά του Ντέιμον:
Τι να θέλει η Ρεμπέκκα,η δικιά μου Ρεμπέκκα με αυτόν τον φλώρο; Μήπως θέλει να την βιάσει; Γιατί αν είναι αυτός ο σκοπός του θα πέσει ξύλο και όχι το ξύλο που ξέρει αυτός ο αριστοκράτης αλλά το δικό μου ξύλο το βαρύ. Θα τον τρέχουν στο νοσοκομείο τον γελοίο. Το βρήκα θα πάω να δω τις προθέσεις του και θα ξεκαθαρίσω μαζί του με τον δικό μου μοναδικό τρόπο αν επιβεβαιωθούν οι υποθέσεις μου.
Από την πλευρά της Ρεμπέκκας:
Δεν πιστεύω να έχει ζηλέψει ο Ντέιμον που ήρθα εδώ με τον Μάξιμο γιατί δεν θα έχουμε καλά ξεμπερδέματα τον είδα πως με κοιτούσε όταν ανέβαινα τις σκάλες με αυτό το δολοφονικό μάτι. Τέλος πάντων ας ξεκαθαρίσω εγώ με τον Μάξιμο και μετά βλέπουμε.
Μόλις μπήκε ο Μάξιμος στο δωμάτιο έκλεισα την πόρτα πίσω μου.
Καθίσαμε στο κρεβάτι και αρχίσαμε να μιλάμε.
-Λοιπόν Μάξιμε σε κάλεσα εδώ πέρα για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα.
-Μην συνεχίσεις ξέρω τι θες να μου πεις. Θες να μου πεις ότι δεν μπορείς να αντισταθείς άλλο στην ομορφιά μου και ότι παρόλο που είσαι με τον Ντέιμον δεν είσαι ευχαριστημένη και ψάχνεις απελπισμένα για την αγκαλιά μου και επίσης θες να μου πεις ότι μετάνιωσες που δεν με παντρεύτηκες και ότι θες να με ξανακερδίσεις. Μην ανησυχείς όμως δεν με έχασες πότε θα είμαι πάντα δικός σου. Αιωνία δικός σου.
Εκείνη την ώρα άκουσα την πόρτα να ανοίγει. Ήταν ο Ντέιμον. Δεν πρόλαβα να τον ρωτήσω τι ήθελε εδώ και εκείνος όρμησε στον Μάξιμο.
Αρχικά άρχισε να τον χτυπάει στην κοιλιά και να τον κλωτσάει στα πόδια και στα πλευρά. Μετά άρχισε να του δίνει μπουνιές και να τον χτυπάει στο πρόσωπο. Τι του συμβαίνει επιτέλους ας τους χωρίσει κάποιος. Εκείνη την ώρα μπήκε μέσα ο Άλεξ με τα κορίτσια και τους χώρισε. Με τα χίλια ζόρια βέβαια γιατί ο Ντέιμον δεν καταλάβαινε τίποτα.
-Φτάνει.τσίριξε η Καρολάιν
-Τι σας συμβαίνει;ρώτησα απορημένη
-Θες να μάθεις τι μου συμβαίνει; Σας άκουσα Ρεμπέκκα. Άκουσα αυτόν τον φλώρο να σου κάνει ερωτική εξομολόγηση. Αν θέλεις αυτόν γιατί δεν μου το έλεγες. Ήθελες να με δοκιμάσεις και μετά να γυρίσεις σε αυτόν τον γελοίο; Κοίτα τον ούτε τα πόδια του δεν μπορεί να πάρει δεν έκανε τίποτα για να υπερασπιστεί τον εαυτό του,δεν αντέδρασε καν.
-Αρχικά Ντέιμον πήρες φόρα και δεν ξέρεις τι λες. Πάντα μου άρεσες και ακόμα μου αρέσεις. Και μάλλον μετά από όσα έγιναν μεταξύ μας ακόμα δεν έχεις καταλάβει τι πραγματικά νιώθω για σένα και το μόνο που έκανε ο Μάξιμος ήταν να κάνει ηλίθιες υποθέσεις και να μου εξομολογηθεί την αγάπη του για μένα. Η οποία δεν βρίσκει ανταπόκριση από την μεριά μου. Και αν θες να ξέρεις εγώ ζήτησα από τον Μάξιμο να συναντηθούμε για να του μιλήσω για την Καρολάιν.
-Σ-συγγνώμη. Λάθος μου. Απλά μου αρέσεις πολύ και ζηλεύω πολύ οποίον σε πλησιάσει.
Τον πλησίασα και τον φίλησα.
-Μπορώ τώρα να συνεχίσω την συζήτηση μου με τον Μάξιμο παρακαλώ;
-Ναι φυσικά.είπαν όλοι με μια φωνή
-Ωραία. Ευχαριστώ.
Βγήκαν όλοι από τον δωμάτιο. Πήγα και εγώ στο ψυγείο πήρα λίγα παγάκια και τα πήρα πάνω.
Κάθισα τον Μάξιμο στο κρεβάτι και άρχισα να του περιποιούμαι τα τραύματά του.
-Ρεμπέκκα Γιατί δεν με θέλεις; Τι δεν έχω πια που έχει αυτός ο άγριος.
-Αρχικά στο έχω ξεκαθαρίσω από την αρχή ότι σε βλέπω σαν φίλο και τον Ντέιμον τον αγαπάω και εκείνος με αγαπάει πραγματικά. Και εγώ θέλω μια αληθινή αγάπη Όχι μια απλή ξεπέτα. Ξεπέρασε με. Δεν θα είμαι ποτέ δικιά σου. Και δεν είμαι εγώ αυτή που πρέπει να αγαπάς αλλά η Καρολάιν. Αυτή είναι η καλύτερη για σένα.
-Κοίτα έχω καταλάβει πως η Καρολάιν νιώθει κάτι για μένα και δεν σου κρύβω ότι και εμένα μου αρέσει.
-Ωραία και γιατί δεν της ζητάς να βγείτε.
-Αυτό θα κάνω. Δεν θα κάτσω να σε περιμένω.
-Αυτό να κάνεις.
-Ωραία.
Σηκώθηκε και έφυγε από το δωμάτιο μου και εγώ ξάπλωσα να κοιμηθώ. Έκλεισα τα μάτια μου και βυθίστηκα σε ύπνο βαθύ.Αυτό ήταν το 17ο Κεφάλαιο. Δεν ξέρω πως μου βγήκε τόσο ψωνάρα ο Μάξιμος και τόσο άγριος ο Ντέιμον. Θα δείτε όμως την πραγματική εικόνα του Μάξιμου σύντομα. 😘👅
VOCÊ ESTÁ LENDO
Μυστική Πόλη
RomanceΗ ιστορία μας διαδραματίζεται στο Λονδίνο το 1914,μια εποχή με πολλές απαγορεύσεις,στην οποία μια δεκαεξάχρονη κοπέλα, η Ρεμπεκκα,με την αδερφή της και αλλα τεσσερα παιδια ,καταπιεσμένα από την οικογένειά τους, που θα γνωρίσει στην πορεια θα σπάσουν...