Κεφάλαιο 38

10 3 5
                                    

"Άγνωστο περιβάλλον"
Από την πλευρά της Ρεμπέκκα:
Όταν άνοιξα τα μάτια και κοίταξα γύρω μου δεν γνώριζα κανέναν και τίποτα. Που βρισκόμουν άραγε ποια ήμουν; Βλέπω δίπλα μου έναν άνδρα. Ποιος να είναι άραγε; Αρχίζω τις ερωτήσεις.
-Ποιος είσαι; Τι θέλεις από εμένα;
-Τι εννοείς ποιος είμαι Ρεμπέκκα;
-Ποια είναι η Ρεμπέκκα; Άσε με ήσυχη. Θα φωνάξω την αστυνομία αν δεν φύγεις από εδώ αυτή τη στιγμή.
-Ρεμπέκκα είμαι αυτός που αγαπάς.
-Εγώ δεν αγαπάω κανέναν είμαι μόνη μου σε αυτόν τον κόσμο. Φύγε σου λέω θα βάλω τις φωνές.
Ο άγνωστος άνδρας έφυγε και εγώ ξέσπασα σε κλάματα. Τι μου συμβαίνει; Ποια είμαι; Δεν θυμάμαι τίποτα. Νιώθω ένα κενό.
Από την πλευρά του Ντέρεκ:
Δεν ξέρω τι συμβαίνει στη Ρεμπέκκα. Πρέπει να είναι από το σοκ. Πως θα το ξεπεράσει; Πρέπει να πάω να ειδοποιήσω τους άλλους μήπως και τους αναγνωρίσει. Πρέπει να καλέσω και γιατρό. Πρώτα πήγα και είπα στους άλλους τι συνέβη και εκείνοι πήγαν γρήγορα κοντά της. Εγώ πήγα στο Λονδίνο να καλέσω γιατρό.
Από την πλευρά της Ρόζας:
Η κόρη μου έχει χειροτερέψει. Δεν μας μιλάει έχει περάσει σε άλλο επίπεδο. Το μόνο που κάνει είναι να κάθεται και να κοιτάει το ταβάνι. Τα ξέρω αυτά τα έχω περάσει. Πρέπει να πω στον Ντέρεκ την Αλήθεια και να του πω τις υποψίες μου. Είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνω μόλις επιστρέψει. Αλλά δεν πρέπει να το μάθει κανείς. Και αν η κόρη μου έχει πάρει την δικιά μου δύναμη θα το ξεπεράσει. Ελπίζω σύντομα. Όσο λείπει όμως πρέπει να κάτσω να της κάνω παρέα να της σταθώ όπως κάθε μάνα άλλωστε. Νιώθω τύψεις γι'αυτό που έγινε. Αν δεν ήμουν τόσο απερίσκεπτη όταν ήμουν μικρή όλα θα ήταν διαφορετικά και αν δεν ενφανιζόμουν ποτέ στη ζωή της όλα θα ήταν καλύτερα αλλα πως θα εξηγούσα την αδιαφορία μου στον Ίαν τότε. Αχ Θεέ μου τι λέω τώρα ότι έγινε έγινε και δεν διαγράφεται δυστυχώς. Θα είμαι εδώ γι'αυτήν όσο χρειαστεί και θα προσπαθήσω να διαγράψω τα λάθη μου αλλά πάνω από όλα θα πάρω εκδίκηση για ότι συνέβη από αυτό το τέρας. Αν χρειαστεί θα τον σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια ή μάλλον όχι δεν θα τον σκοτώσω αμέσως δεν θα είναι τόσο εύκολο . Θα τον βρω και θα τον βασανισω και μετά θα τον σκοτώσω. Αχ δεν ξέρω τι να κάνω βρίσκομαι σε δίλημμα. Αυτό που προέχει όμως τώρα είναι η ασφάλεια της κόρης μου και η υγεία της. Ελπίζω να το ξεπεράσει γρήγορα δεν αντέχω να την βλέπω σε αυτή την κατάσταση. Ο Ντέρεκ δεν θα αντέξει την αγαπάει πολύ γι'αυτό και πρέπει να του μιλήσω γι'αυτόν και σύντομα. Τώρα όμως έχω ένα σχέδιο που ίσως φέρει τη Ρεμπέκκα στα λογικά της.
-Μαζευτείτε όλοι εδώ σας παρακαλώ.
-Τι είναι κύρια Ρόζα;ρώτησε η Καρολάιν
-Λοιπόν αν θέλετε να βοηθήσετε την Ρεμπέκκα θα κάνετε αυτά που θα σας πω. Ίσως δουλέψει.
-Μάλιστα κύρια μου. Είπε ο Ίαν με ένα ειρωνικό αλλά καλοπροαίρετο ύφος
-Καρολάιν πάρε τον Τάιλερ και πάτε στο πατρικό σπίτι της Ρεμπέκκα και πάρτε ότι φωτογραφία, ότι ρούχο , ότι παιχνίδι έχει κρατηθεί από την παιδική της ηλικία. Α επίσης μαζί σας θα έρθει και ο Ίαν για να φέρει και τους συγγενείς μας. Λέγοντας συγγενείς εννοώ την αδερφή μου,τον άνδρα της, την κόρη της, και τον άνδρα της κόρης της. Θέλω μεγάλη προσοχή να φέρεται μόνο όσα νομίζεται ότι θα μας φανούν χρήσιμα και μόνο. Έχετε χρόνο. Δεν χρειάζονται βιαστικές κινήσεις. Πηγαίνετε.
-Εντάξει πάμε μαμά. Είπε ο Τάιλερ
........................................................................
Λίγη ώρα μετά την αποχώρηση τους ξύπνησε και η Ρεμπέκκα ζητώντας να μάθει ποια είμαι εγώ. Της εξήγησα ότι είμαι η μαμά της και όπως είναι λογικό δεν με πίστεψε γι'αυτό άρχισα να της λέω όλη την ιστορία της. Από την αρχή. Από την μέρα της γέννησης της χωρίς να υπολείψω καμία λεπτομέρεια. Βέβαια αυτό έφερε μηδαμινό έως κανένα θα τολμούσε κανείς να πει αποτέλεσμα. Δεν πειράζει θα ξαναπροσπαθήσω. Είμαι διατεθειμένη να της αφηγούμε την ιστορία κάθε μέρα μέχρι να θυμηθεί. Ελπίζω να θυμηθεί σύντομα. Μετά από λίγα λεπτά Αφού τελείωσα την ιστορία μου της είπα ένα τραγούδι και εκείνη κοιμήθηκε σαν ένα μικρό παιδί χωρίς έγνοιες και προβλήματα. Έμεινα κάμποση ώρα εκεί πέρα να την κοιτάζω μέχρι που άνοιξε η πόρτα και μπήκε μέσα ο Ντέρεκ με έναν γιατρό.
-Λοιπόν τι έχουμε εδώ; ρώτησε ο γιατρός
-Δείτε μόνοι σας. Του είπα και βγήκα από το δωμάτιο για να τον αφήσω να κάνει την δουλειά του. Ο Ντέρεκ με ακολουθήσει.
Μόλις βγήκαμε από το δωμάτιο άρχισα να του μιλάω.
-Λοιπόν Ντέρεκ η κατάσταση της δεν καλυτερεύει αλλά είναι ευτυχώς σταθερή δεν έχει δηλαδή απρόσμενα ξεσπάσματα,τάσεις βίας και τα συναφή. Έστειλα τους άλλους στο πατρικό της σπίτι για να φέρουν τους συγγενείς μας αλλά και αντικείμενα που μπορούν να κάνουν την Ρεμπέκκα να θυμηθεί. Και εγώ όσο ελειπες ανέλαβα να της πω την ιστορία της.
-Συγγνώμη που διακόπτω τα λες τόσο ωραία αλλά που ξέρεις εσύ τόσα πολλά;
-Αυτό είναι κάτι που θέλω να σου μιλήσω τώρα εκμεταλλευόμενη την απουσία των άλλων. Όμως πρέπει να μου υποσχεθείς ότι δεν θα το πεις πουθενά. Το υπόσχεσαι;
-Το υπόσχομαι πες τώρα.

Γειά σας παιδιά. Αυτό ήταν και το 38ο Κεφάλαιο. Τα απρόσμενα συνεχίζουν να υπάρχουν. Ελπίζω να σας αρέσει αυτό☺. Η ιστορία φτάνει στο τέλος της έτσι όπως το υπολογίζω εγώ έχουν μείνει 5-6 κεφάλαια όμως αυτό μπορεί να αλλάξει ανάλογα με το τι οι περισσότερες από εσάς μου πουν στα σχόλιά. Εγώ έχω στο νου μου δύο εκδοχές τέλους η μια είναι να έχει ένα άσχημο τέλος και η άλλη να έχει ένα κλασσικό ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα γι'αυτό Γράψτε στα σχόλιά ποιο από τα δύο προτιμάτε.😍Μέχρι το επόμενο κεφάλαιο πολλά φιλιά. 😍😙😘😚😗❤💋👄

Μυστική Πόλη Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin